Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 25. 9h:06' EZ A 25. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 26. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3493 SZÁMLA : XXXX |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
f 5 | kísérletezel az 5. tárggyal |
kt 8 | elkészíted a 8. tárgyat |
kf 8 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat |
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
kt 96 | elkészíted a 96. tárgyat |
kf 96 | kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Meglengetve a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond jobb hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a húsevő magszim testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a húsevő magszim testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [46,12] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kavadu. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kavadu jobb szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a kavadu testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kavadu bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kavadu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [47,13] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy garokk. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a garokk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a garokk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a garokk jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csodabogár testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a csodabogár fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csodabogár kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki a csodabogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 25 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a grákó denevér fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A grákó denevér belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 2 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
kt 12 | elkészíted a 12. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Máris repül feléd néhány kerek kő. 2 életpontot sebződsz. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Nehéz Norbi izmos felsőtestét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a Nehéz Norbi izmos felsőtestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Nehéz Norbi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a Nehéz Norbi fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Nehéz Norbi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 szöges bunkó, 1 vizestömlő és 1 kőkés. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
ff 8 12 | felt. fegyverváltás: 8 12 |
BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY) Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is! |
MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT) Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni). A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni. |
HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY) Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz. |
MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY) Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását! |
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY) Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál. |
NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL) Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
Erő: | 20 | Szint: | 8 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 113/99 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 20/5 | Pénz: | 27 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 9 (+1) | lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); kerek kő (#19) (4 .); dárda (#10) (5 -); |
49,103 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 8 | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 1 |
7. vadászat: | 2 | 8. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
vadász tatu (#10) (csak egyszer), woor-antilop (#31) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
Összsúly: 60.22 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bakkura bőr (#95) | 1 | bunkó (#5) | 2 | kerek kő (#19) | |||
12 | sünmedve tüske (#14) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bot (#4) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||
10 | tüske (#22) | 1 | vizestömlő (#3) |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|