Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. febr. 18. 9h:07' EZ A 731. JÁTÉKHETED, 230. FORDULÓD 732. játékheted kezdete: febr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4278 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős jobb vállát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 76, gyógyulás: 43, összesen: -33 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ftv 34 181 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 181. szörnyet |
v 63 | elmormolod a 63. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 46, gyógyulás: 47, összesen: +1 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Rövid karddal súrolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 9, gyógyulás: 73, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [139,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Xantorg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 10, gyógyulás: 77, összesen: +67 ÉP}
(Továbbmész...) [140,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, M.C. Silverhand lábát masszírozza.
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 3 4 1 | mozogsz 3 4 1 |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló nyakát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gnóm szolgáló fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gnóm szolgáló ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A gnóm szolgáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1626 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 118, gyógyulás: 39, összesen: -79 ÉP}
be 602 | bemész a 602. épületbe |
m 7 5 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [138,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a garokk testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a garokk varacskos hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1047 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 16, gyógyulás: 20, összesen: +4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra rontasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal felnyitod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Ezüstkarddal megcsapod a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {KCC:} Rövid karddal felnyitod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 18, gyógyulás: 27, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [137,46] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(Bea Melindre5198) " Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy # hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
jlk 2301 | jelszó kimondása 2301 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 338.]
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [135,45] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nano Pallanthoff, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [134,45] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Wassermann Bobó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
m 3 | mozogsz délkeletre |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
im 2 | imádkozol |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány bal középső lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal súrolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 22, összesen: +11 ÉP}
im 2 | imádkozol |
A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat jobb oldalát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}
im 2 | imádkozol |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot ellenfeledre rontasz. Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. {GYD:} Ezüstkarddal végigvágod a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {KCC:} Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 2 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 34, gyógyulás: 31, összesen: -3 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, nadrágodat, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
Erő: | 34 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 26 (27) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 28 | Életpont: | 312/405 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 32 | Varázspont: | 329/200 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 14/3 | Pszi pont: | 79/21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/40 (+5%) | szúrófegyverek: | 8/22 | vágófegyverek: | 19/50 (+15%) |
ütőfegyverek: | 5/14 | lőfegyverek: | 17/68 | dobófegyverek: | 23/98 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << ezüstkard (#325) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -12.); bogyógránát (#430) (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/66 | 2. nyomkövetés: | 65/88 (+45%) | 3. mászás: | 11/47 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 17/1 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/32 | 6. gyógyítás: | 40/46 |
7. titkosírás: | 3/76 (+23%) | 8. felderítés: | 10/7 | 9. szörnyidomítás: | 6/44 |
10. teológia: | 30/71 (+37%) | 11. taumaturgia: | 11/59 (+5%) | 12. versengés: | 3/23 (+45%) |
13. harcművészetek: | 23/7 | 14. zene: | 4/54 | 15. szörnyismeret: | 13/62 (+34%) |
16. pszi: | 11/25 (+11%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 12/7 (+11%) |
19. bányászat: | 4/86 | 20. úszás: | 2/36 (+236%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 999 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
őrjáratozó katona (#274), quwarg parafenomén (#248), áeratikus hasnyák (#243) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vadítás (#81) (2730) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | kí koncentráció (#69) | erőpajzs II (#63) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | orgoró (#170) | |
tompítás (#40) | >> | elit gárdista (#266) | varázsvédelem (#34) | >> | harci mágus (#265) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 5 királynő, 11 élőholt, 8 vadász, 3 nagymester, 2 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) az őrzők ébersége (312) álomharc (332) az élet forrása (337) kavicselementál (350) földmágia (357) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 133 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 220. |
Összsúly: 56.82 kg | Megterheltség: 64% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | álompor (#396) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 22 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | gazda (#24) | grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) |
manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
trikornis (#104) | óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) |
kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) |
vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) |
emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) |
élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) |
epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) |
kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) |
purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | velociraptor (#161) | kétfejű troll (#163) |
jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) | orgoró (#170) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) |
dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | Zinthurg (#180) |
gnóm szolgáló (#181) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | varkaudar behemót (#189) |
quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) |
joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | quwarg nagymester (#214) | massza (#217) | tormikus egér (#218) |
pszi elementál (#221) | adószedő (#234) | vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) |
quwarg parafenomén (#248) | zsoldoskatona (#262) | bérmágus (#263) | páncélos lovag (#264) | harci mágus (#265) |
elit gárdista (#266) | mestervarázsló (#267) | őrjáratozó katona (#274) | manaelementál (#290) | quwarg ősmágus (#302) |
szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | bunthar (#396) |
smaragdgólem (#417) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | ekharion bébi (#768) |
ryuku csapásvezető (#778) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
$ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | $kavadu iszák (#25) |
$gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | $varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | tavacska (#53) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) |
ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | $szöges bőrpajzs (#66) |
kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | $rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) |
$rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) |
zöld üveg (#82) | $ragasztó (#83) | $díszes rézpajzs (#84) | $óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) |
bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | $bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | $bakkura csizma (#96) |
$rákpáncél (#97) | $rákpajzs (#98) | $fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | $tinta (#101) |
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | $fémrúd (#104) | $evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) |
$rövid íj (#107) | $nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | $hosszú íj (#111) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
$ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | jellempróba (#121) |
dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | $bronzpenge (#126) |
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
$mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | $denevér szimbólum (#140) | $nap szimbólum (#141) |
szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | $szent jogar (#150) | $szvó-ektoplazma (#151) | $vasérc (#152) |
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) |
$ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | $vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) |
karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) |
nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) |
$grifftojás (#179) | $ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) |
ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | $aranylánc (#191) | $gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) |
$arany karperec (#194) | $obszidián függő (#195) | $trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) |
$karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | $gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) |
szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | $xirnox szív (#213) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) |
$dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | $varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) |
ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) | $obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | $acélpengőke (#231) |
ilkin érc (#232) | $furulya (#233) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) |
pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | $tüskecsapda (#242) | kvazár (#244) |
márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | $fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) |
templom (#256) | szent kehely (#257) | nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) |
bájital (#261) | friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | $kristálygömb (#265) |
kvazár sisak (#266) | $fülemüle agyar (#267) | $gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) |
szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | ametiszt medál (#275) | sárga erőöv (#276) |
rejtőköpeny (#277) | umbatari karkötő (#278) | raptor karom (#281) | $jégszív (#282) | Tharr Keresztje (#287) |
bíbor erőöv (#291) | kvazár kard (#297) | cru formázó minta (#300) | kőszem (#304) | $réz papi karkötő (#307) |
ezüst papi karkötő (#308) | arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | ködkard (#319) | ezüsttőr (#322) |
ezüsthegyű nyíl (#323) | $ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) |
Thargodan esszencia (#328) | csontpálca (#329) | $huhogó bibe (#332) | $rákfatty váladék (#333) | olló (#335) |
pukkanó tűcsapda (#336) | piranha zsákvédő (#337) | királyi korona (#338) | hadilobogó (#340) | rézgolyó (#343) |
súlyzó (#347) | shinai gömb (#348) | tolmokov-koktél (#351) | molluszk ház (#353) | szockó hólyag (#355) |
quwarg boly (#359) | ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fekete csuha (#375) |
fény szentélye (#376) | moa jádekő (#382) | moa üveggömb (#383) | szigony (#389) | polip szívóka (#391) |
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | $álompor (#396) | rájabőr (#404) | vas fejpánt (#408) |
aranypikkely (#415) | bogyógránát (#430) | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) |
feketekard nyaklánc (#450) | térkapu (#452) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) |
pusztulás sírjai (#489) | elefántcsont torony (#490) | kihívás tornya (#502) | ostromlétra (#510) | Chara-din monolitja (#534) |
kisebb zan (#544) | főnixtoll (#563) | quwarg gödör (#571) | kulcskarika (#648) | darázsszárny (#652) |
elkarog szőr (#665) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | művészi porolit (#720) | bunthar bőr (#733) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | régészeti lelőhely (#1208) | vérvörös rózsa (#1622) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FELV KT/szövetség - szövetségi felvétel FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |