238. forduló, 240. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 13. 9h:19'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,74] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 31. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol Ködbevesző Bambusszal. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy derit láncvértt, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 3 varkaudar látógömböt (1469 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 galachmit (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 160 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 373.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy mágikus ütés varázslat. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 367.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 4937 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 337.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 28 25 22 mozogsz 28 25 22
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [27. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Nocsak! Egy újabb pók éléstár! A változatosság kedvéért, it egy troll kalandozó holtteste himbálódzik. Nyilván méreg végzett vele, majd jól meg is harapdálták! Pancser! Miért nem tartott magánál deus ex machinát? Rutinosan átkutatod. [28. PONT] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 szöges bunkó és 1 troll csont. Felpakolsz.
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [27. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [26. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 pókláb. Felpakolsz.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [24. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Már messziről meg tudod állapítani, hogy egy tünde tetemét látod. Karcsú alakját teljesen eltorzította a rengeteg pókfonál. Lássuk, van-e nála valami értékes? [25. PONT] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 tünde íj, 5 tünde nyíl és 25 arany. Felpakolsz.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [24. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [23. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP) Egy óriás szőröspók lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az óriás szőröspók egyik lábát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás szőröspók testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 13 életpontot sebeztél. Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel csak érinted az óriás szőröspók förtelmes fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 9 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 30 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 30 ugh mérget.) 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók bal oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal kilukasztod a szőrös pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 24 életpontot sebeztél. A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}


[60 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 42 40 16 mozogsz 42 40 16
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) Egy szőrös pókot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrös pók testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a szőrös pók bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [43. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőröspók testőr! (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szőröspók testőr förtelmes fejét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel megütöd a szőröspók testőr testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}


Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [42. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP) Egy szőröspók testőr lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szőröspók testőr puha testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőröspók testőr egyik lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal megvágod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 28 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 14, gyógyulás: 18, összesen: +4 ÉP}

Egy szőrös pókot pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szőrös pók puha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}


Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [41. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőröspók testőr van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szőröspók testőr testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel eltalálod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [40. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [47. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Egy szőröspók testőr lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szőröspók testőr testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőröspók testőr testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal súrolod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 12, gyógyulás: 15, összesen: +3 ÉP}


Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [16. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 15 arany. Felpakolsz.
[42 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 49 20 17 mozogsz 49 20 17
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [47. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [48. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Egy szőröspók testőrt veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szőröspók testőr testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőröspók testőr testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal megkarcolod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 13, gyógyulás: 12, összesen: -1 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőröspók testőr! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 19 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szőröspók testőr testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőröspók testőr testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a szőröspók testőr puha testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}

Egy szőrös pók lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőrös pók! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 26 életpontot sebeztél. A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szőrös pók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók puha testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a szőrös pók puha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pókkirálynő. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pókkirálynő testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pókkirálynő testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a pókkirálynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 11 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a pókkirálynő többször is megmar! (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Véres nyál csordul ki a pókkirálynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


Ez itt a pókkirálynő barlangja! A csontokból, bőrcafatokból, és egy-két felszerelésdarabból ítélve sok kalandozó lelte már itt halálát! [49. PONT] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 pókláb. Felpakolsz. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 méregtermő iszák (ld. enc.) és 30 arany. Felpakolsz.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [48. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [43. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [44. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. [21. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szőrös pók. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {KCC:} Rövid karddal felnyitod a szőrös pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 pókláb. Felpakolsz.
Úgy suhansz, mint az árnyék. [20. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőrös pók! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal végigmetszed a szőrös pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 17 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}


Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [21. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [45. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [19. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás szőröspók. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás szőröspók testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás szőröspók testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod az óriás szőröspók förtelmes fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod az óriás szőröspók puha testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás szőröspók bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 25 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 25 ugh mérget.) 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 15 arany. Felpakolsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [18. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőrös pók! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal kilukasztod a szőrös pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Egy óriás szőröspókot veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás szőröspók testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás szőröspók testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel eltalálod az óriás szőröspók egyik lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az óriás szőröspók egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 23 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 23 ugh mérget.) 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


Hangtalan léptekkel osonsz előre. [17. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP) Egy szőrös pókot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a szőrös pók jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[96 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 1 mozogsz 1
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [18. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Elértél a lépcsőhöz. Kimész. Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
[30 pontot használtál fel, van még 27.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[118,75] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 7.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kutatsz -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 5, 6.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 377 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY)
A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség.

