Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 7. 9h:07' EZ A 436. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD 437. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2891 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 252. tárgyat a 820. tárggyal a 230. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
kf 1117 1530 1578 | kézbeveszed/felveszed az 1117. tárgyat az 1530. tárggyal az 1578. tárgyat |
dd 8 152 268 | eldobod a 8. tárgyat a 152. tárgyat a 268. tárgyat |
ek 215 3 | t. energia kisütése: 215 3 |
fku 150 | felt. kutatás 150 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kt 313 10 | elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot) |
kf 553 323 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 323. tárggyal |
hh 313 1133 1534 | használod a 313. tárgyat az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal végigvagdosod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal megvagdalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 23 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar behemót fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 56 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
kf 553 363 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 363. tárggyal |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [104,106] A bozótost dombság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [104,105] A dombság átmegy hegységbe. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy elhagyott bánya van. Elteszed a látcsövet.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 77 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 mocsári penkét. **). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,103] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Találsz egy oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy épület van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [104,102] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Kvazár karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [106,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Elenios hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy szutykos remák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,99] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér mandula illatát hozza a szél. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 nektoraf faggyút. **) 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar mágus fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza bal vállát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 77 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
pbe 10000 2894 | beraksz a bankba 10000 aranyat |
kf 692 709 | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 693. tárggyal a 688. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat a 337. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
KVATÁNS PAJZS (1829. TÁRGY) Ha a tektonikus kvatáns pikkelyét alaposan szemügyre veszed, máris adja magát az ötlet, hogy pajzsot készíts belőle. Ehhez 3 smirglilevéllel megfelelő alakúra kell formálnod a peremét. Aztán kell még 4 csepp ragasztó, és két surranó kígyóbőr is, a rögzítő szíjak elkészítéséhez. A nagy mű összesen 40 TVP-t emészt fel, de az eredmény kárpótolni fog ezért: a pajzs +8 védettséget biztosít, és +1-et ad minden energia, hideg, és fizikai alapú támadó varázslat elleni mentdobásodra, valamint +1-et a tárgyaid mentődobásaira. |
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
Erő: | 21 (25) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 32 (53) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 34 (36) | Védekezés: | 44 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 145/145 év |
Egészség: | 30 (35) | Életpont: | 337/234 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 32 (37) | Varázspont: | 786/30 | Pénz: | 23854 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 23/6 | Pszi pont: | 94/73 | EFejl: | 38 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17 | vágófegyverek: | 26 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 26 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 (-3) | 2. nyomkövetés: | 66 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 17 | 5. csapdaészlelés: | 3 (-3) | 6. gyógyítás: | 51 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 6 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. teológia: | 22 | 11. taumaturgia: | 38 (+1) | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 14 (+1) | 14. zene: | 2 | 15. szörnyismeret: | 23 |
16. pszi: | 9 (+1) | 17. zárnyitás: | 14 (-3) | 18. vadászat: | 9 |
19. bányászat: | 7 | 20. főzés: | 10 | 21. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
mérges pók (#20) (csak egyszer), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), ragyás burástya (#111) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
ZerOg DarksaiD (#1810), Alaria Volerdi (#1264), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +9 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | tormikus egér (#218) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XVII. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 1 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
36 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
5 | fokhagyma (#403) | 1 | gromak bőr (#268) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
5 | púderkő (#119) | 1 | szöges bunkó (#8) | 7 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | 5 | kristályfolyadék (#449) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | remák szív (#264) | |||
2 | rövid íj (#107) | 1 | shinai gömb (#348) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 74 | víz (#27) |