Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 31. 15h:51' EZ A 297. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 298. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
a 308 4102 1 | átadod a 308. tárgyat a 4102. kalandozónak (1 darabot) |
a 32 4102 1 | átadod a 32. tárgyat a 4102. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 1253 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 15 68 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
tno 6 10 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 12 | energia fejlesztése 12 |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [140,-43] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérfürdető magszim közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel felnyársalod a zombi jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az autentikus vámpír bal vállát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 65316 TP, -9 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -22 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 15000 TP, -8 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -22 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a quwarg harcos fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [140,-41] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy sebesült bandita. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a bandita testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a bandita jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lajhárlord testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a lajhárlord fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a lajhárlord testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [140,-40] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy bávatag golombár ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 58, gyógyulás: 13, összesen: -45 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 3.]
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
* 1. BP: | VP elővétele: 30 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 3 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 184. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet |
Erő: | 30 (33) | Szint: | 13 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 31 (34) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 179 kg |
Ügyesség: | 28 (31) | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 29 (34) | Életpont: | 283/202 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -4 |
Szerencse: | 41 (44) | Varázspont: | 394/92 | Pénz: | 405 arany | Kép. pont: | -3 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 162/370 | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/56 (+20%) | ökölvívás: | 1/26 | szúrófegyverek: | *19/100 |
vágófegyverek: | 20/20 | ütőfegyverek: | 7/60 (+18%) | lőfegyverek: | 15/84 |
dobófegyverek: | 10/84 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << kőkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/34 (+21%) | 2. nyomkövetés: | 32/43 | 3. mászás: | 7/30 |
4. csapdakészítés: | 21/32 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/64 | 6. gyógyítás: | 14/21 |
7. titkosírás: | 3/77 | 8. felderítés: | 36/69 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 11/96 |
10. teológia: | 21/28 (+25%) | 11. taumaturgia: | 12/72 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 4/14 | 14. zene: | 35/66 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 19/84 |
16. pszi: | 20/63 (+3%) | 17. zárnyitás: | 1/11 | 18. vadászat: | 42/11 |
19. bányászat: | 14/7 | 20. úszás: | 14/90 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kétfejű troll (#163) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | kétfejű troll (#163) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | kaja (#2) | |||
3 | kék orchidea (#68) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 4 | ugh méreg (#166) |