235. forduló, 237. forduló, Pipacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 30. 8h:59'
EZ A 475. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
476. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3887
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

PIPACS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,65] koordinátán.
Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Ashym csomagja, a következőt találod benne: 1 láthatatlan köpenyt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 agvari manafókuszt, 1 Xanathal karkötőjét, 1 univerzum nektárját.
Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+339 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+4 vérpont). [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sivatagi doareg nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 402.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 257
Érzed, ahogy a vér szétáramlik testedben, hogy megóvja azt a pusztulástól (-1 vérpont). [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 392.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 7. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy láplidércet! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy láplidérc! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a láplidérc jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A láplidérc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Tiume batyuja. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 377.]

kt 939 7 elkészíted a 939. tárgyat (7 darabot)
Legyártottál 7 hajító csillagot. Ügyességed TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 349.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(178,65) láplidérc (#352)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 36 40 megveszed a 36. tárgyat 40
Vásároltál 40 fáklyát. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 419 1 megveszed a 419. tárgyat 1
Vásároltál 1 fpi formázó mintát. 50 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 352 4 megveszed a 352. tárgyat 4
Vásároltál 4 mithrilt. 64 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az út árnyas oldalán egy gigantikus épület áll - leginkább egy erődhöz hasonlít, megannyi lőréssel, furcsa kiszögellésekkel, ahol bármikor megbújhat egy orgyilkos, és valahogy az egész igencsak sötét képet fest. Az egyik oldalon egy kitárt szárnyú háromfejű sárkányt formázó szobor karmai közt egy cégér lóg, amin széthulló aranypénzek láthatók. Kibogarászod ami rá van írva: "MAFFIA bank és pénzmosási központ". (705. épület.)
Van itt még egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 327.]

pki 1800 kiveszel a bankból 1800 aranyat
Kiveszel a bankból 1800 aranyat. A számládon van még 3643 arany. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

fa 634 5289 1 feladod a 634. tárgyat az 5289. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Mestermágus részére szánod. Átadsz 1 univerzum nektárját. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 324.]

fa 712 5089 2 feladod a 712. tárgyat az 5089. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kék sequator W.D. részére szánod. Átadsz 2 etra hályogot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 321.]

fa 36 1490 20 feladod a 36. tárgyat az 1490. kalandozónak (20 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Dess részére szánod. Átadsz 20 fáklyát. Ennek elküldése 49 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 318.]

fa 36 3870 20 feladod a 36. tárgyat a 3870. kalandozónak (20 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Double T részére szánod. Átadsz 20 fáklyát. Ennek elküldése 49 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 315.]

pbe 1000 5089 beraksz a bankba 1000 aranyat
Kék sequator W.D. számlájára átutalsz 1000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
V 84 352 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

v 84 154 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy autentikus vámpírt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy autentikus vámpír! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír jobb karját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 305.]

v 15 69 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új szárnyas hernyó. [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [30 pontot használtál fel, van még 275.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[178,65] A vidék sivatagosra vált.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [178,64] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bunthar került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a bunthar bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [179,64] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy kronokukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 96 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával többször eltalálod a kronokukac testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 232.]

fkt 312 1 felt. készítesz a 312. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[180,64] Füves síkságra érkeztél. Észreveszel egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sir Bedzsik egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [181,64] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Látsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [182,63] A terep változik: ismét síkságon vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Daemon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +99 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) [46 pontot használtál fel, van még 186.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[183,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett kultúrmasztodon. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku kopjával jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +98 életerő.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [184,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Warrax előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [185,61] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő és egy rejtőköpeny (ld. enc.). Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Utad során felfedezed egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi táborát. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír fülbevalót visel. Inkvizítori rangja: Inkvizítori krónikás. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[36 pontot használtál fel, van még 150.]

szk 781 351 354 keresed a 781. szörnyet a 351. szörnyet a 354. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 147.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. (ld. enc.) Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 6, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját habzsol be az arató csattanat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 147 pontod maradt, ebből a következő körre 147 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 524 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁTHATATLANSÁG KÖPENYE (441. TÁRGY)
Ezt a vékony, szinte átlátszó selyemköpenyt valamikor pókfonálból szőtték. Igen sérülékeny, átsüt rajta a nap, keresztülfújja a szél, mégis igen sokan kedvelik. Hogy miért? Mert a minták közé mágikus szálakkal rúnákat szőttek, aminek következtében a köpeny egy igen hasznos tulajdonsággal bír: ha felveszed a KF 441 paranccsal, vagy használod a H 441 paranccsal (úgy, hogy már rajtad van a köpeny, azaz be van KF-elve) és elköltesz 7 VP-t, láthatatlanná válsz egészen a következő köröd elejéig. Ha már van rajtad láthatatlanság, a varázslat természetesen nem fog kisülni. Hogy ez miért is jó? Jobban tudsz lopni, tőled nem tudnak lopni, jobb lesz a védettséged, és a kalandozók nem látnak - de megtámadni sem tudod őket. A köpeny használatához min. 5-ös taumaturgia szükséges.

AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY)
Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb.

XANATHAL KARKÖTŐJE (956. TÁRGY)
Kromhor Xanathal valamikor régen az árnytündérek vezetője volt, talán még ekkor tett szert erre a fénylő csontokból kirakott karkötőre, amely a benne rejlő mágikus esszenciáknak köszönhetően csodás képességgel ruházza fel viselőjét: +30 VP-t regenerál kör elején, valamint a varázslatok sebzését 10%-kal növeli (de max. 50-nel), de csakis akkor, ha gazdájának teológia és taumaturgia szakértelme is 200 alatt van. Viseléséhez legalább 30. szintűnek kell lenned.

FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni.

MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.

KRONOKUKAC (285. SZÖRNY)
A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben.

KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY)
Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni.

REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

ADÓ
Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned.
Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent.
A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít.

ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL)
A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót.

KARAKTERLAP

Pipacs, egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Sheran bíborosa vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 28 (36) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 187 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 37/318 év
Egészség: 23 (28) Életpont: 323/250 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 617/6 Pénz: 743 arany Kép. pont: 8
Vérpont: 28/14 Pszi pont: 183/240 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 40
Eddig összesen 1615 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9101 TP-t kaptál. Jelenleg 922523 TP-d van. A következő szinthez még 77477 TP szükséges. Trófeáid: fagymágus, varkaudar hadúr, ongóliant. Jóllakottság: 25%. A 236. fordulódban 3643 arany került a bankszámládra. 3643 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/36 ökölvívás: 2/15 szúrófegyverek: *27/100 (+3%)
vágófegyverek: 1/50 ütőfegyverek: 14/11 (+9%) lőfegyverek: 5/0
dobófegyverek: 25/76 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/78 2. nyomkövetés: 57/24 (+32%) 3. mászás: 6/34
4. csapdakészítés: 18/20 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/47 6. gyógyítás: 56/57
7. titkosírás: 4/2 8. felderítés: 16/77 9. szörnyidomítás: 7/67
10. teológia: 38/5 (+23%) 11. taumaturgia: 35/51 (+11%) 12. szerencsejáték: 8/22
13. versengés: 13/62 14. zene: 6/43 15. szörnyismeret: 25/87 (+18%)
16. pszi: 22/2 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 7/89
19. bányászat: 15/34 20. úszás: 8/78 21. főzés: 10/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), láplidérc (#352), halálmadár (#351), Tguarkhan (#212)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
Sheran hívők (#995), tyrannoszaurusz rex (#160), ongóliant (#159)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> dögkeselyű (#174) méregfelhő (#37) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> sírlidérc (#172)
villámcsapás (#50) >> 18. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 21. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> 18. szintű lényekre varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) varázsvédelem (#34) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 csillagbot (#929) 1 drótszőr (#37) 2 etra hályog (#712)
2 gyógykenőcs (#313) 7 pézsmatökmag (#934) 3 víz (#27)
1 univerzum nektárja (#634)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
547 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 2 borostyán függő (#162)
1 bunthar bőr (#733) 1 fpi formázó minta (#419) 3 gyöngymangó (#135)
3 hajító csillag (#939) 21 kaja (#2) 4 mithril (#352)
1 rejtőköpeny (#277) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank nyíl (#129)
6 szárnyas hernyó (#69) 1 szöges bunkó (#8) 1 Tiume batyuja (#660)
1 tükör (#43) 1 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(178,64) művészi porolit (#720), buntharok (#396)
(178,65) láplidérc (#352)
(179,64) kronokukac (#285), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)
(180,64) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Tharr oltár
(181,64) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Leah oltár
(182,63) művészi porolit (#720), Leah oltár, kultúrmasztodon (#227)
(183,62) arató csattanatok (#144), szopógödör (#177), Leah oltár, 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), kultúrmasztodon (#227)
(184,62) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(185,61) részeg kalandozók (#187), fogadó # (#622), egy ember férfi

Üzenet küldése a karakternek