228. forduló, 230. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 10. 9h:37'
EZ A 264. JÁTÉKHETED, 229. FORDULÓD
265. játékheted kezdete: febr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mentát karkötőt, egy natharion gömböt, egy őselemek köpenyét, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Familiárisa egy széncinege. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve LADY Elisa. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (-2 poszogó mösze.)
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+199 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
267 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 375.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 373.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 371.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 287% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-15 TU.] A befejezéshez még 218 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 221.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 221.]

dd 551 198 280 eldobod az 551. tárgyat a 198. tárgyat a 280. tárgyat
Elhajítasz 4 dentor bőrt. Elhajítasz 1 trikornis szarvat. Elhajítasz 1 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 5 1 mozogsz délnyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[210,76] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zoloboo sámán. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. [+1% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 291 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [211,75] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Találsz egy szekérkaravánt. Északnyugatra tart. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 211.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Kakkzorjiuscérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy részeg kalandozó feltrancsírozása a feladat.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. [+1% teo] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 282 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy smaragd kulcs. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy Mágikus Koponya. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Felvinnyog melletted egy parafenomén. Észrevett! Már csöpög is a hátadra a nyála.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 181.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Könnyű feladatot kapsz: egy prüszkölő, tomboló alanori csatamént kell betörnöd és beidomítanod! Rögvest hozzálátsz. Nekifutsz, és felugrasz a ló hátára, majd megpróbálsz megkapaszkodni. A csatamén ugrálni kezd, és levet magáról.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roókbrakonbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Hosszasan bíbelődsz, a feladat mégsem annyira könnyű, mint hitted elsőre. Végül feladod.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 161.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[210,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Találsz egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Találsz egy Chara-din monolitját.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [209,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [208,75] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Egyelőre még semmi. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szintszívó bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 281 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. vas dobónyíl, egy kígyóbőr kesztyű, 3 sallank nyíl és egy nyu-shuriken. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 323 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3324 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 675 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a kőkés a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 2 rakolits por, 7 sallank nyíl, 1 súlyzó, 1 bunthar bőr, 13 kerek kő.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 A bajnok manifesztációja, 2 Illúziósárkány, 1 Illúziópalota. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 A bajnok manifesztációja, 2 Illúziósárkány. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Kaszabolósáska, 2 Orbitális mackósajt, 1 Déja vu, 1 Piromenyét. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Sötét motyogó, 1 Piromenyét, 1 Temető. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 A bajnok manifesztációja, 1 Tisztítótűz, 1 Mákrózsa főzet. Ez terc! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Déja vu, 1 Szerencsejáték, 1 Illúziópalota, 1 Orbitális mackósajt, 1 Illúziósárkány. Nyertél. 3. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Kaszabolósáska, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziópalota, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 675 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 79 aranyát. Az árnymanó elismerően megrázza a kezed.
- Gratulálok, megnyerted a fődíjat - mondja, és a batyujából egy aranytermő erszényt húz elő. - Megérdemled! - Megköszönöd, majd lelkesen továbbállsz.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 675 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (94 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a csontváz hadúr lép eléd. - Nem ér annyit ez a próba, hogy itt hagyjam a fogam - fut át a gondolat fejedben, majd megszületését tett követi, hátat fordítasz ellenfelednek, és futásnak eredsz visszafelé a folyosón. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+108 életerő.)
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az ősdentor testét. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. 3570 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [152 pontot használtál fel, van még 9.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[207,75] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié.

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

v 96 185 62 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1639 1096 1096 használod az 1639. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 18, 5.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 370 pontot. A következő körben tehát 371 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 229. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 91 Menekülés: 15 % Életkor: 6/8 év
Egészség: 29 (34) Életpont: 446/86 Jellem: jó (577) Tul. pont: 3
Szerencse: 32 (48) Varázspont: 1101/265 Pénz: 13639 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 193/247 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 162
Eddig összesen 1505 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14283 TP-t kaptál. Jelenleg 1713772 TP-d van. A következő szinthez még 286228 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 6235 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 27
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 40 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 18 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 52
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 23 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 46 11. taumaturgia: 81 12. versengés: 12 (+1)
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 25 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 11 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279) hadiszerencse II (#24)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 dentor bőr (#551) 1 jégszilánk (#1128) 11 kaja (#2)
1 kőkés (#6) 3 spiritusz (#170) 1 trikornis szarv (#198)
1 tyrex csont (#280)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157) 3 sallank nyíl (#129)
1 szöges bunkó (#8) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 varázskő (#305)
10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(207,75) kihívás tornya (#502), Leah oltár
(208,75) Raia szent lovagja (#239), csontváz (#48), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), 21. jellempróba, kék rothasztó (#421), ősdentor (#282)
(209,75) kristálypalota (#401), 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Raia oltár
(210,75) quwarg boly (#359), oltár, 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(210,76) zoloboo sámánok (#230), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bűbájlidérc (#761)
(211,75) kihívás tornya (#502), 255. jellempróba, északnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 31. jellempróba, Sheran oltár, részeg kalandozó (#187)

Üzenet küldése a karakternek