232. forduló, 234. forduló, Cinty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 17. 12h:09'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX

CINTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,107] koordinátán.
Thunder átadott neked a 1. napon 9 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 8 gyógykenőcsöt (400 arany), 1 szent kehelyt (2990 arany), 23 gyógykenőcsöt (1000 arany), 10 gyógykenőcsöt (299 arany).
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ezerszemű bestia (ld. enc.), a titánkolosszus (ld. enc.) és az Ekhnagorhu (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Morgan sipkáját (ld. enc.), árnyéktőrt (ld. enc.) és dal.kristálykesztyűt (ld. enc.). Reggelizés közben tekinteted a vérvörös rózsára téved. Egy pillanatra megáll a szádban a falat: milyen lehet, ha nem élvezheted az ételt, mert tested éhét csak vérrel csillapíthatnád? Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+414 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku futárbérenc nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 378.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 364.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 362.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat a 737. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 360.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 356.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 354.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 352.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 352.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 352.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 350.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1346. tárggyal
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 350.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]

ff 1561 422 28 felt. fegyverváltás: 1561 422 28
Felt. fegyverváltás: << Krogan buzogánya << mágusölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

bb 104 110 1645 beraksz a bankba a 104. tárgyat (110 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 fémrudat. Beraksz a bank széfjébe 1 vapár ágat. Beraksz a bank széfjébe 1 díszes nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

vv 78 70 72 elmormolod a 78. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 343.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 342.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 340.]

ft 224 1 támadod a 224. szörnyet
FT 224 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(154,107) ryuku futárbérenc (#765)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 330.]

be 710 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 325.]

fa 331 1569 10 feladod a 331. tárgyat az 1569. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Xyr'Enyves Caslor részére szánod. Átadsz 10 mutáns csontot. Ennek elküldése 36 arany lesz. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. Lélegzetvételnyi idő múlva visszaadja a küldeményt, mivel az Alanori törvények szerint a futárküldő nem szállíthat tárgyakat a csatornán keresztül nyugatra. A pénzedet szerencsére visszakapod. [3 pontot használtál fel, van még 322.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Találsz egy szent tölgyfát. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 317.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 267.]

ve 37 100 megveszed a 37. tárgyat 100
Vásároltál 100 drótszőrt. 400 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ee 2 152 70 eladod a 2. tárgyat a 152. tárgyat a 70. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 18 vasércet. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 8 rézdarabot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 267.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát a másikra támadsz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 262.]

v 198 148 100 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(154,107) ryuku futárbérenc (#765), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), vadász quwarg (#241)

[148,100] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Tűzhajú előtt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 244.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-5 varázspont.] Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [3. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagyobb terembe érkezel. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy halálosztó kain! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálosztó kain bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre támadsz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Din cséphadarójával eltalálod a halálosztó kain testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 45, gyógyulás: 32, összesen: -13 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nómenklatúra. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 22, gyógyulás: 12, összesen: -10 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ekharion. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy borzalmas varkaudar. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra támadsz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 19, gyógyulás: 29, összesen: +10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát, 20 aranyat és 1 arany karperecet. Egy norpadolótikát veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Din cséphadarójával megütöd a norpadolótika testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 32, gyógyulás: 53, összesen: +21 ÉP}

Egy nandát pillantasz meg. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a nanda testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a Krogan buzogányát a másikra ugrasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nanda testét. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Din cséphadarójával megcsapod a nanda nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 4, gyógyulás: 35, összesen: +31 ÉP}

Egy kultúrmasztodont veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Krogan buzogányát ellenfeledre támadsz. Krogan buzogányával párszor keményen megütöd a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával meghorzsolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 49, gyógyulás: 31, összesen: -18 ÉP}

Egy orbitális mackósajtot pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Din cséphadarójával többször eltalálod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 63, gyógyulás: 50, összesen: -13 ÉP}

Egy átokmurgattyút veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Krogan buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kvazárt. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[12 pontot használtál fel, van még 227.]

dd 2 123 4 eldobod a 2. tárgyat a 123. tárgyat a 4. tárgyat
Elhajítasz 24 kaját. Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

lm 7 18 18 mozogsz 7 18 18
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [2. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [7. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-31 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy bronzkulcs és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [16. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [18. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tyrannoszaurusz rex. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát a másikra rontasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Krogan buzogányával épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Din cséphadarójával súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 121, gyógyulás: 97, összesen: -24 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 3 bordacsont, 1 lajhár csont, 2 lapockacsont és 7 mutáns csont. Felpakolsz. Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [33 pontot használtál fel, van még 194.]

h 697 600 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+235 varázspont, -471 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +112 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +96 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 192.]

kf 1346 kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

v 181 184 31 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(148,100) a 71. labirintus bejárata, hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, halálosztó kain (#168), nómenklatúra (#158), ekharion (#232), borzalmas varkaudar (#166), norpadolótika (#226), nanda (#224), kultúrmasztodon (#227), orbitális mackósajt (#229), átokmurgattyú (#225), tyrannoszaurusz rex (#160)

[184,31] Egy kisebb településhez érkeztél. Látsz egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 7800 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy Vlagyimir szobrát.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. Bőre gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy gránit szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt és egy Tharr Keresztjét visel. Ruházatát egy kultúrmasztodon trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy éjkornis trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hooligan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 182.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [3000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 300 arany.] - Engedd meg, hogy gratuláljak! Egyúttal ünnepélyesen kinevezlek Borax személyes futárának: mostantól különleges ügynök leszel, aki szupertitkos, hihetetlen fontosságú bevetéseken vesz részt! Az első feladat bemelegítő jellegű: Borax titkos (fattyú) lánya végzetes betegségben szenved, amelynek oka egy boszorkánymester átka. A boszorkánymester ugyan meghalt, de ez kevés segítség: az átok megtöréséhez drakolder szemre lenne szükség. - fagyos tekintetedet látva az írnok sietve folytatja. - nem kell annyira kétségbe esni, a triklem drakoldereknek is van sebezhető pontja, csak meg kell találni! Ebben a város mellett lakó erdei remeték valamelyike biztosan segíteni tud, ők nagyon bölcsek - csak meg kell találnod egyet! Itt van egy lepecsételt pergamen, amely a drakolder tanyához vezető térképet tartalmazza. Csak akkor bontsd fel, ha már biztos vagy a dologban! Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

m 6 mozogsz nyugatra
[183,31] Továbbmész a város utcáján.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 3 bordacsontot 6 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 18 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért.
[6 pontot használtál fel, van még 171.]

ee 26 33 166 eladod a 26. tárgyat a 33. tárgyat a 166. tárgyat
Eladtál 49 gyenge mérget. 49 aranyat kaptál.
Eladtál 3 lapockacsontot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 31 ugh mérget. 62 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 451 1 megveszed a 451. tárgyat 1
Vásároltál 1 zangrozi csizmát. 250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 74 100 megveszed a 74. tárgyat 100
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 csontkulcsot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 213 20 megveszed a 213. tárgyat 20
Mindössze 6 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 6 xirnox szivet. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 313 500 megveszed a 313. tárgyat 500
Mindössze 22 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 22 gyógykenőcsöt. 220 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 927 100 megveszed a 927. tárgyat 100
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 artikula bélhólyagot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 936 100 megveszed a 936. tárgyat 100
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 raaba-gumót. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 1125 10 megveszed az 1125. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 1341 10 megveszed az 1341. tárgyat 10
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 hoarián bőrövet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 1342 10 megveszed az 1342. tárgyat 10
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 hoarián bőrzekét. 32 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 171.]

ve 1346 10 megveszed az 1346. tárgyat 10
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 hoarián sarut. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 5 5 8 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északra
[182,32] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Elenios híveié. Van itt egy piroslámpás ház (636. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,100] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög A Tűzhajú előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).


(Továbbmész...) [148,99] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 153.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[147,98] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Észreveszel egy hóhérbimbót.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Krogan buzogányával megcsapod a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a halálhozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 92, gyógyulás: 23, összesen: -69 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. Az első pillanatokban semmit sem látsz, olyan sötét van. Pár pillanat múlva szemed alkalmazkodik a megváltozott körülményekhez, és ki tudod venni az előtted húzódó folyosó homályos formáit. Tapogatózó léptekkel indulsz előre, de alig teszel pár lépést, egy rémséges alak ugrik nyakadba, karmai a nyakad után kutatnak. Félelmed megsokszorozza erőd, teljes pánikban lerázod magadról a szörnyet, majd visszarohansz a folyosón. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.

