Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 18. 10h:09' EZ A 144. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 145. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2996 SZÁMLA : XXXX |
ext | visszadátumozás kérelem |
d 1067 | eldobod az 1067. tárgyat |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
t 96 1 | támadod a 96. szörnyet |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a surranó kígyó jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy gátvakond. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Elszántan a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gátvakond testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szintszívó bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a szintszívó bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 643 TP, -4 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -6 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a szintszívó nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a szintszívó bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 250 TP, -5 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -0 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-52] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bolhakutya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a bolhakutya bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a bolhakutya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bolhakutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával megdöföd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
kt 22 20 | elkészíted a 22. tárgyat (20 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woor-antilop testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a woor-antilop testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a woor-antilop testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
d 48 | eldobod a 48. tárgyat |
m 7 1 2 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [64,-56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy bo-skorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [65,-56] Továbbra is síkságon vagy.
f 80 14 | kísérletezel a 80. tárggyal a 14. tárggyal |
kt 242 | elkészíted a 242. tárgyat |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY) Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.] |
TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY) Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot. |
CSAPDAKÉSZÍTÉS Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát! |
Erő: | 8 | Szint: | 4 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 81/81 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 91/71 | Jellem: | jó (18) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 5/0 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 11 (+1) | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 10 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
65,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 997 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 8 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! (teljesítve) |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 26. |
Összsúly: 24.57 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | lapkorong (#80) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 15 | tüske (#22) | |||
1 | tüskecsapda (#242) |
59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | |
-57 | |
|
|
|
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
|
|
|
-54 | |
|
|
|
|
|
|
|
-53 | |
|
|
|
|
|
|
|
-52 | |
|
|
|
|
|
|
|
-51 | |
|
|
|
|
|
|
|
-50 | |
|
|
|
|
|
|
|
-49 | |
|
|
|
|
|
|
|
-48 | |
|
|
|
|
|
|
|