230. forduló, 232. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 26. 15h:11'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,81] koordinátán. A pusztulás sírjai közt pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Mágikus Koponyát (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+77 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+19 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+5 TVP). Kilépsz a temető kapuján.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 466.]

* 3. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 466.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy esszenciavédelem varázslat! Esszenciavédelem vonja be tested. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 458.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 457.]

ek 7 10 10 t. energia kisütése: 7 10 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 szörnyidomítás.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 457.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 181371 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +30 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még 455.]

m 8 mozogsz északra
[100,80] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 445.]

ee 12 224 51 eladod a 12. tárgyat a 224. tárgyat az 51. tárgyat
Eladtál 1 csontszuronyt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bőrpáncélt. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 445.]

ee 71 65 57 eladod a 71. tárgyat a 65. tárgyat az 57. tárgyat
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 2 szöges páncélt. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 445.]

ee 117 148 eladod a 117. tárgyat a 148. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 mocsári penkét. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 445.]

ve 44 2 megveszed a 44. tárgyat 2
Vásároltál 2 királygyík bőrt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

bb 1113 390 16 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (390 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 halcsontot. Beraksz a bank széfjébe 1 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

bb 390 678 704 beraksz a bankba a 390. tárgyat (678 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 smaragdkövet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [122,49] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [122,50] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy korongfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy totemoszlopot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Kopasz Erős hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő szőrlajhár nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrlajhár bal hátsó lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szőrlajhár fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szőrlajhár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 lajhár csontot. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 415.]

a 44 3957 3 átadod a 44. tárgyat a 3957. kalandozónak (3 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 415.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 122 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 375.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 335.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 295.]

tk 6 3454 többszemélyes kaland 6 3454
Ezt a többszemélyes kalandot nem itt teljesítheted! [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Jó szimatod van! Egy tárgyat találtál: 1 kőkalapács[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [10 pontot használtál fel, van még 282.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 267.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 257.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 137 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 2 17 fejleszted a 2. tulajdonságodat 17 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 10, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 572 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 135. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 31 (34) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 40 (45) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 31 (34) Életpont: 310/327 Jellem: gonosz (350) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (46) Varázspont: 497/445 Pénz: 150 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 132/389 EFejl: 5
Eddig összesen 822 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 150 TP-t kaptál. Jelenleg 447070 TP-d van. A következő szinthez még 2930 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 230. fordulódban 6490 arany került a bankszámládra. 6490 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 23/15 szúrófegyverek: 10/36
vágófegyverek: 12/39 (+1%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/28
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/44 2. nyomkövetés: 46/51 (+15%) 3. lopás: 4/15
4. mászás: 10/31 5. csapdakészítés: 17/34 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/13
7. gyógyítás: 31/68 8. titkosírás: 5/53 9. felderítés: 19/34 (+10%)
10. szörnyidomítás: 15/89 (+1000%) 11. teológia: 27/42 (+2%) 12. taumaturgia: 29/31 (+1%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 17/12
16. zene: 9/1 (+10%) 17. szörnyismeret: 8/76 18. pszi: 21/12
19. vadászat: 7/70 20. bányászat: 22/50 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 3/87

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 2 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
1 csontszurony (#12) 1 halcsont (#390) 6 kaja (#2)
1 mocsári penke (#148) 1 rézpáncél (#71) 1 shinai gömb (#348)
1 smaragdkő (#678) 2 szöges páncél (#65) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar lándzsa (#224) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
123 arany (#50) 2 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,48) Raia rúnaköve, bávatag golombár (#165)
(122,50) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), totemoszlop (#505), szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), Raia rúnaköve, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), szőrlajhárok (#141)

Üzenet küldése a karakternek