(Továbbmész...) [146,97] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve.

[32 pontot használtál fel, van még 121.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[146,96] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [146,95] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Vándor előtt. Belebotlasz valamibe: 1 szöges bunkó. Elteszed. [12 pontot használtál fel, van még 109.]

szk 765 160 159 keresed a 765. szörnyet a 160. szörnyet a 159. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [7 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+11 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 110.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 18, 22.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 110 pontod maradt, ebből a következő körre 110 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 484 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.

TITÁNKOLOSSZUS (289. SZÖRNY)
Az elmúlt évek során kiderült, hogy a Fairlight bankokat védelmező acélkolosszusok korántsem annyira legyőzhetetlenek, mint hitték. A bankok adósságbehajtását végző gólemek gyakran megsemmisültek, a bankhálózat hatalmas károkat szenvedett el. Így aztán elrendelték az újabb, hatékonyabb modell kifejlesztését, így született meg a titánkolosszus. Az új gólem előállítása rettenetesen drága, ezért a barbár gyarmatvidéken még nem alkalmazzák, csak a csatorna keleti oldalán.

EKHNAGORHU (291. SZÖRNY)
Ekhnagorhu, a hamvaiból mindig újra feltámadó tűzmadár ezek szerint nemcsak a legendákban él: az Iszonyat Citadellájának mélyén élő példány tanyázik! Teste maga a tűz, érintése szénné éget. Vajon mi célból ejtette foglyul Morgan? Annyi bizonyos, hogy az Ekhnagorhu szolgálta őt, ellenkező esetben az Iszonyat Citadellája már rég porrá égett volna. Ha az Ekhnagorhut elpusztítod (de erre is kizárólag mágikus fegyver alkalmas), elég, hamvait elviszi a szél, de ezekből a hamvakból néhány nap leforgása alatt újjáéled, ezért véglegesen lehetetlen elpusztítani.

MORGAN SIPKÁJA (466. TÁRGY)
Morgan, a főmágus viselte először ezt az azóta olyannyira divatossá vált varázslósipkát. Már önmagában az, hogy a sisak 6-al megnöveli a védelmedet, egy igen hatékony érv, de ez csak a jéghegy csúcsa: emellett ez a kissé tréfás, hegyes-csúcsos fejfedő ad egyet az IQ-dhoz, kettőt a taumaturgiádhoz, a táborozásod elején 10-el több VP-t regenerálsz (de ezt a nekrofun és más hasonló hatások nem duplázzák), és a védekező varázslataid nagy többsége (hmmm... ez kicsit homályos megfogalmazás, de ennél pontosabb adat sajnos nincsen) nem igényel anyagi komponenst! Persze, nincsen öröm üröm nélkül, a varázssipka eközben kettővel csökkenti az erődet és a támadásodat. Morgan sipkáját nem viselheti 20.-nál alacsonyabb szintű kalandozó.
És ami a legszebb, a sipkát magad is elkészítheted! Ehhez - a varázstárgy készítés mellett - egy bev formázó mintára, 4 ezüstre, két praglonc hártyára, egy fekete gyöngyre, 120 aranyra és 50 TVP-re van szükség.

ÁRNYÉKTŐR (557. TÁRGY)
Az árnymanók a sötét praktikák ismerői, nem csoda, ha egyedül ők voltak képesek megfejteni a tyrgek titkát. Az árnyéktőrt csakis árnymanó készítheti el, egy orgyilkos tőr, 5 csepp tinta, és 20 csepp ugh méreg felhasználásával, 20 TVP árán. És nem is akárhol - csakis a dögletes bűzű mocsarak mélyén tud a méreg igazán megfoganni, hogy hosszú ideig tartós maradjon a fegyveren. Az árnyéktőr egy 3D4+4 sebzésű, bal kézben is használható szúrófegyver, használatához legalább 12-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. Csak árnymanók használhatják, a többi faj - jellemre való tekintet nélkül - megveti ezt az ocsmány szerszámot. Az árnyéktőr használatakor van a szintednek megfelelő % esély, hogy annyi plusz sebzést okozol, ahányadik szintű vagy (a támadások számától és az ellenfél védettségétől függetlenül).

