241. forduló, 243. forduló, Trisaf Odnalmor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 18. 6h:07'
EZ A 666. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
667. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5309
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

TRISAF ODNALMOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [174,106] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+134 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 454.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 449.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 444.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 439.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 434.]

* 7. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 424.]

* 9. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy hurokcsapda elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 404.]

* 10. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 399.]

hu 182 181 157 hulladék: 182 181 157
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasalt bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

hu 351 160 373 hulladék: 351 160 373
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. Hulladékgyűjtés törölve: vassisak. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

hu 307 278 hulladék: 307 278
Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

d 56 100 eldobod az 56. tárgyat (100 darabot)
Elhajítasz 100 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[173,106] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy roguena. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 87 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a roguena fejét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a roguena testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 59, gyógyulás: 34, összesen: -25 ÉP}

Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc támad rád.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 nyílvessző és egy bőrsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi jön feléd.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a zombi bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
35 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus jön feléd.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 18, gyógyulás: 20, összesen: +2 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.
Találkozol egy copfos ősz hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak...
Összeismerkedtek. Az ő neve Vak Medve. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [172,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy bundás csirmáz!

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 ezüst karkötőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [171,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
62 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 89 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 12, gyógyulás: 14, összesen: +2 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megdöföd az óriás csontváz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 18, gyógyulás: 15, összesen: -3 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 24, gyógyulás: 16, összesen: -8 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rákpajzs, egy mérgezett vasnyíl és egy sallank nyíl. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy régészeti lelőhely van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

[85 pontot használtál fel, van még 314.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy ezüstshurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes ezüstshurikent 750 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Profi hegymászó módjára, a kampókat használva, függeszkedve, lógaszkodva, időnként az ujjhegyeiddel kapaszkodva átjutsz a termen. Hú, ez izzasztó volt! 1 250 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy kputtyintó csalánt! Nem vagy felkészülve e szörny legyalázására. Kapitulálsz! Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 284.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácskezű Grindan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladatod egy quwarg nagymester legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel megérinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 44, gyógyulás: 35, összesen: -9 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy teknőcpajzs. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 264.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quillena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Elmosolyodsz, mert tudod, hogy ez itt nem lesz probléma. Kedvenc hangszereden adod elő a kedvenc dalodat, a kalandmester láthatóan élvezi, táncra perdül, és végül megtapsolja előadásodat. 1 250 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Egy vadász quwarg legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! (ld. enc.)

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg torát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel megérinted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 39, gyógyulás: 33, összesen: -6 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Nagyszakállú Balrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy zombi mester. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy szubreális vámpír. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 625 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Nagyszakállú Throfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Ez a hármas nehézségű próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Feladatod a következő: adva van egy nagy kupac csont. Ezekből rakd össze az eredeti szörny teljes csontvázát, és ezután tarts részletes előadást az adott szörny párzási, étkezési és egyéb szokásairól. Dünnyögve látsz hozzá a nyilvánvalóan hosszú ideig tartó feladathoz. Valamennyire összerakod a csontvázat, de nem az igazi! A kalandmester segít, elmondja, hogy ez egy fémbontó szójer, de ettől még nem tudsz többet. Bizony, gyakorolni kéne a szörnyismeretet!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 224.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[170,105] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy brutális morf száll szembe veled.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a brutális morf fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A brutális morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 23, gyógyulás: 21, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöföd a változatos morf bal középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő réz papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 4 jégpasztillát. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [169,105] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy magger nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a magger testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a magger jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 72, gyógyulás: 39, összesen: -33 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy halálos morf.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyarával a halálos morf a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 20, gyógyulás: 21, összesen: +1 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel megdöföd a harcias morf fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nyelvével a harcias morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 17, gyógyulás: 19, összesen: +2 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 ryuku futárcsizmát. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy régészeti lelőhelyet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [168,105] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Látsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woorgard lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 33, gyógyulás: 135, összesen: +102 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy domináns morf áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 86 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel megdöföd a domináns morf jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával a domináns morf a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 12, gyógyulás: 15, összesen: +3 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Második ellenfeled egy domináns morf.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a domináns morf testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a domináns morf. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 spirituszt. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [29 pontot használtál fel, van még 195.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[167,105] A dombság átmegy hegységbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sonchus Arvensis orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 13, gyógyulás: 11, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [166,105] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [165,105] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Felfedeztél egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
131 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy bundás csirmáz!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 dözmöng szivet (ld. enc.). Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[53 pontot használtál fel, van még 142.]

m 6 mozogsz nyugatra
[164,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku csapásvezető. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 114 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 gromak bőr. Elrakod. [7 pontot használtál fel, van még 135.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 818 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 128.]

