235. forduló, 237. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 6. 12h:08'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

KRIPTA GITTA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,52] koordinátán.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+90 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+124 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+19 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 697. hetének nyerőszámai: 17, 28, 7. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 3. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 429.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy esőidézés varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [0 pontot használtál fel, van még 429.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 428.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 4948 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 398.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 392.]

f 281 kísérletezel a 281. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 382.]

f 249 kísérletezel a 249. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 372.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[120,53] Az erdőt síkság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [119,54] Síkság, továbbra is csak síkság. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Dornodon templom van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [119,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

[45 pontot használtál fel, van még 327.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[119,56] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-15 életpont.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Rövid karddal megkarcolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 24, gyógyulás: 34, összesen: +10 ÉP}

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték.

(Továbbmész...) [119,57] Még mindig bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {KCC:} Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [119,58] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy rőtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Rövid karddal felnyitod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 39, gyógyulás: 25, összesen: -14 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Elrakod a távcsövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [53 pontot használtál fel, van még 274.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[119,59] Továbbra is dombság. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-4 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 4, gyógyulás: 21, összesen: +17 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kő miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tűnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyű prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.)
Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [119,60] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kétfejű troll. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll jobb karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal súrolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal megkarcolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 78, gyógyulás: 32, összesen: -46 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Vásárban nem veszed,
Szirupba nem teszed,
Még sincsen édesebb.
Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [119,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll bal karját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal felnyitod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 22 életpontot sebeztél. A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 49, gyógyulás: 23, összesen: -26 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. [79 pontot használtál fel, van még 195.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 155.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 103 TVP-t kell elköltened.] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {KCC:} Rövid karddal felnyitod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 46, gyógyulás: 21, összesen: -25 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 115.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5484 425 1653 leírod az 5484. kalandozónak a 425. szörnyet az 1653. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Dl'orkhaugruk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bátorság medálját. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5484 416 1622 leírod az 5484. kalandozónak a 416. szörnyet az 1622. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vg'axtol torzító. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5484 413 1618 leírod az 5484. kalandozónak a 413. szörnyet az 1618. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rd'alv lélektipró. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5484 392 1605 leírod az 5484. kalandozónak a 392. szörnyet az 1605. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csontgólem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Aritma ostorát. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5484 391 1539 leírod az 5484. kalandozónak a 391. szörnyet az 1539. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halottidéző. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) térhajlító kavicsot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5484 390 1533 leírod az 5484. kalandozónak a 390. szörnyet az 1533. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lélekorzó. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

in 5484 389 1265 leírod az 5484. kalandozónak a 389. szörnyet az 1265. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zombi mágus. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 72.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [10 pontot használtál fel, van még 62.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal kilukasztod a vadtroll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-3 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 47.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Produkciód határozott zenei értéket képvisel. Lassan már talán fel is léphetnél valahol. [10 pontot használtál fel, van még 37.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 37.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-10 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 20, 7.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 37 pontod maradt, ebből a következő körre 37 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 414 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 135. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 32 (35) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 41 (46) Támadás: 21 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 31 (36) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 319/249 Jellem: gonosz (350) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 529/268 Pénz: 947 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 132/364 EFejl: 20
Eddig összesen 852 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5570 TP-t kaptál. Jelenleg 480385 TP-d van. A következő szinthez még 119615 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 230. fordulódban 6490 arany került a bankszámládra. 6554 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 23/41 (+5%) szúrófegyverek: 10/36
vágófegyverek: 12/92 (+12%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/29
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/44 2. nyomkövetés: 47/41 (+5%) 3. lopás: 4/15
4. mászás: 10/31 5. csapdakészítés: 17/59 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 32/42 8. titkosírás: 5/63 9. felderítés: 20/4 (+15%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 28/6 (+15%) 12. taumaturgia: 29/48 (+3%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 9/41 (+10%) 17. szörnyismeret: 8/76 18. pszi: 21/23 (+2%)
19. vadászat: 7/70 20. bányászat: 23/10 (+30%) 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 4/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 1 gromak bőr (#268)
1 ilkin érc (#232) 1 magszim bél (#103) 1 rézdarab (#70)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 vasérc (#152) 29 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(119,54) 28. jellempróba, oltár
(119,56) tüskés harci gromak (#156), 49. jellempróba, Sheran oltár
(119,57) oltár, vérfürdető magszim (#148)
(119,58) rőtmanó berzerker (#369), vaskohó (#155), Tharr oltár, oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(119,59) vadtroll (#70), vaskohó (#155), oltár, 44. jellempróba, érclelőhely
(119,60) kétfejű troll (#163), Leah oltár, phua-kúp (#372), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 47. jellempróba, Chara-din rúnaköve
(119,61) kétfejű troll (#163), Leah oltár, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 49. jellempróba, vadtroll (#70)
(120,53) Chara-din rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek