237. forduló, 239. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 26. 11h:10'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: márc. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,91] koordinátán.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. Varázserőd regenerálódik. (+202 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) A lottó 752. hetének nyerőszámai: 6, 20, 4. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku gárdista nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 581.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 571.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 561.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 561.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 561.]

bb 135 27 beraksz a bankba a 135. tárgyat (27 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 27 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 556.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 546.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 536.]

v 96 96 107 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[96,107] Épületek tűnnek fel.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 526.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 6966 arany. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

m 8 mozogsz északra
[96,106] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 517.]

be 574 2 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 467.]

be 574 5 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 417.]

m 1 5 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,91] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Spear Hackman formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?


(Továbbmész...) [100,92] Még mindig bozótos. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya farkát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 14, gyógyulás: 23, összesen: +9 ÉP}


(Továbbmész...) [99,93] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az emberevő jobb vállát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az emberevő nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod az emberevő fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 382.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[98,94] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! (ld. enc.) Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a fekete griff testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a fekete griff bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró csípést ejt rajtad a fekete griff csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A fekete griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy griffőniksz!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a griffőniksz testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 13, gyógyulás: 16, összesen: +3 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fémbontó szójer. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 7, gyógyulás: 14, összesen: +7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,95] Továbbra is magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ->eldobod] [mákrózsa virág ->eldobod]
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az óriás griff tollas testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás griff testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az óriás griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy fekete griff!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a fekete griff testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fekete griff testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,96] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 307.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[101,97] Továbbra is alacsonyhegység.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy fémbontó szójer!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer fejét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Ez egy hegymélyi lidérc! (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hegymélyi lidérc jobb karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a hegymélyi lidérc fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. (ld. enc.) 1442 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 5 ezüstdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,98] Továbbra is alacsonyhegység. Felfedeztél egy világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 20 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [50 pontot használtál fel, van még 257.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(98,94) zafír sárkányok (#329), sziklafészek (#167), fekete griff (#107), griffőniksz (#106), fémbontó szójer (#150)
(99,93) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, emberevő (#119)
(99,95) manaelementál (#290), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), óriás griff (#105), fekete griff (#107)
(100,92) Dornodon rúnaköve, szent tölgyfa (#393), ragyás burástya (#111)
(100,96) Leah oltár, érclelőhely
(101,91) nekrofun (#173), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(101,97) elhagyott bánya (#1685), művészi porolit (#720), fémbontó szójer (#150), hegymélyi lidérc (#7084), érclelőhely
(101,98) világítótorony (#156), érclelőhely

[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Találsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 247.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

ftv 61 998 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

ftv 61 999 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a nőket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 3112 203 142 leírod a 3112. kalandozónak a 203. szörnyet a 142. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 247.]

in 3112 204 234 leírod a 3112. kalandozónak a 204. szörnyet a 234. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy fokhagymát Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Most épp egy másik növény nő Sheran cserepében, nem ültethetsz bele másikat! [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 4. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orgyilkos.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 207.]

* 5. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 204.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 fokhagymát. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 26, 2.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 579 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.)

HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr főpapja vagy. Papi hited: 305. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 33 (44) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 (37) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 25/26 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 464/610 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: -2
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 567/7 Pénz: 1053 arany Kép. pont: -1
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 169/46
Eddig összesen 1193 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5873 TP-t kaptál. Jelenleg 400468 TP-d van. A következő szinthez még 49532 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, quwarg parafenomén, varkaudar varázsló. A 238. fordulódban 6966 arany került a bankszámládra. 6966 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 25/4 (+3%) vágófegyverek: 18/80
ütőfegyverek: 10/28 lőfegyverek: 25/3 (+3%) dobófegyverek: 7/11

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/33 2. nyomkövetés: 32/78 (+22%) 3. mászás: 16/22 (+8%)
4. csapdakészítés: 18/80 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/37 6. gyógyítás: 50/40
7. titkosírás: 5/66 8. felderítés: 11/89 9. szörnyidomítás: 10/72
10. teológia: 31/10 (+19%) 11. taumaturgia: 25/72 (+22%) 12. szerencsejáték: 2/8
13. versengés: 10/99 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 8/94
16. szörnyismeret: 22/41 (+20%) 17. pszi: *21/100 (+7%) 18. zárnyitás: 6/63
19. vadászat: 14/10 20. bányászat: 26/6 (+50%) 21. úszás: 2/12
22. főzés: 5/30 23. csapatmunka: 2/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> 17. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytű (#272) 2 drótszőr (#37) 27 gyöngymangó (#135)
1 rézkulcs (#75) 36 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
790 arany (#50) 5 ezüstdarab (#326) 2 fokhagyma (#403)
11 kaja (#2) 1 lidércesszencia (#1074) 5 madártoll (#112)
1 orgyilkos tőr (#225) 3 pirkit (#153) 2 ramit kő (#226)
1 rézdarab (#70) 3 ugh méreg (#166) 4 vasérc (#152)
28 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek