Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 25. 15h:06' EZ A 452. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 453. játékheted kezdete: máj. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5944 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a vadász tatu nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7550 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
vps 50 | VP spórolása: 50 |
be 709 138 26 | bemész a 709. épületbe |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
m 2 6 6 | mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [97,100] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar bajnok nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1178 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [96,100] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drasmólyom testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász tatu bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a tetemember testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
422 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [98,101] A terep továbbra is sűrű erdő.
(Továbbmész...) [99,102] Az erdőt síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [101,101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a khór darázs jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a khór darázs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar kölyök jön feléd. (ld. enc.)
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
393 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
393 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok jobb vállát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával eltalálod a varkaudar bajnok bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1178 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 96 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,105] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat |
VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY) Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened. |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY) A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY) Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY) Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort! |
AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY) Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte. |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY) Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
Erő: | 44 (53) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 33 (35) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/22 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 300/300 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 34 (42) | Varázspont: | 261/44 | Pénz: | 939 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 17/2 | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/70 | szúrófegyverek: | 18/10 (+27%) | vágófegyverek: | 8/27 (+65%) |
ütőfegyverek: | 24/50 (+1%) | lőfegyverek: | 21/24 (+4%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ryuku kopja (#694) (150%) << Mallon botja (#1526) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/49 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 36/37 (+32%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 10/41 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 10/66 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/53 |
7. gyógyítás: | 56/3 | 8. titkosírás: | 7/49 | 9. felderítés: | 17/72 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 4/19 | 11. teológia: | 15/60 (+41%) | 12. taumaturgia: | 19/10 (+27%) |
13. versengés: | 4/20 | 14. zene: | 9/62 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 9/35 (+30%) |
16. zárnyitás: | 1/4 | 17. vadászat: | 19/66 | 18. bányászat: | 23/62 |
19. testépítés: | 43/38 (+20%) | 20. főzés: | 3/88 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 232. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 6) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
21 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
2 | bumeráng (#249) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 8 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pirkit (#153) | |||
5 | spiritusz (#170) | 17 | sünmedve tüske (#14) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 115 | víz (#27) |