Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 21. 15h:03' EZ A 23. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 24. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat legkorábban a 24. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1647 SZÁMLA : XXXX |
lot 8 18 28 | lottózol 8 18 28 |
kt 25 | elkészíted a 25. tárgyat |
kt 78 | elkészíted a 78. tárgyat |
fkt 67 1 | felt. készítesz a 67. tárgyat (1 darabot) |
fkt 92 1 | felt. készítesz a 92. tárgyat (1 darabot) |
fkt 69 1 | felt. készítesz a 69. tárgyat (1 darabot) |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
kt 4 3 | elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot) |
kt 10 3 | elkészíted a 10. tárgyat (3 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
be 681 | bemész a 681. épületbe |
kt 2371 1 | elkészíted a 2371. tárgyat (1 darabot) |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal néhányszor megcsapod a karmazsin huhogó bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal néhányszor megcsapod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [40,-1] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy fabontó szójer. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
be 518 | bemész az 518. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a pókvadász fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-2] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy fabontó szójer ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [43,-2] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy gorombilla. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a gorombilla fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gorombilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [45,-2] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY) A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY) A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
Erő: | 22 | Szint: | 8 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 264 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 502 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 126/94 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 22 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 9 (+1) | dobófegyverek: | 7 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 .); dárda (#10) (4 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); |
45,36 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 45 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 68 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 3 |
4. zárnyitás: | 1 | 5. vadászat: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 25% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot, csak egyszer), kék orchideacserjét (#67) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
fabontó szójer (#71) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 13 (limit: 1545), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1300. |
Összsúly: 48.98 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 6 | tigroszlán fog (#63) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | dárda (#10) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | mászókarom (#78) |
39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | |
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|