223. forduló, 246. forduló, Pippaláb összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. dec. 24. 11h:53'
EZ A 301. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
302. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2162
SZÁMLA : XXXX

PIPPALÁB KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,86] koordinátán.
A táborozás 5. napján találkozol Thaentier. Raia eljövendő papja. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy epokitféreg trófea és egy Métely trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kristályfolyadék, liumbe hajtás, mandibulakasza, manifeszt.nyúlvány. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon összefutsz Finderallal. Dornodon eljövendő papja. Egy denevér szimbólumot, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló napkövét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: quwarg teleportgömb, quwarg tojás, rakolits por, réz papi karkötő, rézkulcs, Rodger kezdő üstje. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 6. napon megintcsak összeakadsz Thaentier. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ezüstdarab, fémrúd, fűszertartó, grákóbőr. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 7. napon összeakadsz Ezüstfarkassal. Raia ministránsa. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy tirik-hun medált és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy pordémon trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: dözmöng szív, fekete gyöngy, fémrúd, fűszertartó, gyenge méreg, gyöngymangó, huhogó bibe, kavadu iszák. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 7. napon összeakadsz Brainstormmal. Tharr eljövendő papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy nefil-rin medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Felszerelését egy Dögvész trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Holmiját egy törpemammut cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: rézsisak, rothasztó talizmán, roxati zárfaló, sáfránykő, sáfránypor. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Thaentier, Brainstorm, Ezüstfarkas és Finderal. Miközben Brainstorm előremegy, hogy megbeszélje a részleteket a karaván vezetőjével, ti is felkészültök az útra. Egy hátsóbb szekér mellett léptettek majd, ahonnan kiválóan szemmel tarthatjátok az előttetek álló utat, illetve a környező bokrokat, s a banditákat sem ijesztitek el, ha rajtaütni próbálnának a karavánon. A karaván nekiindul, döcögve... zötyögve. Nem kell sokat várnotok, hamarosan egy erdőbe értek. A környező fákon egyetlen madár sem csicsereg, síri csend van. Nyomasztóan síri. Először csupán egyetlen fej jelenik meg a bokrok között, később három újabb. Borostás, ápolatlan emberek feje. Mire marad időtök kettőt pislogni, már sokan vesznek körbe. Hát itt az ideje megszolgálni a pénzeteket! Neked egy útonálló, egy bandita és egy vadászkutya ellen kell kiállnod.

Röpke számítás után konstatálod, hogy útonálló van a legközelebb, őt támadod először.
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [útonálló:] 33 életpontot sebeztél. [bandita:] 28 életpontot sebeztél. [vadászkutya:] 49 életpontot sebeztél. [bandita:] Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! [útonálló:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Ellenfelet cserélsz, mostantól banditát támadod.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bandita testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt.
Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a bandita jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bandita fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 29 életpontot sebeztél. [bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [vadászkutya:] A vadászkutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [bandita:] A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: vadászkutyát érdemes a következőkben támadnod.
Ezüsttőrrel felnyársalod a vadászkutya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vadászkutya bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 8 életpontot sebeztél. [vadászkutya:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [vadászkutya:] Véres nyál csordul ki a vadászkutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. [útonálló:] 97 tapasztalati pontot kaptál. [bandita:] 813 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 11 aranyat. [vadászkutya:] 337 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. {Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


Thaentier egy útonálló, egy sötét gnóm és egy bandita, Brainstorm két bandita és egy vadászkutya, Ezüstfarkas egy útonálló, Finderal két bandita fölött diadalmaskodott.
Ezüstfarkast egy bandita győzte le.
Ideje bosszút állni elhullott társaitokért! Thaentier, Brainstormmal és Finderallal egyszerre néztek farkasszemet az ellenféllel. Egy bandita az ellenfeletek!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Thaentier gyorsan felrak egy tüskepajzs varázslatot.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. Thaentier mélyen koncentrálva megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 57 életpontot sebzett. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 202 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 15 aranyat. {Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 140, összes sebződés: 0}