SZŐRÖSPÓK TESTŐR (7078. SZÖRNY)
A szőröspók királynő testőrsége, a legerősebb, és legéletképesebb egyedekből áll. Ezek a szerencsés kiválasztottak részesülnek abban a kegyben is, hogy gondoskodhatnak a fajfenntartásról. A testőrök nem vesznek részt a közösen használt vadászháló készítésében, és javításában, ezért afféle trükk, mint amilyet az óriás szőröspók alkalmaz, a testőrök esetében nem fenyeget. Képes azonban maró gázfelhőt kelteni, ami egy hosszú pillanatra elvakíthatja a szerencsétlen áldozatot. Egy pillanat pedig bőven elég ezeknek a szörnyetegeknek!

PÓKKIRALYNŐ (7079. SZÖRNY)
A szőröspók kolónia szíve, lelke, és lényege testesül meg a pókkirálynőben, aki mind súlyban, mint erőben messze meghaladja a fajtársait. Még szerencse, hogy jelentős méreteihez meglehetős lomhaság társul, különben esélyed sem volna ellene. Altalában a kolónia által közösen készített irdatlan háló középpontjában gubbaszt, és szinte megállás nélkül táplálkozik. Az élelem elejtésével nem kell foglalkoznia, testőrei, és "gyermekei" bőven tálalják elé a félig még élő, de félig-meddig már előre emésztett táplálékot. Ha nem akarod ilyen csúfosan végezni, azt ajánlom, szúrófegyvert válassz ellene!

MÉREGTERMŐ ISZÁK (1666. TÁRGY)
Első pillantásra csak egynek tűnik a kavadulebenyből készített számtalanból, ha azonban alaposabban megnézed, rögtön észreveszed a különbséget. Pl. hogy a tárgy bőrborítása csillog és érintésre langyos. Mágikus eredetre gyanakszol. Biztos valamelyik kalandor hagyta el e becses kincset, amikor hozzád hasonlóan próbát tett ebben a labirintusban. A kalandozás íratlan szabálya alapján a méregtermő iszák mostantól a tied, nem szükséges visszaszolgáltatnod eredeti tulajdonosának (amúgy sem tudnád, kit kell keresni). Amíg nálad van, a következőt fogod tapasztalni: az iszák minden forduló elején megtelik pár cseppel valamilyen méregből (hogy melyikből, azt sajnos nem tudod befolyásolni). Ha el tudod azt rakni (van tartód hozzá), jól jártál, ha azonban nem, kénytelen leszel az iszák tartalmát a földre önteni, hogy a tárgy újabb adag mérget termelhessen. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 135. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 32 (35) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 41 (46) Támadás: 21 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 31 (36) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 319/424 Jellem: gonosz (350) Tul. pont: 1
Szerencse: 41 (49) Varázspont: 529/55 Pénz: 1056 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 132/283
Eddig összesen 886 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13806 TP-t kaptál. Jelenleg 505504 TP-d van. A következő szinthez még 94496 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 230. fordulódban 6490 arany került a bankszámládra. 6587 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 23/61 (+10%) szúrófegyverek: 10/36
vágófegyverek: 13/26 (+20%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/40 (+11%)
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/44 2. nyomkövetés: 47/83 (+6%) 3. lopás: 4/15
4. mászás: 10/31 5. csapdakészítés: 17/77 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 32/42 8. titkosírás: 5/63 9. felderítés: 20/15
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 28/69 (+25%) 12. taumaturgia: 29/55 (+2%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 9/52 17. szörnyismeret: 8/76 18. pszi: 21/34 (+4%)
19. vadászat: 7/70 20. bányászat: 24/12 (+17%) 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 4/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
127 arany (#50) 1 méregtermő iszák (#1666) 3 pókláb (#1378)
1 pular kristály (#239) 1 szöges bunkó (#8) 1 troll csont (#704)
1 tünde íj (#553) 5 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(118,75) érclelőhely
(119,74) a 175. labirintus bejárata, óriás szőröspók (#7076), szőrös pók (#100), szőröspók testőr (#7078), pókkirálynő (#7079)

Üzenet küldése a karakternek