233. forduló, 235. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 1. 12h:59'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,45] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Mágikus Koponya (eladási ár: 95 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany) ellenértékét.
Halatir Maurloth, amikor összefutottatok, adott neked 5 ovimon-bogyót. Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+175 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+124 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 407.]

* 3. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy auralátás varázslat. Felkészültél az aurák kilesésére. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 406.]

m 8 mozogsz északra
[123,44] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 381.]

jlk 2211 jelszó kimondása 2211
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {KCC:} Rövid karddal felnyitod a massza jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A massza mancsával oldalba lök. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1076 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 40, gyógyulás: 37, összesen: -3 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy fantasztikus arany masszariasztó! Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 366.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[123,43] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,42] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Jander S.Mcload orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 323.]

be 62 bemész a 62. titkos labirintusba
Amint kimondod a jelszót, és félrecsúszik a kőlap egy óriási, földalatti barlang tárul fel előtted. Durva (és labilis) falétra vezet a mélybe. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Lemászol a létrán. Hatalmas teremben vagy, melynek plafonja és vége minden irányban a homályba vész. A távolból különös és borzongató neszezést hallasz. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

lm 8 1 mozogsz 8 1
A hihetetlen méreteket csodálva mész előre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.]
Továbbmész. Délkeletre egy függőleges, falszerű kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kőépület-szerűségeket látsz. [4. PONT.]
Egy nagyobb, templom(?)szerű építmény előtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.]
Belépsz a tágas építménybe. Valamilyenfajta szentély lehetett ez hajdanán, a ghallaitól teljesen idegen kultúráé. A terem hátuljában bizarr, oltárszerű építmény emelkedik. [8. PONT] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Egy purifikátort veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal súrolod a purifikátor jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 18 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 38, gyógyulás: 41, összesen: +3 ÉP}

Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontpálca, 38 arany, 6 gyíkfű, 2 pular kristály, 1 vadász tatu bőr, 8 varányszem, 1 denevér szimbólum és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egy nagyobb, templom(?)szerű építmény előtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.]
Továbbmész. Délkeletre egy függőleges, falszerű kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kőépület-szerűségeket látsz. [4. PONT.]
A hihetetlen méreteket csodálva mész előre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.]
Visszatérsz a kijárathoz, és kimászol a létrán.
[40 pontot használtál fel, van még 278.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[124,43] A bozótost dombság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion bébi. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi fejét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 19 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod az ekharion bébi bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal súrolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 mutáns csont. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 69, gyógyulás: 40, összesen: -29 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,43] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebzett élőholt quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 16, gyógyulás: 13, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz lord jön feléd. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [126,44] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg farkát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal felnyitod az epokitféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [68 pontot használtál fel, van még 210.]

m 3 mozogsz délkeletre
[127,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 200.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(123,42) a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720), purifikátor (#157)
(123,43) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, érclelőhely
(123,44) grok-képződmény (#149), phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, massza (#217)
(124,43) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din rúnaköve, Sheran oltár, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(125,43) élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), csontváz (#48), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(126,44) epokitféreg (#147), Dornodon rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(127,45) friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 rézdarabot 2 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 2 30 megveszed a 2. tárgyat 30
Vásároltál 30 kaját. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 4 mozogsz délre
[100,81] Továbbmész a város utcáján.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt erődítményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) [10 pontot használtál fel, van még 180.]

be 489 bemész a 489. épületbe
Félve lépsz be a temetőkapun. Megérint a túlvilág lehelete.
Összeakadsz Tsorum Klemperer rel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy uzbány trófea és egy garokk trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 175.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] A befejezéshez még 4955 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 95.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 55.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 15.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kutatsz -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 4, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 375 pontot. A következő körben tehát 372 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 135. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 234. fordulód.

Erő: 32 (35) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 41 (46) Támadás: 21 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 31 (36) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 319/256 Jellem: gonosz (346) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 529/315 Pénz: 867 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 132/371 EFejl: 13
Eddig összesen 837 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5283 TP-t kaptál. Jelenleg 469570 TP-d van. A következő szinthez még 130430 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 230. fordulódban 6490 arany került a bankszámládra. 6522 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 23/30 (+4%) szúrófegyverek: 10/36
vágófegyverek: 12/68 (+12%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/28
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/44 2. nyomkövetés: 47/11 (+35%) 3. lopás: 4/15
4. mászás: 10/31 5. csapdakészítés: 17/49 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/28 (+15%)
7. gyógyítás: 32/42 8. titkosírás: 5/63 (+10%) 9. felderítés: 19/69 (+15%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 27/77 (+12%) 12. taumaturgia: 29/44 (+9%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 9/21 17. szörnyismeret: 8/76 18. pszi: 21/21 (+3%)
19. vadászat: 7/70 20. bányászat: 22/80 (+30%) 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 4/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 arany masszariasztó (#437) 1 bronzsisak (#88)
1 csontpálca (#329) 1 denevér szimbólum (#140) 1 galachmit (#310)
6 gyíkfű (#201) 1 ilkin érc (#232) 23 kaja (#2)
1 mutáns csont (#331) 2 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 vadász tatu bőr (#15) 8 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland, Tsorum Klemperer (1863. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek