237. forduló, 239. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 5. 9h:59'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

LULU KING KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 3 esélynövelőt.
A táborozás 1. napján összefutsz Pterois volitansszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet és egy Harcosok érmét visel. Felszerelését egy Kronga hadúr trófea, egy csáp entitás trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy csillagapród. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A földmágusok rendjének mágus rangú tagja. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Éjvadász ruhát, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy varkaudar őslich trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Holdsárkány. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 6. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló holdkőjét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy bosszantó apróság trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy csillagapród cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve A Tűzhajú. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 6. napon összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran püspöke. Egy gólem talizmánt, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
A 7. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű, körszakállas troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy Quwaxotix trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Caramon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 8. napon összefutsz Crysaniával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight püspöke. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy mithril láncinget, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar che-pap trófea és egy csataremák trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 8. napon újból összefutsz Crysaniával. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 10. napon találkozol egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Leah istenné kikiáltott személyes barátja. A vérmágusok rendjének a mágia művésze rangú tagja. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolit vállvédőt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy hakamát, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan amulettet, egy törpe bakancsot, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy Genyuku trófea, egy ködsárkány trófea és egy ódon vízköpő trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Otthagyod a másik kalandozót.
A 10. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hósárkánybőr csizmát, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Összeismerkedtek. Az ő neve Boldfellow, a lovag. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 10. napon találkozol egy kopasz, szürke szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy gránit szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy Friedurgonoma trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Ylgoroth trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gronkh. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Pterois volitans, amikor összefutottatok, adott neked egy natharion gömböt (ld. enc.), 20 isteni könnycseppet és egy nap szimbólumot.
A Tűzhajú, amikor találkoztál vele, adott neked egy nap szimbólumot.
Apa Tifusz egyszer odajött hozzád, és adott neked egy jégisten amulettet (ld. enc.), 3 ezüsttollú nyilat, 3 szent jogart és egy Blounther gyűrűjét (ld. enc.).
Jóságos Kodó , amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+96 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 874. hetének nyerőszámai: 5, 20, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
129 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 433.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 431.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 429.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 429.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 427.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 425.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 225% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 425.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 425.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 420.]

* 6. KP: energia fejlesztése 28
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] A befejezéshez még 341 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [120 pontot használtál fel, van még 300.]

kf 865 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

bb 363 1548 1087 beraksz a bankba a 363. tárgyat (1548 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 ezüsttollú nyilat. Beraksz a bank széfjébe 1 Blounther gyűrűjét. Beraksz a bank széfjébe 1 jégisten amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

hh 1639 1096 1096 használod az 1639. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Rövid tűnődés után úgy döntesz, ma a quwargok inváziójáról mesélsz a bámészkodóknak. Előszedsz minden tudást, ami csak a birtokodban van a témáról, aztán belefogsz. Megmutatod az egyik hatalmas gödröt, amelyen át a quwargok hadserege Ghallára özönlött, és sorra veszed az ismertebb, és különleges ritkaságnak számító rovarlényeket. A nézők kicsit unják a témát, ezért néhány szerencsétlen falusit is megmutatsz, ahogy a quwargok ízekre szedik őket. Na, ezzel aztán elérted a kívánt hatást: mindenki szörnyülködik, és borzong. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (87 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 279.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 1 arx formázó minta. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 275.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 6 drótszőrt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 271.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 14 amniosz többletet jelez. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 267.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 263.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Mosolygó arca az angyali lét gondtalanságát tükrözi. Kísértetkezeit kinyújtja feléd, majd két füledre helyezi. Cirógató hullámok söpörnek végig agyadban, ahogy mágikus energiáid feltöltődnek. (+189 varázspont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 259.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Álmot látsz. Egy ismeretlen, de vonzó nő hajol feléd, majd vékony kezeivel végigsimítja tested minden porcikáját. Beleborzongsz a mozdulatba, és érzed, ahogyan sejtjeid vad bizsergéssel életre kelnek. Aztán apró csókok következnek, leginkább a leglágyabb testrészeiden. Aztán... Megrázod a fejed, mikor észreveszed, újra a kút előtt állsz. Még ha csak egy álom is volt, testedben továbbra is érzed azt a késztető bizsergést. 5168 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 255.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "A tapasztalat azt mutatja, a káoszteknőcöt zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig teknőcteknő üti gyilkosának markát." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 251.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a taumaturgia. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) [+1% tau] Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 247.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 erő forduló végéig.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 243.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Talán nem tudtad még eddig: az óriásölő egy vágófegyver, a maga 59 hüvelyknyi hosszúságával és 4 kilónyi súlyával." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 239.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Keresd a talriai behemót nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig kaját találhatsz." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 235.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 9 életerőpontot. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 231.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pár pillanat múlva a rejtőzködés vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 11 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 227.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Keresd az óriáspók nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig ugh mérget találhatsz." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 223.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Egy nyílt titok: a Kabol irhája értékét nagymértékben növeli a tárgy erőt adó tulajdonsága." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 219.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Létezik egy tárgy, ami a csontszurony nevet kapta. Ez egy szúrófegyver, ami 78 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 3 kilót nyom." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 215.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 védettség forduló végéig.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 211.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Ha utad során meglátsz egy Vérmes Amazonet, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig koponya gyűrűt találhatsz nála." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 207.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Hogy miért ne fuss el a darázsfelhő elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány néha egy darázsfarok." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 203.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél mutánsok az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 5341 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 199.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a mászás. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 195.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 191.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Egy nyílt titok: a Khór kesztyűje értékét nagymértékben növeli a tárgy erőt adó tulajdonsága." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 187.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Vadássz darázsfelhőt, hiszen néha darázsfarkat találsz nála!" Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 183.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Ha új fegyvert szeretnél, ne hagyd ki a Zinthurg pallost! Ez egy igen kecses vágófegyver, melynek paraméterei a következők: hosszúság 98 hüvelyk, súly 15 kg." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 179.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 5394 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 175.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Érdemes felkeresni a királyi palota lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 5 angyalok gyűrűjével jutalmazzák." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 171.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 8 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 167.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Ha utad során meglátsz egy fagyférget, feltétlenül támadj rá! Ugyanis néha féregbelet találhatsz nála." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 163.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 159.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Váratlanul néhány sebed beforr. (+7 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 155.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Azért szeretik a kalandozók a ryuku sisakot, mert viselése egészséget növel." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 151.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Roóklóptúrhhum boltjában még 2 teriád vadászöv várja a vásárlókat." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 147.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Töprengj, kalandor! Töprengj! Rá fogsz jönni, a Ramirez feszítővasa elkészítéséhez mi is kell!" Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 143.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Miss Hardraada hátasállata jelenleg egy mutáns pók." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 139.]

m 4 6 5 mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [191,73] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath jön feléd.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 282 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpenge és egy mérg. ubuk dobónyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 308 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A 4 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy taalru jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 301 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő, 3 ezüst nyaklánc, egy igazgy. fülbevaló és 7 arany. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vashegyű lándzsa, 9 arany és egy ezüsthegyű nyíl. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).

(Továbbmész...) [190,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 74.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Traldorjius". Hadarva ismerteti a feladatot. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy kardfogú fülemüle feltrancsírozása a feladat.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 280 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Biran". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy kisebb quwarg isten. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Dáin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy gránitelementált!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 316 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy Luthius karkötője. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy sárkánypikkely. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. 6000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [50 pontot használtál fel, van még 24.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

m 3 4 2 mozogsz délkeletre, délre, keletre
[191,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 315 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő csápos otagi nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 322 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a csápos otagi bal hátsó lábát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}


(Továbbmész...) [191,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 272 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tyrannoszaurusz rex nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 298 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Továbbmész...) [192,76] Továbbra is síkságon vagy.

Felfedeztél egy friss csatamezőt. Találsz valamit: 1 bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. Elteszed. [20 pontot használtál fel, van még 4.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 26, 7.
Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 380 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NATHARION GÖMB (865. TÁRGY)
Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő.

JÉGISTEN AMULETT (1087. TÁRGY)
Ez a szikrázó, soha el nem olvadó mágikus jégkristályból formázott amulett egyszerre hideg, mint a jégisten érintése, és forró, mint a földmélyi lávapokol. Viselőjét azonnal elemészti, ha túl gyengének találja. Ha azonban legalább 30. szintű vagy, megszelídítheted az amulettet, és szolgálatra bírhatod. Az amulett hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 8-cal növeli meg, valamint ad +3 védettséget és +50 max. ép-t. Ezenkívül nem kell többé félned a sarki hidegtől, nem fagyoskodsz többé - bundát sem kell viselned ahhoz, hogy védett legyél a hidegtől.

BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY)
Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548).

ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 33 (38) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 93 Menekülés: 15 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 29 (40) Életpont: 486/278 Jellem: jó (607) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (51) Varázspont: 1125/775 Pénz: 11746 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 198/93 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 97
Eddig összesen 1625 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44480 TP-t kaptál. Jelenleg 1976161 TP-d van. A következő szinthez még 23839 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 6486 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 30 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 27
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 41 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 19 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 53
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 24 (+1) 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 47 11. taumaturgia: 85 12. versengés: 12
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 6 17. pszi: 26 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 12 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 jégszilánk (#1128) 1 kaja (#2) 1 sötét tekercs (#535)
1 aranypikkely (#415) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 3 ezüsttollú nyíl (#363)
1 jégisten amulett (#1087) 1 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
126 arany (#50) 14 amniosz (#203) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 arx formázó minta (#298) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126)
6 drótszőr (#37) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 fülemüle agyar (#267) 2 igazgy. fülbevaló (#197)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
3 spiritusz (#170) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,74) kihívás tornya (#502), Sheran oltár, kardfogú fülemüle (#146), gránitelementál (#205)
(191,73) Raia szent lovagja (#239), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432)
(191,75) 50. jellempróba, áeratikus hasnyákok (#243), csápos otagi (#395)
(191,76) magger (#747), Thargodan csatamező (#432), 36. jellempróba, Tharr oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(192,73) Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, 42. jellempróba
(192,76) friss csatamező (#262)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2010.06.22 09:43 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 0 If. hozzáadása : 5 Oka: Activity XXXIII. B.T.
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Bekerült elkészíthető tárgyként a fekete nyílpuska és a kristály dobónyíl.

Üzenet küldése a karakternek