Ezüstfarkas újra csatlakozik a csapathoz a veszély elmúltával. Megfáradtan indultok tovább, nem is gondoltad volna, hogy ennyi testmozgásra lesz szükség a pénzetekért. Az út hátralevő része szerencsére banditamentes, nem történik újabb incidens. Ez a kaland végülis jól végződött, s végre bezsebelhetitek munkátok jutalmát is; az 1200 aranyas fizettséget, plusz némi ékszert a szekérről. Az osztozás után neked 1 aranyozott klipsz (ld. enc.), 1 arany karperec és 240 arany jut. (Thaentier 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 240 arannyal , Brainstorm 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 240 arannyal , Finderal 1 aranygyűrűvel, 1 arany karpereccel és 240 arannyal , Ezüstfarkas 1 aranygyűrűvel és 240 arannyal gazdagodott.) Búcsút intesz a többieknek, majd visszafelé indulsz, ahol amúgy letáboroztál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 10 000 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 365.]
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+214 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1160. hetének nyerőszámai: 6, 20, 10. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 2. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy szemmelverés varázslat! Felkészülsz a szemmelverésre. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 6. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 7. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

ff 1553 1526 felt. fegyverváltás: 1553 1526
Felt. fegyverváltás: << méregfog << Mallon botja. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

a 449 4166 2 átadod a 449. tárgyat a 4166. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 kristályfolyadékot Brainstorm részére. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

a 1623 4166 1 átadod az 1623. tárgyat a 4166. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranyozott klipszet Brainstorm részére. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

a 449 4255 1 átadod a 449. tárgyat a 4255. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kristályfolyadékot Finderal részére. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

a 313 5957 9 átadod a 313. tárgyat az 5957. kalandozónak (9 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 9 gyógykenőcsöt Ezüstfarkas részére. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+74 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy khór darázs.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a khór darázs fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a khór darázs bal középső lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a khór darázs bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 315.]

h 1167 5 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom Tralmukksók kedvence készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Most, hogy jóllaktál, indulás a moákat tanulmányozni! 561 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 306.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[81,86] Még mindig az erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ork kunyhót. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy khór darázs közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a khór darázs testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a khór darázs jobb szárnyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 617 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [82,87] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [83,86] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [33 pontot használtál fel, van még 273.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Lánc nem tartja meg, kerítés, gát nem állja útját,
Egy hadsereg sem lassíthatja, fákat dönt le, ha akarja.
[5 pontot használtál fel, van még 268.]

jlk 1234 jelszó kimondása 1234
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (Ez a massza képes szintet szívni.) Volt valami furcsa ennél a kúpnál! - döbbensz rá, miután elhagytad a phua-kúpot. Alaposan végiggondolod a történteket, és rájössz, hogy az egész bejutási procedúra tovább tartott annál, amit megszoktál. Ráadásul végig hallottál a kúpban valami furcsa búgást és zümmögést. Nem tudsz rájönni azonban arra, hogy mi okozhatta ezt, a kúp pedig már bezárult, így nem mehetsz vissza, hogy alaposabban megvizsgáld. Mindenesetre elhatározod, hogy a furcsa esetet megbeszéled a társaiddal, hátha ők is tapasztaltak-e hasonló dolgokat, és ismerik rá a magyarázatot is. [15 pontot használtál fel, van még 253.]

m 3 mozogsz délkeletre
[84,87] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Világoszöld a gatya, benne szőrös uborka.
Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Méregfoggal eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 237.]

jlk 1234 jelszó kimondása 1234
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a massza fejét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy fantasztikus moa üveggömb! Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. A phua-kúp belsejében érzett ősi kultúra nyomokban az elmédbe szivárgott. 624 tapasztalati pontot kaptál. Volt valami furcsa ennél a kúpnál! - döbbensz rá, miután elhagytad a phua-kúpot. Alaposan végiggondolod a történteket, és rájössz, hogy az egész bejutási procedúra tovább tartott annál, amit megszoktál. Ráadásul végig hallottál a kúpban valami furcsa búgást és zümmögést. Nem tudsz rájönni azonban arra, hogy mi okozhatta ezt, a kúp pedig már bezárult, így nem mehetsz vissza, hogy alaposabban megvizsgáld. Mindenesetre elhatározod, hogy a furcsa esetet megbeszéled a társaiddal, hátha ők is tapasztaltak-e hasonló dolgokat, és ismerik rá a magyarázatot is. [15 pontot használtál fel, van még 222.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[85,86] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre rohansz. Méregfoggal tökéletesen perforálod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,85] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a garokk testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [87,85] A bozótost dombság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [Rahn ékkő:] 62 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 188.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+74 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy rőtmanó berzerker.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. A rőtmanó berzerker karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 148.]

m 1 mozogsz északkeletre
[88,84] Továbbra is dombság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [19 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 119 6 elkészíted a 119. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 púderkövet. [Rahn ékkő:] 2 246 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 93.]

m 4 mozogsz délre
[88,85] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Erdőben van a házuk,
Mindig sok a munkájuk,
Noha neked támadnak,
Édessel vigasztalnak.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. [16 pontot használtál fel, van még 77.]

jlk 1234 jelszó kimondása 1234
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 83 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza nyálas sörényét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a massza testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 22 életpontot sebeztél. A massza megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Igen, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mandibulakasza, egy mutáns csont, egy ezüst nyaklánc és egy bronzhegyű nyíl. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. A phua-kúp belsejében érzett ősi kultúra nyomokban az elmédbe szivárgott. 624 tapasztalati pontot kaptál. Volt valami furcsa ennél a kúpnál! - döbbensz rá, miután elhagytad a phua-kúpot. Alaposan végiggondolod a történteket, és rájössz, hogy az egész bejutási procedúra tovább tartott annál, amit megszoktál. Ráadásul végig hallottál a kúpban valami furcsa búgást és zümmögést. Nem tudsz rájönni azonban arra, hogy mi okozhatta ezt, a kúp pedig már bezárult, így nem mehetsz vissza, hogy alaposabban megvizsgáld. Mindenesetre elhatározod, hogy a furcsa esetet megbeszéled a társaiddal, hátha ők is tapasztaltak-e hasonló dolgokat, és ismerik rá a magyarázatot is. [15 pontot használtál fel, van még 62.]

m 3 mozogsz délkeletre
[89,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [11 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2015. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 3. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 49.]

* 4. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 3, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a tintacsiga. Egy kaját nyel le az érző szívű dromedár. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 49 pontod maradt, ebből a következő körre 49 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 423 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYOZOTT KLIPSZ (1623. TÁRGY)
Ez az aprócska ékszer egyike a szekérkaravánon szállított értékeknek, melyet valamelyik közeli város piacán készülnek eladni az élelmes kereskedők. Van is rá kereslet, hiszen imádnak a nép lányai ilyenben pompázni. Szóval ha nem tetszik, akár rögtön el is adhatod valamelyik város ékszerboltjában. Ha azonban úgy döntesz, hogy mégis a füledbe akasztod e csecsebecsét, láss csodát, +3 szerencsét kapsz ott, ahol erre lesz szükséged.

ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

KARAKTERLAP

Pippaláb, egy kopasz, barna szemű, hosszú szakállas gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Sheran eljövendő papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 126 cm
IQ: 40 (46) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 31 (33) Védekezés: 53 Menekülés: 40 % Életkor: 99/99 év
Egészség: 43 (47) Életpont: 380/348 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (43) Varázspont: 574/178 Pénz: 1523 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 30/7 Pszi pont: 202/75
Eddig összesen 2046 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 940 TP-t kaptál. Jelenleg 1 342 309 TP-d van. A következő szinthez még 57 691 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, norpadolótika, quwarg nagymester. A 231. fordulódban 15678 arany került a bankszámládra. 15756 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *22/101 (+5%) ütőfegyverek: 27/96 lőfegyverek: 26/33 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -20.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (21 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
89,86 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 106,68

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 963 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/41 2. nyomkövetés: 27/30 (+20%) 3. lopás: 1/51
4. mászás: 7/17 5. csapdakészítés: 19/14 (+6%) 6. csapdaészlelés: 17/85
7. gyógyítás: 23/80 8. titkosírás: 2/26 (+36%) 9. felderítés: 20/26 (+18%)
10. szörnyidomítás: 10/10 11. teológia: 29/34 (+19%) 12. taumaturgia: 36/69 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/45 14. versengés: 8/77 15. zene: 149/14 (+100%)
16. szörnyismeret: 18/83 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/11
19. vadászat: 8/3 20. bányászat: 30/31 (+6%) 21. főzés: 18/34 (+11%)
22. csapatmunka: 3/10

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43
11. kincskeresés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz a 6. fajúaknak az 5. fajúaknak
kutatsz max. 65 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot )
elfogod tazunkarókát (#81) szuper hálócsapdával (#274), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), mocsárivérc (#7143), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), hattyúkirály (#776), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Kórino Hanabira (#5597), gnóm (#6)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (95) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (89)
bűvölés (#20) (122) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) szemmelverés (#137)
hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
szárazság (#48), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998) banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)
banshee-sikoly (#373) >> démontetű (#15) banshee-sikoly (#373) >> nyuhaj karbin (#110)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
banshee-sikoly (#373) >> 17. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> tetemember (#123) banshee-sikoly (#373) >> degradátor (#210)
banshee-sikoly (#373) >> pattanóböde (#145) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
tintacsiga (#74) (hátas: 11 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 149, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 20 847.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 33 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 881 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fülemüle agyar (#267) 4 gyenge méreg (#26) 2 gyíkfű (#201)
9 gyógykenőcs (#313) 1 kerek kő (#19) 3 kristályfolyadék (#449)
9 tüske (#22) 3 víz (#27) 1 aranyozott klipsz (#1623)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 darázsszárny (#652)
1 dözmöng szív (#122) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 33 kaja (#2) 1 mandibulakasza (#127)
1 moa üveggömb (#383) 1 mutáns csont (#331) 6 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 1 rőtmanó kacagány (#714) 3 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
83
84
85
86
87
88
(80,86) khór darázs (#348)
(81,86) ork kunyhó (#1683), szent tölgyfa (#393), khór darázs (#348)
(82,87) ragyás burástya (#111)
(83,86) a 72. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, világítótorony (#156), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, alpesi tehenek (#91)
(84,87) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), phua-kúp (#372), 34. jellempróba, arató csattanat (#144), massza (#217)
(85,86) alpesi tehén (#91)
(86,85) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), garokk (#73)
(87,85) Leah oltár, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(88,84) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(88,85) Sheran rúnaköve, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), 36. jellempróba, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), massza (#217)
(89,86) Sheran rúnaköve, 48. jellempróba, Sheran oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. Az ünnepek alatt, dec 24-től jan 3-ig nem dolgozunk, viszont december 24-én, 25-én és 26-án egyszer, előreláthatólag 11 és 13 óra között az UL-ek letöltésre kerülnek, és lesz forduló kiküldés. December 28. és december 31. között napi 3 letöltés lesz, egy 9-10 óra között, egy 12-13 óra között és egy 15-16 óra között. Január 1-én és 2-án egy letöltés lesz kb. 11-13 óra között. Az Aukciós Ház december 24-től január 3-ig zárva tart, így aukciós nap nem lesz. Megértéseteket köszönjük!
A Beholder Kft. munkatársai.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerültek a Tárgy- és varázslattervez‹ pályázaton elfogadott varázslatok és tárgyak. Részleteket err‹l a honlapon olvashattok.
* - A párducb‹r övtáska (1117) mostantól nem foglal övslotot.
* - A savhurrikán 2. varázslat megtanulható a ryuku szigeteken.

Üzenet küldése a karakternek