236. forduló, 238. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 18. 9h:23'
EZ A 451. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
452. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,99] koordinátán.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. június 12., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 16-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Alaria Volerdi, amikor összefutottatok, adott neked egy remák szivet (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 372.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 357.]

ek 116 60 5 t. energia kisütése: 116 60 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

fgy 50 40 felt. gyógyítás 50 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

fkt 29 10 felt. készítesz a 29. tárgyat (10 darabot)
fkt 29 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

fvh 12 felt. varázslat haszn. 12
Harci varázslataidat használni fogod minden 12. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kf 264 3 kézbeveszed/felveszed a 264. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a remák szivet. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 354.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7550 TVP épült bele.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Rövid karddal súrolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Ördögi Kör (709. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 344.]

be 709 138 26 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 339.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[98,99] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Leah templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [97,100] Vált a terep: dombság után sűrű erdő.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,100] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bőrsisakot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy vadász tatu. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 307.]

m 7 8 2 mozogsz északnyugatra, északra, keletre
[95,99] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 214 pontot kell rákölteni.) Találsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardszárnyú pocok nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a kardszárnyú pocok bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 907 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [95,98] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Látsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
239 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg felderítő!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő nyakát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megvágod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy elhagyott bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [96,98] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Tökéletes szaglás, tökéletes vezetés
Apró fogak, semmi szigetelés.
Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[41 pontot használtál fel, van még 266.]

ftv 33 217 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 217. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

tim 110 titkosírás megfejtése 110 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a massza nyálas sörényét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rézdarabot. 586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Igen, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 20 arany, 3 ubuk dobónyíl, 5 ubuk tüske és egy aranytű. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [110 pontot használtál fel, van még 156.]

v 96 96 105 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(95,98) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(95,99) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(96,98) phua-kúp (#372), Sheran oltár, érclelőhely, massza (#217)
(96,100) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, légirozmár (#94), vadász tatuk (#10)
(98,99) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), oltár, 45. jellempróba, érclelőhely

[96,105] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 146.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Gyémántgyúró Duirgan boltjának raktáraiban még 12 törpe szekercét találhat az élelmes vásárló." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 142.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Mit tegyél, ha az acéldarázst sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a torát, az a legérzékenyebb pontja." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 138.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a varázslatfelejtést. Ez egy a varázslói varázslatok közül." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 134.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 130.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Azért szeretik a kalandozók a rubin koszorút, mert viselése erőt növel." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 126.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+8 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 122.]

a 34 4974 1 átadod a 34. tárgyat a 4974. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Arisztotelész részére. [5 pontot használtál fel, van még 117.]

aa 348 172 átadod a 348. tárgyat a 172. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 shinai gömböt Arisztotelész részére. Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 11 téfea-agyat Arisztotelész részére. [10 pontot használtál fel, van még 107.]

a 287 1450 1 átadod a 287. tárgyat az 1450. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Tharr Keresztjét Rasty Buragghia részére. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

m 8 3 3 mozogsz északra, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[96,98] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Égnek áll a gyökere,
És úgy nő a földre le.
Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ryuku kopjával eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a kék rothasztó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 406 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [97,99] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Leah templomot. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [98,100] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Had'lámmidvan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész " Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy acéldarázs. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az acéldarázs testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az acéldarázs torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 117 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [43 pontot használtál fel, van még 59.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 5 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 2 sallank karmot kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 56.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 26.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [6 pontot használtál fel, van még 20.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 19.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 14, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. Egy kaját töm magába a goldugar. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 397 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

Erő: 44 (53) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 33 (35) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 300/199 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 33 (41) Varázspont: 256/41 Pénz: 990 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 17/3 EFejl: 22
Eddig összesen 998 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5461 TP-t kaptál. Jelenleg 354786 TP-d van. A következő szinthez még 95214 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, vadász quwarg, miksziszi húsgólem. A 236. fordulódban 5042 arany került a bankszámládra. 5042 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/70 szúrófegyverek: 17/83 (+20%) vágófegyverek: 7/62 (+39%)
ütőfegyverek: 24/49 lőfegyverek: 21/20 (+4%) dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ryuku kopja (#694) (150%) << Mallon botja (#1526) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/39 2. nyomkövetés: 36/5 (+20%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 10/38 (+7%) 5. csapdakészítés: 10/61 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/53
7. gyógyítás: 56/3 8. titkosírás: 7/49 (+50%) 9. felderítés: 17/50 (+10%)
10. szörnyidomítás: 4/19 11. teológia: 15/19 (+24%) 12. taumaturgia: 18/83 (+25%)
13. versengés: 4/20 (+16%) 14. zene: 9/32 (+30%) 15. szörnyismeret: 9/5
16. zárnyitás: 1/4 17. vadászat: 19/66 18. bányászat: 23/62 (+50%)
19. testépítés: 43/18 20. főzés: 3/88 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 232. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
69 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ásó (#34)
2 gyenge méreg (#26) 1 shinai gömb (#348) 11 téfea-agy (#172)
1 Tharr Keresztje (#287) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 aranytű (#272) 1 bőrsisak (#57)
1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 4 rákfatty váladék (#333)
1 rézdarab (#70) 2 sallank karom (#128) 1 tüske (#22)
3 ubuk dobónyíl (#138) 5 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,98) phua-kúp (#372), Sheran oltár, érclelőhely, massza (#217), kék rothasztó (#421)
(97,99) 24. jellempróba
(98,100) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Sheran oltár, művészi porolit (#720), acéldarázs (#140)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.05.16 15:14 Változások a számládon! 100 zseton átutalása a(z) 5279. számlára!
2007.05.17 12:15 Változások a számládon! 31 zseton átutalása a(z) 9235. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek