231. forduló, 233. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 23. 9h:07'
EZ A 257. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
258. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,78] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy gyöngysor van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+100 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy varkaudar bajnok nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 363.]

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 353.]

* 2. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 5. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 338.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 336.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 334.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 7. KP: v 90 0 0 elmormolod a 90. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 319.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[123,77] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 32 szúró, 14 vágó, 30 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár. {támadása: 22.}

Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. {támadása: 30.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Temető, 1 Déja vu, 1 Illúziósárkány, 1 Influenza. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 4 Temető, 1 A bajnok manifesztációja. Ez póker! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 2 Kaszabolósáska, 1 Tisztítótűz, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Mákrózsa főzet. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Mákrózsa főzet, 1 Illúziópalota, 1 Orbitális mackósajt, 1 Orzag bilincse. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 4 Mákrózsa főzet, 1 Aranyeső. Ez póker! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 3 Sötét motyogó, 1 Garokk, 1 Déja vu. Ez csak terc! Nyertél. 3. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Tisztítótűz, 1 Piromenyét, 1 Orzag bilincse. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 528 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 77 aranyad, ami most már az övé.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Pár lépés után meghallod a legcsodálatosabb énekhangot, amellyel egész életed során találkoztál. Teljesen elbódulsz a szerelemről, hősiességről és hazafiasságról szóló melódiától. Kábultan indulsz a hangforrás irányába, és csak akkor térsz magadhoz, amikor észreveszed, hogy visszaérkeztél a kiindulási pontra. 528 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [123,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy szürke rinocérosz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+9.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr [rinóbőr ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy zombi mester.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a zombi mester testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-32 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester nyakát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 80, gyógyulás: 17, összesen: -63 ÉP}

Második ellenfeled egy drakolich. {max. életpontja: 192-204.}

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (51 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: umbatari karkötő, ezüst nyaklánc, 3 ubuk tüske, ezüst gyűrű, 2 szárnyas hernyó. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a drakolich testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a drakolich testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vaskarddal felnyitod a drakolich testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a drakolich jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 146, gyógyulás: 20, összesen: -126 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 43 (limit: 330), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4390.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [123,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy manifesztátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 12.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (55 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: ezüst gyűrű, 2 kaktusztüske, 4 ovimon-bogyó, 6 csuklyavirág. Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a drakolich fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vaskarddal súrolod a drakolich testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a drakolich farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 160, gyógyulás: 21, összesen: -139 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+6.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-37 varázspont.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször eltalálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-38 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány bal vállát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

[54 pontot használtál fel, van még 265.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[124,74] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy sóhajtó dorony! Ezt kerested. {védettsége: 14 szúró, 19 vágó, 23 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy drakolich áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich csontos vázát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (51 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: ovimon-bogyó, varkaudar tekercs, 19 spiritusz, kaktusztüske, 4 borkonyó bibe. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a drakolich testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 95, gyógyulás: 9, összesen: -86 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 2 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [125,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 24.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt quwarg áll veled szemben. {max. életpontja: 180-199.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz lord. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 23 ütő ellen.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 megsemmisítőt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46 (limit: 330), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Johnnyu Lee hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [125,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ramirez Espanza vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a ragyás burástya farkát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (140,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 213.]

be 62 bemész a 62. titkos labirintusba
Amint kimondod a jelszót, és félrecsúszik a kőlap egy óriási, földalatti barlang tárul fel előtted. Durva (és labilis) falétra vezet a mélybe. Semmi fényt nem látsz odabent. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Lemászol a létrán. Hatalmas teremben vagy, melynek plafonja és vége minden irányban a homályba vész. A távolból különös és borzongató neszezést hallasz. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 15 11 13 mozogsz 15 11 13
Elértél a térképen a 6-ossal jelölt ponthoz. Északra egy piramisszerű gúlát, keletre egy egyszerű kőépületet látsz. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerű építményt látod, északra egy apró, romos falú kőházat. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Belépsz a romos falak közé. A sarkokban gyanús fekete kupacok sejlenek. [15. PONT] Hamarosan egy xirnoxot pillantasz meg. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 1d16+2.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a xirnox testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a xirnox jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-5 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerű építményt látod, északra egy apró, romos falú kőházat. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Belépsz egy nagyobb, istállószerű építménybe. Az istálló belseje hihetetlenül erős és kemény tölgyfából készült, minden bizonnyal lónál erősebb jószágok számára. [13. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nukleáris cickány. {max. életpontja: 103-112.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy nukleáris cickány lakik itt. {max. életpontja: 97-106.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}

Hamarosan egy nukleáris cickányt pillantasz meg. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 7 14 8 mozogsz 7 14 8
Érzésed szerint most értél az óriás-barlang középpontjához. Messze fönt valamilyen furcsa, ködös gomolygást látsz. [12. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP] és 1 bőrpáncélt [bőrpáncél ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elértél a térképen a 6-ossal jelölt ponthoz. Északra egy piramisszerű gúlát, keletre egy egyszerű kőépületet látsz. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Belépsz a házba. Ha lehet, itt még sűrűbb sötétség fogad, mint odakinn. Nem lepődsz meg, hogy egy autentikus vámpír lakik itt. {max. életpontja: 81-96.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Érzésed szerint most értél az óriás-barlang középpontjához. Messze fönt valamilyen furcsa, ködös gomolygást látsz. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nyomulsz a sötét barlangteremben. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[25 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Érzésed szerint most értél az óriás-barlang középpontjához. Messze fönt valamilyen furcsa, ködös gomolygást látsz. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elértél a térképen a 6-ossal jelölt ponthoz. Északra egy piramisszerű gúlát, keletre egy egyszerű kőépületet látsz. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Visszatérsz a kijárathoz, és kimászol a létrán. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 138.]

m 1 mozogsz északkeletre
[126,71] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt quwarg száll szembe veled.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Thargodan csontváz. {támadása: 41.}

Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bal karját. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 18 életpontot vesztettél. Vaskarddal megvagdalod a Thargodan csontváz jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 74, gyógyulás: 12, összesen: -62 ÉP}

Találsz nála 7 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (140,61)-> 14 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 48 (limit: 330), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4915.
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios kántora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy vadász quwarg trófea és egy zombi mester trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. {egészsége: 28.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Aquila. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 128.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Kutatásodat végül siker koronázza. Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke. Magadhoz veszed. [30 pontot használtál fel, van még 98.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[127,71] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Látsz egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Összeakadsz egy barna, göndör hajú, piros szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bregdar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked vadász tatu bőrt. Ő örömmel bólint, és átnyújt 1 vadász tatu bőrt. [vadász tatu bőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [128,71] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Találsz egy halálbokort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő xirnox nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a xirnox bal hátsó lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a xirnox lila hasát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A xirnox megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 78.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 48.]

szk 122 22 99 keresed a 122. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy xirnoxot. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

ef 5 513 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 13.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +34 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 373 pontot. A következő körben tehát 373 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

XIRNOX (122. SZÖRNY)
Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 23 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 26 (28) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 40 % Életkor: 146/147 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 309/216 Jellem: jó (667) Tul. pont: 3
Szerencse: 29 (38) Varázspont: 554/157 Pénz: 208 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 37/9 Pszi pont: 150/457
Eddig összesen 1706 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 744 TP-t kaptál. Jelenleg 1 007 128 TP-d van. A következő szinthez még 192 872 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, quwarg parafenomén, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/49 (+3%) vágófegyverek: 26/28 (+13%)
ütőfegyverek: 20/54 (+12%) lőfegyverek: 21/52 (+12%) dobófegyverek: 8/11

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
128,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/71 (+44%) 2. nyomkövetés: 60/31 (+22%) 3. mászás: 13/6 (+1%)
4. csapdakészítés: 17/0 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/30 (+5%) 6. gyógyítás: 28/20
7. titkosírás: 15/16 8. felderítés: 11/3 (+66%) 9. szörnyidomítás: 9/5
10. teológia: 21/13 (+14%) 11. taumaturgia: 27/30 (+14%) 12. szerencsejáték: 2/45 (+11%)
13. versengés: 9/83 (+18%) 14. zene: 13/88 (+11%) 15. szörnyismeret: 41/53 (+33%)
16. pszi: 20/49 (+6%) 17. zárnyitás: 6/38 (+5%) 18. vadászat: 19/84 (+11%)
19. bányászat: 32/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
agyburok (#90)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 1)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 62, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 662 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 79.29 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
131 arany (#50) 4 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
7 csuklyavirág (#133) 4 drótszőr (#37) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst nyaklánc (#117) 3 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
3 kaktusztüske (#114) 5 ovimon-bogyó (#207) 26 spiritusz (#170)
3 ubuk tüske (#131) 1 umbatari karkötő (#278) 1 varkaudar tekercs (#653)
1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 4 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngysor (#192)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 megsemmisítő (#1540) 1 mocsári penke (#148)
8 pirkit (#153) 4 ragasztó (#83) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126 127 128 129
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
(122,78) varkaudar bajnok (#190)
(123,75) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, szent tölgyfa (#393), manifesztátorok (#124), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), nukleáris cickány (#155)
(123,76) Tharr oltár, szürke rinocérosz (#346), zombi mester (#251), drakolich (#760)
(123,77) epokitféreg (#147), élőholt sullár (#216)
(124,74) sóhajtó dorony (#112), drakolich (#760), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár
(125,72) a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), ragyás burástya (#111), xirnox (#122), nukleáris cickány (#155), vadász varkaudar (#108)
(125,73) élőholt quwarg (#202), csontváz lord (#177), gumifa (#38), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(126,71) nekrofun (#173), élőholt quwarg (#202), Thargodan csontváz (#297), Aquila (1232. kalandozó)
(127,71) nekrofun (#173), mocsári penke (#148), Bregdar (2675. kalandozó)
(128,71) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), mocsári penke (#148), xirnoxok (#122)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerültek a Hőstettek rovatba az I. Végzet Vermének eredményei.
* - Azokat a távolsági fegyvereket, amelyeknek fegyverszakértelem korlátja van, FLH-ból a korlát alatt is lehetett használni. Ezt javítottuk. FLH-be továbbra is be lehet rakni a korlát alatt, de a karakter nem fogja használni a csatákban, ha nincs meg a szükséges fegyverszakértelem.
* - Mostantól lehet tesztcsatázni a légsíkos szörnyekkel is. A 7692-es szörnyig működik a tesztcsata.
* - Ha védőprizmát gyártott valaki gnóm refrugátorral, csak a következő fordulóban kapta meg a védőprizma enciklopédáját. Ezt javítottuk, most már egyből megkapja.
* - A Bíbor mágiagyűrű hibás szöveget adott, amikor KF-elter a karakter. Ezt is javítottuk.
* - Az ében manakövet - az enciklopédiájával ellentétben - lehetett használni 55. szint alatt is. Javítottuk a hibát.

Üzenet küldése a karakternek