Bányarigó 232. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. márc. 16. 10h:38'
EZ A 404. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
405. játékheted kezdete: márc. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
| KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 240
Ingyenforduló: 0 Extra forduló: 1 |
|
BÁNYARIGÓ KALANDJAI
282 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,62] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 36.
napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû drow férfival. Bõre teljesen fehér! Dornodon bíborosa. Egy denevér
szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom
fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy
vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ongóliant trófea és egy miksziszi
húsgólem trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemû obszidián pók. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. vas
dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Tiberyus Artenis.
Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 37. napon újból találkozol
Tiberyus Artenisszel. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid
trécselés után folytatod utadat. A 39. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, bajuszos kobudera férfival. A
bõre kreolszínû. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Egy ametiszt medált, egy
bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy
rejtõköpenyt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy trófea
nyakláncot, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy borzalmas varkaudar trófea
és egy ryuku csapásvezetõ trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal
kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd
megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Számodra jól
felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Ellenségesen viselkedik, Rád akar
támadni! No, akkor majd véded magadat!
Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia...
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Távolról tisztítótûz
varázslatot lõ rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Mielõtt összecsapnátok, ellenfeled hosszú íjjal Rád lõ. Teli erõbõl ubuk
dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kobudera testét. (3 támadással 35
életpontot sebezve.) Feléd repül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéke átjárja a fejedet. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.)
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a kobudera bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+9 életerõ). Orgyilkos tõrrel megkarcolod a kobudera jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+2 életerõ). Mandibulakaszával a kobudera néhányszor megkarcolja a jobb lábadat. (2 támadástól 18
életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a kobudera testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10
életerõ). Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a kobudera testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ).
Mandibulakaszával a kobudera megvagdalja a bal lábadat. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy.
A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
A 42. napon újból valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, bajuszos kobudera férfi. A
bõre kreolszínû. Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nagyon gyenge vagy már, úgyhogy ebben a
harcban biztos vesztes lennél. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 64. napon unalomûzésként váratlan
látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy szõke, tüsi hajú, barna szemû ember férfi. A bõre
sötétebb az átlagosnál. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy
hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy sárga
erõövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy velociraptor trófea és egy hadroszaurusz
trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot
tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Auráját
érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nagyon gyenge vagy már, úgyhogy ebben a harcban biztos vesztes
lennél. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 71. napon összeakadsz egy szõke, kontyos hajú, zöld szemû
elf nõvel. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy halálhozó talizmánt, egy
hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. topázát, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd
koszorút, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy umbatari karkötõt és egy vortex talizmánt, egy
zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti.
Jelet látsz a ruhájára festve: egy Fõnix. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve
máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész.
A 73. napon megintcsak összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, bajuszos kobudera férfival. A bõre kreolszínû.
Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni.
Otthagyod a másik kalandozót. A 85. napon találkozol egy barna, kontyos hajú, zöld szemû kobudera férfival. Raia
püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy
mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó
talizmánt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót és egy
zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy éjkornis trófea, egy ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tûzgömb. Bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk
dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a
fenébe vele! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Odébbállsz. A 94. napon újból találkozol egy barna, kontyos hajú,
zöld szemû kobudera férfival. Tisztán érzed auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Szótlanul méregetitek egymást egy
ideig. Elfordulsz, és tovább totyogsz. A 95. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed,
ezért meg tudod figyelni: egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfi. Dornodon püspöke. Egy denevér
szimbólumot, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy szirén köpenyét, egy tankány
karmot, egy vascarai csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy
borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák
gyûrûjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: õ
is gonosz. Nagyon gyenge vagy már, úgyhogy ebben a harcban biztos vesztes lennél. Rettegve bújtál el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+27 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+72 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet.
(+2 kaja.)
Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy sörényes ubuk nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy sörényes ubuk van - állapítod meg a nyomokból. Ásóddal vermet ásol,
majd álcázod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Buta lény ez a sörényes ubuk -
simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne
tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbrõl. Kellõ idomítással megfelelõ málhásállat válhatna belõle. Büszkén indulsz
tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
[31 pontot használtál fel, van még 512.]
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot
| Kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a vámpirizáció
varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a
csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 507.]
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van!
Elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 502.]
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 497.]
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat
mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 492.]
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával.
Létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 487.]
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
| [134,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy
ez csak egy ork bérgyilász lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe.
Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas
csapással felmetszed az ork bérgyilász jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ).
Orgyilkos tõrrel eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Nem
vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot
vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függõ. Szereztél 1 csontszablyát. 770
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot.
Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyûlt életadó nedvességet. Mikor végzel a
tizenötödik virággal is, érezhetõen kivirulsz. (+112 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az
ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+59 életerõ.) Találsz egy nekrofunt.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 900 TVP épült
bele.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre
bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fõutcát.
(Továbbmész...) [135,61] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledõt.
Hiszen csak egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával
párszor kilyukasztod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Orgyilkos
tõrrel eltalálod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Gyenge szúrást
kap a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ahogy
cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fõutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
templomot.
(Továbbmész...) [136,62] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt.
Leah hívõi építették. [116 pontot használtál fel, van még 371.]
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
| [136,63] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod.
Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy spagulár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával
egy irtózatos ütéssel felvágod a spagulár farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Orgyilkos
tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+4 életerõ). A spagulár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A spagulár
szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.] Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt
olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd
közeledõ szörny egy kétfejû troll. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 31 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat
markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kétfejû troll testét. (4 támadással
58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz.
Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejû troll testét. (2 támadással 54 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a kétfejû troll ragyás bõrét. (1 támadással 8
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A kétfejû troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12
életpontot vesztesz.) A kétfejû troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A kétfejû
troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Eszel valamit. (-1 kaja.)
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [135,64] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Észreveszel
egy gumifát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy
percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi
térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori
Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál
kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem
valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Továbbmész...) [134,64] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Egy pillanat alatt
megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.)
Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata
után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ubuk dobónyílat
markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4
támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos
hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát.
Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2
támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (1 támadással 16
életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1
támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar
jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény
elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
Testedbe bénító méreg áramlik! [-4 támadás.] Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az áeratikus hasnyák testét. (2
támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd az áeratikus hasnyák bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással
17 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 3
életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a
válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus
hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 14
életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az
áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc
múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális
energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad.
(+75 életerõ.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Egy manólányt veszel észre,
amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek
laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21.
jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy félig kész
oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rá költeni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Leah rúnaköve. [76 pontot
használtál fel, van még 295.]
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra
| [133,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ
veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sünmedve közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe
akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy
hatalmas csapással felmetszed a sünmedve testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a
sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A
sünmedve állkapcsa a levegõben csattan. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem
mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy Chara-din
monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [133,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Oldalt
pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a
szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy gyõztes csata után jóízûen
falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit
elborult lehetett a mûvész. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot
használtál fel, van még 271.]
* 1. BP: | energia fejlesztése 6
| Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A
befejezéshez még 838 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 251.]
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 248.]
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak
egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár
falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 208.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 8 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
| Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már
nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 105 TVP-t kell
elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az
aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idõ!
Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A
környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti
megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek
megfelelõ mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következõ
körben tehát 573 pontot költhetsz el.
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitûnõ bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok
szívében élõ titkos alvilági szervezetek ezért elõszeretettel alkalmazzák õket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell
tenni láb alól. A lesbõl támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztõ szaguk messzirõl elárulja õket, de ezt alaposan
kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont?
Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából
kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit õ
szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból õt.
|
ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)
Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki,
mintha különbözõ élõlények testrészeibõl varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut
ormány fityeg, a bal középsõ karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a
nyakára egy belülrõl kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bõrû, néhol egy-egy groteszk,
fehér anyaggal bevont szõrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a
föld felszínérõl. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütõ fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod
magad a lény testnedveivel.
|
KARAKTERLAP |
Bányarigó, egy kopasz, szürke szemû törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.
Erõ: | 37 | | Szint: | 19 | | Merészség: | 7/5 | | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 26 | | Támadás: | 23 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | | Védekezés: | 29 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 27 | | Életpont: | 275/263 | | Jellem: | gonosz (666) | | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 24 | | Varázspont: | 309/4 | | Pénz: | 402 arany | | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 12/0 | | | | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 10 |
|
Eddig összesen 978 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3472 TP-t kaptál. Jelenleg 354927 TP-d van. A következõ szinthez még 95073 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, részeg kalandozó, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 385 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 20/67 | | szúrófegyverek: | 12/89 (+6%) | | vágófegyverek: | 13/69 (+18%) |
ütõfegyverek: | 14/94 | | lõfegyverek: | 9/50 | | dobófegyverek: | 20/24 (+9%) |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 9/39 | | 2. nyomkövetés: | 37/82 (+16%) | | 3. lopás: | 20/46 |
4. mászás: | 1/27 | | 5. csapdakészítés: | 16/4 (+22%) | | 6. csapdaészlelés: | 16/74 |
7. gyógyítás: | 56/48 (+60%) | | 8. titkosírás: | 10/94 | | 9. felderítés: | 13/26 |
10. szörnyidomítás: | 5/26 | | 11. teológia: | 23/9 (+9%) | | 12. taumaturgia: | 19/45 (+14%) |
13. versengés: | 1/39 | | 14. harcmûvészetek: | 18/20 | | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 11/34 (+30%) | | 17. vadászat: | 3/7 | | 18. bányászat: | 29/10 (+15%) |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektõl (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektõl (1) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a törpéktõl (3) bármit |
gyógyítasz 80% életerõ alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot , csak egyszer) |
elfogod gorombillát (#38) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
jégtroll (#164), téfea magoflux (#98) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendõ alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
|
HÕSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítõ. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
$1 | * | fekete bõrcsizma ($247) | $1 | * | lánckesztyû ($230) | 1 | | rejtõköpeny (#277) |
$1 | * | rézpáncél ($71) | 1 | * | vassisak (#160) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bányászcsákány (#434) | 1 | | bot (#4) | $1 | | csontszablya ($64) |
5 | | ezüstshuriken (#327) | 2 | | ezüsttõr (#322) | 13 | | kerek kõ (#19) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | mandibulakasza (#127) | 3 | | mérg. vas dobónyíl (#190) |
1 | | mérgezett vasnyíl (#187) | 6 | | nyílvesszõ (#108) | $2 | * | orgyilkos tõr ($225) |
1 | | ryuku szablya (#695) | 1 | | szögletes kõ (#17) | 2 | | tolmokov-koktél (#351) |
10 | | tüske (#22) | 4 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | | vashegyû lándzsa (#182) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | arany masszariasztó (#437) | $1 | | borostyán függõ ($162) | 1 | | denevér szimbólum (#140) |
1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | | nap szimbólum (#141) | 2 | * | obszidián karkötõ (#229) |
1 | | zafír medallion (#514) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 2 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) | 1 | | deus ex machina (#1) |
2 | | ezüst kulcs (#184) | 4 | | fáklya (#36) | 2 | | furulya (#233) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 50 | | kaja (#2) | 2 | | kis vaskulcs (#40) |
1 | | kötél (#92) | 1 | | kristálygömb (#265) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) |
1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | | rézkulcs (#75) |
1 | | smaragd kulcs (#241) | 1 | | szeksztáns (#32) | 2 | | szent jogar (#150) |
1 | | tatu dob (#234) | 1 | | vaskulcs (#183) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] |
3 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] |
3 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 44] |
3 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 36] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | alligátorbõr (#661) | 1 | | aurach bõr (#658) | 9 | | aurach fog (#657) |
1 | | cetuszony (#1075) | 1 | | cru formázó minta (#300) | 62 | | drótszõr (#37) |
15 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | etra hályog (#712) | 2 | | fekete gyöngy (#99) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 10 | | fülemüle agyar (#267) | $1 | | gromak bõr ($268) |
6 | | gyíkfû (#201) | 1 | | ilkin érc (#232) | 3 | | jégszív (#282) |
4 | | kazmár gyökér (#205) | 2 | | kõszem (#304) | 45 | | madártoll (#112) |
5 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | | moa rubin (#379) | 1 | | moa üveggömb (#383) |
11 | | mocsári penke (#148) | 9 | | mutáns csont (#331) | 19 | | pirkit (#153) |
27 | | polip szívóka (#391) | 4 | | pular kristály (#239) | 3 | | purifikátor háj (#269) |
1 | | rájabõr (#404) | 1 | | rakolits por (#669) | 3 | | ramit kõ (#226) |
3 | | rinóbõr (#651) | 6 | | sallank karom (#128) | 5 | | smirglilevél (#29) |
51 | | sünmedve tüske (#14) | 4 | | szulfagor agyar (#677) | 8 | | szvó-ektoplazma (#151) |
2 | | téfea-agy (#172) | 3 | | vadász tatu bõr (#15) | 19 | | vasérc (#152) |
|
Összsúly: 97.33 kg | Megterheltség: 115% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 | | drótszõr (#37) | 6 | | víz (#27) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | borostyán függõ (#162) | 1 | | csontszablya (#64) | 1 | | kaja (#2) |
1 | | orgyilkos tõr (#225) | 4 | | spiritusz (#170) | 6 | | sünmedve tüske (#14) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(133,62) sörényes ubuk (#89), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720)
(133,63) sünmedve (#33), Chara-din monolitja (#534)
(134,61) ork bérgyilász (#781), nekrofun (#173), ház (#400), oltár, fõutca (#399)
(134,64) áeratikus hasnyák (#243), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), 21. jellempróba, oltár, Leah rúnaköve
(135,61) orgyilkos (#131), fõutca (#399), Tharr oltár
(135,64) gumifa (#38), oltár, 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(136,62) Leah oltár
(136,63) spagulár (#82), vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelõhely, kétfejû troll (#163)
Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy
kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót,
viszont dec. 28-án, és 31-én délelõtt lesz egy-egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft.
munkatársai.
2005.01.17 14:52 Változások a számládon! 300 zsetont levontunk a Kalandok Földje elõfizetéshez!
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia
(134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra,
nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV
parancsaidat.
* Mostantól mûködik a labirintusokban is a Feltételes KészíTés (ez mozgásonként történik meg, ha van tárgy, amit el akar
készíteni a karakter). Természetesen olyan tárgyakat, amelyek elkészítése tereptípusfüggõ, vagy felszíni tereptárgyat
igényel, nem lehet labirintusban elkészíteni.
* Az FTV listába mostantól bepakolhatók azokra a szörnycsoportokra is feltételes varázslatok, amik eddig csak FT
parancsban voltak használhatóak. Ezek a szörnycsoportok a következõk: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097
szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövõ lények. Egy példa: ha
kiadod az FTV 260 9096 parancsot, minden éjfatty ellen éjfattyak végzete támadó varázslattal fogsz kezdeni (ha
komponensed is van, és nincs az adott éjfattyra konkrétabb beállításod).
* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól
azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a
szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
* A mocsári penkét most már nem használod el a 37-es jellempróbában, ha nagyon õrzöd.
* Mivel mostanában több olyan visszajelzést is kaptunk tõletek, miszerint egy-egy FT parancs miatt a Túlélõk Földje
épületeiben is harcoltatok az ottani lakóval, pedig eredeti szándékotok nem ez volt, felülbíráltuk a program jelenlegi
mûködését. Mostantól egy karakter csak abban az esetben támad be egy épületet, ha magas agressziója ezt indokolja. Így
innentõl az nem számít, hogy van-e Feltételes Támadás parancsa a benn lakóra.
|