230. forduló, 232. forduló, Cinty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 13. 9h:21'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX

CINTY KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy bohócsipkát, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy Morgan sipkáját, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Nap bírája trófea, egy triklem drakolder trófea és egy vtoeken döntőbíra trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ymmor-Thal. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összeakadsz Salióval. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy Nateilena úrnő trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz Lord Armekarionnal. Tharr esszenciájának örököse. Egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Rettegés Ura trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy eszement trappoló cipeli.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Raia esszenciájának örököse. Egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Fairlight övét, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősi nyakláncot, egy ősi páncélt, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku kalózkendőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát és egy tűzhaj diadémet visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy Dl'orkhaugruk trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Magiszter. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te titkosírás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Az 1. napon találkozol Ron the Greywolffal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Blounther gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Emella a Bombázóval. Sheran teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy angyalok gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni vállvédőt, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy Rettegés Ura trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Motyogni kezd: " Kétszeres öröm a megosztott öröm, fele bánat a megosztott bánat. "
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy kontyos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy teriádbőr karkötőt, egy tükörpáncélt és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy ében sárkány trófea, egy rothadó lián trófea és egy márvány sárkány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 10 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. (letapogatás: Sardullah Sharpa ) Folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy világoskék, zilált hajú, égszínkék szemű alakváltó nővel. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Összeismerkedtek. Az ő neve Valéra. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Dornodon félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve McSivaat. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol egy kopasz, kék szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Ő Fehér Kelduin felesége! Egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor köpenyt, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy nehéz harci kesztyűt, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Bropxat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lukavan Hercegnő. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 50 sallank karmot (120 arany), 1 Din cséphadaróját (2500 arany), 2 praglonc hártyát (400 arany), 10 galachmitot (300 arany). Átveszed a sikeresen eladott 70 madártoll (eladási ár: 104 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 moa fogaskereket, 26 aurach fogat, 1 szürke briliánst, 1 kampós acélszigonyt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 16 Thargodan esszenciát (500 arany). Átveszed a sikeresen eladott 24 nyílvessző (eladási ár: 130 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany) ellenértékét.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-50 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. (ld. enc.) Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+405 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 685. hetének nyerőszámai: 12, 7, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy őrült varázsló nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 405.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 395.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [2 pontot használtál fel, van még 393.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 391.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 389.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 737. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 389.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 389.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 383.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 383.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 379.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 379.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 377.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1346. tárggyal
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 377.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy alakformáló főzet elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 357.]

vv 112 78 64 elmormolod a 112. varázslatot a 78. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 342.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 340.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 338.]

bb 128 46 beraksz a bankba a 128. tárgyat (46 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 46 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

hu 1348 657 908 hulladék: 1348 657 908
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa fogaskereket. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szürke briliánst. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

be 710 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 333.]

pki 20000 kiveszel a bankból 20000 aranyat
Kiveszel a bankból 20000 aranyat. A számládon van még 6772 arany. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

be 705 6 bemész a 705. épületbe
Bizalmatlanul lépsz közelebb - hát, innen sem szebb a kép. Épp egy elfhez szól valaki odabentről.
- Hé Asd, vezesd már be azt a szerencsétlent! - mire az közelebb lép hozzád.
- Kerülj beljebb, barátom, s nézz körül! - vezet át egy hatalmas háromfejű Sárkány szobra alatt, mely kinyúlik az ég felé, s alatta fedezed fel az ajtót. - Itt mindent megtalálhatsz, amire csak szükséged van, elvégre ez az a hely, mely igencsak közel áll erszényedhez! - nevet fel, s valóban, a mottó ott virít az ajtófélfa mellett. Igencsak kíváncsi vagy, mit is lehet itt csinálni. Bemutatkozol az egyik bent lévőnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 6772 arany van a számláján. Ki kíván venni valamennyit? Remélem, tudja, hogy ez esetben megszakad a kamatozással töltött napok száma, úgyhogy én a helyében nem tenném! - pillant oldalra egy keménykötésű trollra.
Elmondod, hogy 6 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 27 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

bb 416 1281 92 beraksz a bankba a 416. tárgyat (1281 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 teknőcteknőt. Beraksz a bank széfjébe 1 teriád dobóhálót. Beraksz a bank széfjébe 6 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[157,111] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. (ld. enc.) {max. életpontja: 111-121.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Találsz egy quwarg bolyt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr! {támadása: 18.}

