231. forduló, 233. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 22. 9h:07'
EZ A 270. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
271. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,78] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve gyógyító totem. (ld. enc.) Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Kronga hadúr (ld. enc.), a Koponyazúzó Emma (ld. enc.), a Sshreakza (ld. enc.), az Ébenuszonyú Tekla (ld. enc.) és a nitmák lord (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) törpe őskövet (ld. enc.), univerzum nektárját (ld. enc.), Halálpörölyt (ld. enc.), Végítéletet (ld. enc.) és Fényhozót (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+209 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+46 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 858. hetének nyerőszámai: 12, 24, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
283 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 564.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 560.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 558.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 558.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 558.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 558.]

ek 116 30 150 t. energia kisütése: 116 30 150
Szent jogar gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 558.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[198,78] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjazva veted magad a vízre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tyrannoszaurusz rex. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [198,77] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Észreveszel egy morgud hagymatövet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [11 pontot használtál fel, van még 547.]

kt 403 3 elkészíted a 403. tárgyat (3 darabot)
Sajnos itt egyszerre csak 1 fokhagymát lehet begyűjteni. Begyűjtöttél 1 fokhagymát. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [10 pontot használtál fel, van még 537.]

kt 449 3 elkészíted a 449. tárgyat (3 darabot)
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] [+3% tau] Sajnos csak 1 kristályfolyadék készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 kristályfolyadékot. IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[199,76] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)

(Továbbmész...) [199,75] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 279 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+345 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 nyílvessző. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel kilukasztod a tetemember jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy nómenklatúra jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [200,75] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 336 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A 4 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank nyíl, egy rövid íj, egy ubuk tüske és egy szöges páncél. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Zinthurg fejét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy arany. 1044 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya testét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mágusölővel párszor kilyukasztod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 4 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a taalru egyik lábát. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője, 2 arany és egy aranytű. 3701 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője, egy kristálygömb és egy ezüstshuriken. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)

[117 pontot használtál fel, van még 415.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[201,75] Síkság, továbbra is csak síkság.

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

(Továbbmész...) [202,75] Síkság, továbbra is csak síkság.

Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 403.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlaltrin. A feladatod a következő. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy kardfogú fülemüle életének!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimbrakvanmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 383.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shintrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Ez a feladat nagyon egyszerű lesz: kockáznod kell a kalandmesterrel! Csak úgy, mint a fogadóban szoktad. Ha nyersz, kiálltad a próbát! Sunyi ellenfelednek vagy ólmozottak a kockái, vagy átkozott balszerencséd van, mert folyton csak vesztesz.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 373.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kőzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyű feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Dáin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Egy velociraptor legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor jobb oldalát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy gránitelementál. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamkulgár néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Most egy különlegesen nehéz pszionikus tesztet kell elvégezned. Eléd raknak egy láda követ. Ezek között van egy darab szuperpszi kő! Ezt kell megkeresned. Fogalmad nincs, hogy kezdj a kereséshez. Koncentrálsz, de semmi eredmény! Végül kiválasztasz intuitív módon egy követ. A kalandmester ingatja a fejét - sajnos nem ez az!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 333.]

kpb kezd. parancs berakása:

ef 28 energia fejlesztése 28
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-24 TU.] A befejezéshez még 1550 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [240 pontot használtál fel, van még 93.]
[A parancs tárolásra került.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 88.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 83.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 78.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 73.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 68.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 63.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 58.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 55.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 55.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 17, 27.
Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 55 pontod maradt, ebből a következő körre 55 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következő körben tehát 428 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYÍTÓ TOTEM (116. TUDATI KÉPESSÉG)
Mostantól lehetőségetek nyílik a tudati feltételes gyógyításra. Ehhez az EK 116 <életerő%> <gyógyító varázslat> parancsot kell kiadnod. Ha az életerőd a második paraméterként megadott % alá esik, automatikusan használod a harmadik paraméterben megadott gyógyító varázslatot. Az életerő% 30 és 90 között kell, hogy legyen. A <gyógyító varázslat> lehet 1 is, ebben az esetben tudati vitalizációt hajtasz végre. A képesség használata nem igényel plusz TU-t vagy TVP-t, kivéve a Tudati Vitalizációt. A képesség nem működik lakott területen, labirintusban vagy épületben. A parancs kikapcsolásához egy üres EK 116 parancsot adj ki.