DALEBGAD KRISTÁLYKESZTYŰ (1214. TÁRGY)
Az ősi idők érce, a dalebgad a létező legkeményebb anyag, amely az ismert világon és azon kívül létezik. Nemcsak megmunkálásának titka veszett már rég a múltba - amely nyilvánvalóan összetett mágikus eljárásokat is magába foglalt - mára már a belőle készült tárgyak is csak legendának számítanak. Ez a dalebgadból készült kristálykesztyű egyedülálló relikvia - azonos könnyedséggel simul egy gnóm és egy troll kezére. Nemcsak nyolccal növeli meg a védettségedet, de mind az öt alaptulajdonságodat is megnöveli eggyel, amíg viseled! Ezenfelül harcművészek +7 sebzést kapnak a viseletekor. Természeténél fogva, a kristálykesztyű nem adható át.

KARAKTERLAP

Cinty, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr főpapja vagy. Papi hited: 300. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

Erő: 20 (37) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 259 cm
IQ: 29 (32) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 459 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 51 Menekülés: 15 % Életkor: 21/24 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 509/435 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (43) Varázspont: 636/75 Pénz: 6341 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 136/69 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 2030 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26567 TP-t kaptál. Jelenleg 780609 TP-d van. A következő szinthez még 19391 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, élőholt ősmágus, hidra. A 231. fordulódban 6772 arany került a bankszámládra. 6839 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/88 ökölvívás: 13/54 (+4%) szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 22/34 (+4%) ütőfegyverek: 28/56 (+16%) lőfegyverek: 25/10 (+10%)
dobófegyverek: 24/12 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Krogan buzogánya (#1561) (170%) << mágusölő (#422) (190%) << ököl (#28) (190%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/82 2. nyomkövetés: 55/3 3. mászás: 17/94
4. csapdakészítés: 16/26 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/42 (+12%) 6. gyógyítás: 17/69
7. titkosírás: 11/2 8. felderítés: 22/39 9. szörnyidomítás: 4/79
10. teológia: 50/6 (+37%) 11. taumaturgia: 40/73 (+66%) 12. szerencsejáték: 5/6
13. versengés: 15/64 (+16%) 14. harcművészetek: 13/46 15. zene: 8/36
16. szörnyismeret: 29/37 (+34%) 17. pszi: 20/16 (+9%) 18. zárnyitás: 1/45
19. vadászat: 5/75 20. bányászat: 20/25 (+44%) 21. úszás: 10/21
22. főzés: 16/10 23. csapatmunka: 4/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), érző szívű dromedár (#753), manaelementál (#290) (csak egyszer), noth szellem (#250), halált okozó lények (#9098), élőholt ősmágus (#179), nanda (#224)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
9302. szövetség (#9302)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) vámpirizáció (#1) láth. észlelése (#78)
mentális pajzs (#72) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)
2.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
746 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 bot (#4)
1 díszes nyereg (#1645) 1 fémrúd (#104) 46 gyenge méreg (#26)
1 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
8 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
1 tükör (#43) 31 ugh méreg (#166) 1 vapár ág (#110)
2 varázskő (#305) 18 vasérc (#152) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 amniosz (#203) 1 arany karperec (#194) 5 artikula bélhólyag (#927)
3 csontkulcs (#74) 93 drótszőr (#37) 1 fűszertartó (#210)
1 gromak bőr (#268) 17 gyógykenőcs (#313) 2 hoarián bőröv (#1341)
1 hoarián bőrzeke (#1342) 2 hoarián saru (#1346) 1 kőszem (#304)
3 kvazár (#244) 1 lajhár csont (#236) 1 lótuszvirág (#447)
7 mutáns csont (#331) 1 pszi kő (#248) 1 raaba-gumó (#936)
1 szöges bunkó (#8) 3 szögletes kő (#17) 10 víz (#27)
6 xirnox szív (#213) 1 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(146,95) nekrofun (#173), Raia oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720)
(146,97) Dornodon rúnaköve
(147,98) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), halálhozó (#419), érclelőhely
(148,99) Sheran rúnaköve, érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(148,100) a 71. labirintus bejárata, hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, halálosztó kain (#168), nómenklatúra (#158), ekharion (#232), borzalmas varkaudar (#166), norpadolótika (#226), nanda (#224), kultúrmasztodon (#227), orbitális mackósajt (#229), átokmurgattyú (#225), tyrannoszaurusz rex (#160)

Üzenet küldése a karakternek