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a Krogan buzogányát ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 8, gyógyulás: 22, összesen: +14 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 kristálygömböt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

(Továbbmész...) [157,110] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).

(Továbbmész...) [157,109] Még mindig füves síkságon vagy.

[53 pontot használtál fel, van még 275.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 5 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 386 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 274.]

h 697 600 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+260 varázspont, -520 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(157,110) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 48. jellempróba
(157,111) élőholt tigris (#766), quwarg boly (#359), 22. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)

[186,106] Épületek tűnnek fel.

Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 2 bronzhegyű nyilat 10 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 2 ezüstshurikent 16 aranyért, 1 harci kalapácsot 20 aranyért, 1 királyi koronát 125 aranyért, 2 rézgolyót 2 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 4 ubuk tüskét 4 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért, 1 vasalt bunkót 35 aranyért, 1 moa fogaskereket 14 aranyért, 26 aurach fogat 26 aranyért, 1 szürke briliánst 30 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 264.]

m 2 mozogsz keletre
[187,106] Továbbmész a város utcáján.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 19800 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Vlagyimir szobrát. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.).
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű troll férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy mithril sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. {támadása: 27.} Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
[6 pontot használtál fel, van még 258.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Mindenekelőtt jelentkezel a munkafelügyelőnél, aki meghatározza, hogy hol melózzál. Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a királyi emlékmű. 337 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [150 pontot használtál fel, van még 108.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következő feladat - és itt a papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos...
- Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az általad kiadott munkáknál! - az írnok először döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig.
- Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelőtt egy Morgan nevű varázsló valamilyen Moa relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különböző helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következő: hatolj be a megadott föld alatti rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron!
- Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.

1 16 21 22 24
39
17 25
2 14
18 19 27 38
23
20 15
3 13 32 26
9 29
4
12 30 28
8
31
10 33 34 37
5
7 35
11
6 36
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 1. térkép 3. pont
3: 1. térkép 2. pont
4: 1. térkép 5. pont
5: 1. térkép 4. pont

Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 3 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [1500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 250 arany.] Nem gondoltuk, hogy élve visszatérsz. Ezek szerint tényleg van valami abban, amit mondtál! Ezúttal valami komoly feladatot fogsz kapni. Ha ebben is sikerrel jársz, lehet, hogy Borax személyes futárává válhatsz! A küldetés a következő: Niagren, az egykori kiváló harcos mestere halála után sötét és undorító praktikákat kezdett űzni, mondják, még Chara-dint is szolgálta. Jelenlegi értesüléseink szerint földalatti keltetőfészkeket tart fenn, ahol ocsmányabbnál ocsmányabb lények szaporodnak ellenőrizetlenül! Ha egyszer Niagren megnyitja ezen fészkek kapuit, ezek a szörnyek elözönölhetik a királyságot! A feladatot a fészek teljes felpörkölése. Nem kell a teljes komplexumot bejárnod, mert akkor biztos, hogy kínhalált halsz: elegendő, ha a szörnyeket tartalmazó nagytermet tökéletesen megtisztítod! Erre a Niagrent ismerők szerint több módszer is van, de én a nyers erőszakot tartom a legcélravezetőbbnek. Íme a fészek térképe:

1 7 8 10 12
2 6 9 11
13
29
21 20 16 14 15
3 30 28
31 22 19 37 17
4 38
32 27 23
24 18
34
5
35 33 39
26
36 25 40 41 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 71. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 117, északra 18 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 103.]

