22. forduló, 24. forduló, Zook Turen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 20. 15h:04'
EZ A 238. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
239. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5169
SZÁMLA : XXXX

ZOOK TUREN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-9] koordinátán.
Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

kt 10 elkészíted a 10. tárgyat
Sajnos nincs nálad kőkés, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy dárdát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

f 10 kísérletezel a 10. tárggyal
Sajnos nincs nálad dárda. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

d 56 3 eldobod az 56. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 2 mozogsz keletre
[26,-9] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vízionár került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a vízionár fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatod még tiltakozik, de tested már elfogadta az elkerülhetetlen halál tényét. A mérhetetlen élni akarás segít csak: mielőtt ellenfeled kitépné a szívedet, magadhoz térsz, és a fájdalom segít lerázni az illúzió okozta kábultságot. [4 életpontod maradt.] Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+25 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+27 életerő.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás sáska. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az óriás sáska bal középső lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd az óriás sáska testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki az óriás sáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. Egy borostyán függőt, egy bőrpáncélt és egy bőrsisakot visel. Felszerelését egy kaszabolósáska trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[80 pontot használtál fel, van még 84.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 76.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[27,-9] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,-9] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy gorombilla. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gorombilla testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a gorombilla testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [29,-9] A terep továbbra is ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 46.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 16.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[30,-10] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy óriás patkány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az óriás patkány bal hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az óriás patkány testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
Sajnos nincs tulajdonság-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

kno 3 képesség-növelés 3
Sajnos nincs képesség-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

KARAKTERLAP

Zook Turen, egy rövid ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 23. fordulód.

Erő: 8 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 19 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 8 Menekülés: 40 % Életkor: 105/105 év
Egészség: 11 Életpont: 93/48 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 74 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 78 TP-t kaptál. Jelenleg 1917 TP-d van. A következő szinthez még 83 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, félelem-járó.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bot (#4)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 12 5. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 45% életerő alatt 35 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
démontetű (#15), grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
gnóm (#6)

Összsúly: 25.51 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kerek kő (#19) 3 mákrózsa virág (#56) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 2 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(26,-9) vízionár (#66), óriás sáska (#27), egy ember férfi
(28,-9) gorombilla (#38)
(30,-10) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), Sheran oltár, óriás patkány (#42)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.
* Huertol fekete mágustornya ezentúl nem látja szívesen a varkaudarpárti kalandozókat. Az is veszélyben van közülük, aki megközelíti az épületet.
* Az erődök és fellegvárak ostroma mostantól nem növeli a hőstettekben látható varkaudar ill. kalandozóharcok számát.
* A Rozoga Csontváz Lordhoz fogadót ezentúl a varkaudarok üzemeltetik, a nevét is megváltoztatták, a Vérhez és Pálinkához címezték.

Üzenet küldése a karakternek