KRONGA HADÚR (494. SZÖRNY)
Ő volt a legendás krathan légió legfőbb vezetője. Amikor a krathan csapatok a rakshallion papok utasításait követve hadba indultak az árnytündérek földjére, Kronga hadúr még akkor is harcolt, amikor a katonái már mind egy szálig odavesztek. Férfihoz méltón szenderedett öröklétre, de ez nem tartott sokáig: az árnytündér nekromanták őt élesztették fel először, még mielőtt a teljes seregét visszarángatták volna Leah birodalmából. Kronga ugyanúgy, mint életében, ekkor sem hódolt be az ellenségnek. Azóta is elveszett katonáit keresi, hogy maga köré gyűjtve őket, egy újabb rohammal lesöpörjék az alávaló ellenséget a föld színéről.

KOPONYAZÚZÓ EMMA (495. SZÖRNY)
Koponyazúzó Emma a leghíresebb táncoló ogrék egyike. Hírnevét annak köszönhette, hogy bár élete során kétszer is az Esthar birodalom papjainak fogságába esett, mégis életben maradt. Márpedig a rakshallionok sosem hoztak a hegyvidék óriás népe számára túl kegyes ítéleteket, hiszen az ogrék gyermekded módszerekkel gyilkolták a birodalom lakóit. A közel nyolc méter magas Koponyazúzó Emmát mindig is nagy szerencsével áldották meg az istenek, ennek köszönhetően volt rá ideje, hogy alaposan rászolgáljon a gúnynévre, melyet környezete akasztott rá, és azóta is büszkén visel. A hegyekbe tévedt alanori kutatók közül még most, sok évszázad elteltével sem sokan térnek vissza. Ilyenkor csupán egy önmagába feledkezett táncoló árnyék vetül a környék sziklás fennsíkjaira...

SSHREAKZA (496. SZÖRNY)
A testzabálók legöregebbike. Fajtársai szürkeségével ellentétben az ő pikkelyei a szivárvány minden színében tündökölnek. Már a roelaothi tudósok is megemlítették kódexeikben különös kinézetét, és úgy vélték, a barlanglakó nép urával van dolguk. Nos, Sshreakzát tényleg valami ilyesminek tekinthetjük, hiszen amellett, hogy testi erejével a többiek fölé emelkedik, neki köszönhető, hogy a testzabálók nem szóródtak szét Ghallán, hanem még mindig egy zárt és összetartó közösségben élnek a volt Roealoth erdeiben.

ÉBENUSZONYÚ TEKLA (497. SZÖRNY)
Azt mesélik, a sivatagok leghírhedtebb homokcápája egyszer egy egész karavánt lenyelt egyetlen mozdulatával. A gyanútlan utazók éppen Go'aghal - a bo'adhun sámánfejedelem - kiszabadítása érdekében cipelték váltságdíjként szánt kincseiket az Esthar birodalom fővárosába. Még nem tudták az igazságot: ha nem Tekla vadászterületét választják az átkelés útvonalául, és sikeresen eljutnak Roelaothba, a rakshallionok akkor sem bocsátkoztak volna alkuba a bo'adhun vezető szabadon engedésével kapcsolatban. Egyesek szerint a felbecsülhetetlen értékű bo'adhun ereklyék azóta is Ébenuszonyú Tekla gyomrának mélyén fekszenek, de még a legnagyobb kalandorok is úgy gondolják, óriási a kockázat ennek megszerzésére. Valószínűleg igazuk van.

NITMÁK LORD (498. SZÖRNY)
Ínséges időszakok a pengekarú nitmákok életében is léteztek. Amikor a faj túlzott mértékben elszaporodott, a mutakok - kedvenc eledelük - száma pedig aggasztóan lecsökkent, a nitmákok végső lépésként, erőiket összevonva további potenciális eleség után néztek. A csapatok élén a nitmák lord állt, aki rendkívül okos stratégának bizonyult. Állítólag egyszer még egy mennydörgő titánt is leterítettek, majd felfaltak, de ezt még a roealothi történelemírók tekercsei is csak másodkézből hallott hírként említik.

TÖRPE ŐSKŐ (633. TÁRGY)
A törpe őskövek legendás relikviák a törpék fénykorából, amikor ezek az apró szorgos lények még a tárgyakkal kapcsolatos mágiában is járatosak voltak. A törpe őskő a megfelelő rítus végrehajtása után átalakul egy bazaltelementállá, amely egy teljes törpe bányát épít ki ura parancsára. Sajnos, a törpe őskövek elvesztek, amikor a hegyekben túl mélyre ásó bányászok felébresztették a mélységben pihenő Thargodan lényeket, és azok a városok feldúlása után elragadták a törpe kincseket és a tudást, amely létrehozásukhoz kellett.
A törpe őskövet csak törpe használhatja, méghozzá legalább 20. szintű, a H 633 paranccsal alacsony vagy magashegységben ill. dombságban, 60 TVP elköltésével. A parancs végrehajtásakor az adott mezőn egy teljesen felépült törpe bánya keletkezik, és a törpe őskő elhasználódik. Ha az adott mezőn van törpe bánya, amely legalább 50%-kig fel van már építve, a törpe őskövet ott nem használhatod.

AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY)
Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod.

HALÁLPÖRÖLY (635. TÁRGY)
Mostanáig mindenki azt hitte, hogy az ősi, csak suttogva regélt rémtörténetek a Halálpörölyről csak kisgyermekek ijesztgetésére szolgálnak. De nem, sajnos mindez igaz! A Sötét Erők eme visszataszítóan ocsmány fegyvere egy óriási, fekete pöröly, amelyet valamilyen ismeretlen adamantit-mithril ötvözetből öntöttek ki. Állítólag a Sötét Föld egy nagyhatalmú Thargodan hercegének a lelkét tartja fogva, ennek köszönhető irtózatos erejű mágikus hatalma. Természetesen, a Halálpörölyt csakis gonosz jelleműek forgathatják. Amellett, hogy ez egy 4D8+5 sebzésű ütőfegyver, használója +12 sebzést kap jó jellemű lények ellen. Kicsit nehéz egyensúlyozni, ezért használatakor -2 támadást kapsz, de emellett néha - ha a Thargodan hercegnek úgy tartja kedve - sötét halált lő ellenfeledbe. A Halálpöröly készítésének titka sajnos a múltba vész, de egyesek szerint egy nemes fegyver megrontásával hozták létre. Használatához legalább 25-ös fegyver szakértelem szükséges.

VÉGÍTÉLET (636. TÁRGY)
A földet minden szennytől, gonoszságtól megtisztítani akaró, már-már inkvizítori szigorral gondolkodó Raia papok állítása szerint a Sötét Földön csak a végítélet napja segíthet, amikor az istenek minden teremtett lényt eltörölnek e fertőzött világból. Ezt a nézetüket tükrözi szent fegyverük, a Végítélet, egy adamantit és mithril ötvözetéből kovácsolt, kristályfénnyel csillogó lándzsa. A végítélet a maga 6D5+6-os sebzésével, +3 támadásával már önmagában is jónak tűnik, de emellett még a lándzsa bizonyos esetekben az ellenfelet egy armageddon varázslattal is megkínálja, győzelmed ilyenkor garantált. A végítélet forgatásához legalább 30-as szúrófegyver szakértelem szükséges, és csakis jó jelleműek használhatják.

FÉNYHOZÓ (637. TÁRGY)
A jó papok szent fegyvere ez a formás, adamantit és mithril ötvözetéből készített szent kalapács. Hatalmas mérete ellenére meglepően könnyű és jól forgatható. Sebzése 6D6+3, és ha gonoszok ellen használod, kapsz további +6 sebzést. Mintha mindez még nem lenne elég, a Fényhozó sok esetben igazi megvilágosodást hoz annak, akit eltalálnak vele: egy 50. szinten kisülő pszi ragyogás valóban képes megvilágítani az elmét. A Fényhozót kizárólag jó jelleműek forgathatják, ha ütőfegyver szakértelmük legalább 28. Ha a Fényhozó egy Elenios-hívő birtokában van, akkor kör elején +20 VP-t regenerál. (De több hatása nem adódik így össze.)

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 30 (35) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 91 Menekülés: 15 % Életkor: 6/9 év
Egészség: 29 (34) Életpont: 446/293 Jellem: jó (583) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (51) Varázspont: 1107/0 Pénz: 14024 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 193/123 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 24
Eddig összesen 1542 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20704 TP-t kaptál. Jelenleg 1784427 TP-d van. A következő szinthez még 215573 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 6318 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 30 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 27
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 41 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 18 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 53
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 23 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 47 11. taumaturgia: 82 (+1) 12. versengés: 12
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: * 25 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 11 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 1 púderkő (#119) 1 szent jogar (#150)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüstshuriken (#327) 2 fülemüle agyar (#267)
1 kristálygömb (#265) 4 nyílvessző (#108) 1 raptor karom (#281)
1 rövid íj (#107) 2 sallank nyíl (#129) 1 szöges páncél (#65)
2 tyrex csont (#280) 1 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,77) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534)
(198,78) tavacska, 31. jellempróba, Dornodon oltár, Raia szent lovagja (#239), tyrannoszaurusz rex (#160)
(199,75) tyrannoszaurusz rex (#160), sírlidérc (#172), tetemember (#123), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), 45. jellempróba
(199,76) Raia rúnaköve, 21. jellempróba
(200,75) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 27. jellempróba
(201,75) Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár
(202,75) kihívás tornya (#502), kardfogú fülemüle (#146), velociraptor (#161)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Gábor, szeretnénk sok boldogságot kívánni névnapod alkalmából. További kellemes kalandozást a TF-en! <<A TF Stábja>>

Üzenet küldése a karakternek