m 3 mozogsz délkeletre
[188,107] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. {támadása: 33.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát a másikra támadsz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 6, gyógyulás: 41, összesen: +35 ÉP}

Nicsak, mit fedezel fel! A király intézményrendszerének új bizonyítéka: Invázióügyi Minisztérium. Ezt a három méter magas, kovácsoltvas kapura lógatott réztábláról tudhattad meg - a kapu persze egy csodaszép két emeletes épület bejárata is egyben. (689. épület.)
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű árnymanó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ryuku függőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt és egy törp sisakot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy bosszantó apróság trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {támadása: 67.} Összeismerkedtek. Az ő neve Czuccbanma-That. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Czuccbanma-That kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Thargodan raktfőnök trófea és egy Shengoroth trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 83.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rőtszakállú Odin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[6 pontot használtál fel, van még 97.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. - Ah, egy újabb kalandozó, aki felkeres bennünket. Ugye te is a hirdetésre jöttél? - kérdi. Fogalmad sincs, milyen hirdetésről lehet szó, de unottan bólintasz. A palotaőr erre elmagyarázza, hogy a folyosó végén balra, az utolsó ajtónál van az információ. Végigsétálsz a pompásan díszített folyosón. A világítást valami mágikus forrásból táplálják, így nem hagy csúnya koromnyomokat a falon, mint amikor fáklyák égnek a fali tartókban. Mondjuk kár is lenne a falakon sorakozó mesteri festményekért, amik a kopár, kiégett Sötét Föld témájával foglalkoznak. Elérve a folyosó végét, bátran benyitsz a rézzel kivert tölgyfaajtón. Benn egy írnok kapja fel a fejét az irataiból, és megszólít.
- A hirdetésre jöttél, hmmm? - bár továbbra sem tudod miről is lehet szó, de azért bólintasz. - A térkapuk megnyitásával, annak teljes felügyelete ellenére is rengeteg változás történt mostanában a városban. Ezek felderítésére kerestünk rátermett kalandozókat. - legalább megoldódott a hirdetés rejtélye, gondolod.
- Pontosan e célból jöttem. - mondod magabiztosan. Az írnok arca boldogságtól sugárzik.
- Első feladatod: mágusainknak kell egy pár komponenst összeszedned, hogy lokalizálni tudják az anomáliák forrásait. Hozz nekünk két praglonc hártyát, hét Thargodan eszenciát és egy pszi követ. Persze, tetteidért megjutalmazunk. - Mosolyogva elfogadod a kérést, hisz ezen nevetséges komponenseket beszerzése számodra nem jelenthet nehézséget. Biccentesz. Távozol a hivatal épületéből. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [4000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 500 arany.] Átadod neki a beszerzett komponenseket, mire sokkal tiszteletteljesebben néz rád.
- Már csak ez hiányzott hozzá, hogy megkezdjük a varázslatot! - csenget, és azonnal egy mágustanonc siet be az egyik ajtón. Odaadja neki az erszényt, és neked a fiókjából átad egy másikat.
- Most, hogy bebizonyosodott, méltó vagy a bizalmunkra, lenne egy újabb küldetésünk a számodra. Mostanában nagyon sok panasz érkezik a lakosságtól, hogy a csatornarendszerből szokatlanul nagy és erős patkányok merészkedtek elő. Ennek a jelenségnek a kezdete egy időre tehető a térkapuk megnyitásával, tehát a mi hatáskörünk utánajárni, mi is folyik a csatornarendszerben valójában. Kutasd fel a csatornarendszert, és hozz minél több információt róla. Itt a csatornák térképe segítségül (figyelem, a harcok ezekben a labirintusokban a 35-nél nagyobb fegyver szakértelmedet nem fejlesztik!)

24 25 6 20 21
39
23 5 14 15 22
26 17
27 4
29 13 16
28
32 3 12 19 18
30
33 31 7 10
34
37 9
2 11
38 35 36 1 8
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 99. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15, északra 225 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 92.]

m 3 7 7 mozogsz délkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[157,109] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [156,108] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. {támadása: 40.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 48 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Din cséphadarójával meghorzsolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 54 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és egy rókafarok. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar hadúr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg ősmágus trófeát. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 115, gyógyulás: 37, összesen: -78 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varázskövet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.

(Továbbmész...) [155,107] Még mindig bozótos.

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 42.]

m 6 mozogsz nyugatra
[154,107] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Észreveszel egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dred Hornwill orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba. {max. életpontja: 225-244.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A korinthai amőba csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1359 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
[16 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 765 160 230 keresed a 765. szörnyet a 160. szörnyet a 230. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [7 pontot használtál fel, van még 19.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 16.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 29, 21.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 388 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY)
Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban...

ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY)
A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra. Ilyen eset lehet pl. egy többszemélyes kaland, amikor csak adott méretű kalandozók mehetnek be.]
Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell. A keserves munkával legyártott főzetet nem adhatod át másik karakternek.

TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

KARAKTERLAP

Cinty, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpapja vagy. Papi hited: 300. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 20 (37) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 259 cm
IQ: 29 (47) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 459 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 51 Menekülés: 15 % Életkor: 21/24 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 507/464 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (43) Varázspont: 626/221 Pénz: 15821 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 136/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 1981 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17615 TP-t kaptál. Jelenleg 675127 TP-d van. A következő szinthez még 124873 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, quwarg ősmágus, hidra. A 231. fordulódban 6772 arany került a bankszámládra. 6772 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/88 ökölvívás: 13/1 (+15%) szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 22/10 ütőfegyverek: 28/11 (+5%) lőfegyverek: 24/71 (+3%)
dobófegyverek: 24/7 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << Krogan buzogánya (#1561) (190%) << mágusölő (#422) (190%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/82 (+22%) 2. nyomkövetés: 55/3 3. mászás: 17/94 (+12%)
4. csapdakészítés: 16/14 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/30 6. gyógyítás: 17/69
7. titkosírás: 11/2 8. felderítés: 22/9 9. szörnyidomítás: 4/79
10. teológia: 49/7 (+30%) 11. taumaturgia: 38/34 (+37%) 12. szerencsejáték: 5/6
13. versengés: 15/40 (+8%) 14. harcművészetek: 13/46 15. zene: 8/36
16. szörnyismeret: 28/69 (+20%) 17. pszi: 20/3 (+6%) 18. zárnyitás: 1/45
19. vadászat: 5/75 20. bányászat: 19/81 21. úszás: 10/21
22. főzés: 16/0 (+10%) 23. csapatmunka: 4/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
9302. szövetség (#9302)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1)
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)
láth. észlelése (#78) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0)
2.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpajzs (#89)
4 drótszőr (#37) 2 ezüstshuriken (#327) 5 gyógykenőcs (#313)
1 harci kalapács (#174) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 királyi korona (#338) 5 kötél (#92) 1 pszi kő (#248)
2 rézgolyó (#343) 1 rókafarok (#124) 47 sallank karom (#128)
1 sallank nyíl (#129) 1 szögletes kő (#17) 1 teknőcteknő (#416)
1 teriád dobóháló (#1281) 1 tükör (#43) 4 ubuk tüske (#131)
1 varkaudar páncél (#294) 1 vasalt bunkó (#181) 1 moa fogaskerék (#1348)
26 aurach fog (#657) 1 szürke briliáns (#908) 2 praglonc hártya (#215)
10 galachmit (#310) 7 Thargodan esszencia (#328)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15148 arany (#50) 2 fekete gyöngy (#99) 1 gyenge méreg (#26)
1 kőszem (#304) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mocsári penke (#148)
3 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305) 1 vérvörös rózsa (#1622)
15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(154,107) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420)
(155,107) Tharr rúnaköve
(156,108) élőholt tigris (#766), quwarg boly (#359), patak, Raia oltár, 45. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)

Üzenet küldése a karakternek