* 3. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 88.]

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 68.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 58.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 8, 30.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 58 pontod maradt, ebből a következő körre 58 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 441 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

JÉGPASZTILLA (1566. TÁRGY)
Egy aprócska kristály, a belsejében kásás, kékes színű folyadékkal. Vajon mire lehet jó? Nincs rajta dugó, hogy beleszagolhass, ahhoz pedig túl értékesnek tűnik, hogy összetörve elégítsd ki a kíváncsiságodat. Nos, hogy tovább ne kelljen találgatnod, eláruljuk, mire jó a jégpasztilla: dobófegyverként használhatod, sebzése 3D5. Ahol eltalálod vele ellenfeled, a folyadék tartalma azonnal lefagyasztja a sejteket, így kellemetlen bénulást okozva ezzel neki (tulajdonképpen minden jégpasztilla -4 védekezéssel és -4 támadással sújtja célpontját). A fehér glóbusz varázslat tökéletes védelmet nyújt a jégpasztilla jegesítő hatása ellen. Sajnos a kristály nagyon könnyen eltörik, így ha eldobsz egy pasztillát, biztos lehetsz benne, hogy darabjait többé nem tudod összeszedni.

RYUKU FUTÁRCSIZMA (1530. TÁRGY)
Nem nehéz kideríteni, hogy vajon miért ragaszkodott ehhez a szakadozott, ütött-kopott bőrlábbelihez ennyire Ayagira Tanaka, a futárcsizma ugyanis alaposan át van itatva varázserővel! Bár KF-elve a védettségedet mindössze 4-el növeli meg, és a szerencsédhez is csak 2-t ad, ám ha rajtad van, meg tudod lovagolni a legenyhébb szellőt is, s szinte suhanva közlekedhetsz (vagyis a szabadban történő mozgásaid kevesebb TVP-be kerülnek, és nem hagysz nyomokat a bejárt mezőkön, mintha csak széljárás varázslat lenne rajtad). Ha hátasállatod van, a futárcsizma nyújtotta hatás rá is át fog terjedni. A futárcsizma viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY)
Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

Trisaf Odnalmor, egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr apostola vagy. Papi hited: 224. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 35 (54) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 30 (57) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 37 (44) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 113/113 év
Egészség: 33 (42) Életpont: 751/979 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 42 (47) Varázspont: 1265/36 Pénz: 42368 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 36/3 Pszi pont: 199/171 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 26
Eddig összesen 2740 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 352 TP-t kaptál. Jelenleg 1 753 710 TP-d van. A következő szinthez még 246 290 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, orbitális mackósajt. A 92. fordulódban 1063 arany került a bankszámládra. 1201 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 9/22 szúrófegyverek: 30/24 (+16%)
vágófegyverek: 22/9 ütőfegyverek: 7/31 lőfegyverek: 7/41
dobófegyverek: 27/71

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
164,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
JLKzott minoszkúpok: 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 910 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/27 (+36%) 2. nyomkövetés: 46/69 (+10%) 3. mászás: 16/11 (+8%)
4. csapdakészítés: 32/65 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 27/97
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 23/7 (+1%) 9. szörnyidomítás: 3/27
10. teológia: 42/56 (+15%) 11. taumaturgia: 37/70 (+72%) 12. szerencsejáték: 4/26
13. versengés: 22/1 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 81/94 (+54%)
16. szörnyismeret: 6/72 (+11%) 17. pszi: 23/49 (+9%) 18. zárnyitás: 3/3
19. vadászat: 4/41 20. bányászat: 35/74 (+11%) 21. úszás: 1/86
22. főzés: 18/78 (+11%) 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! (teljesítve)
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 18, 41.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 834, az összesen kapott pontszám: 92700. (összesen ölhető: 834 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
$2 kőhegyű lándzsa ($7) $1 vashegyű lándzsa ($182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
1 szögletes kő (#17) $3 vasalt bunkó ($181)
Lőfegyverek
1 moa stuki (#413)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) $2 nyílvessző ($108)
$1 sallank nyíl ($129) 2 tüske (#22) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
6 ezüstshuriken (#327) 4 jégpasztilla (#1566) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
$6 nyu-shuriken ($157) $12 tolmokov-koktél ($351) 23 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
$1 rákpajzs ($98)
Páncélok
1 * elit csatavért (#295)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) 1 vassisak (#160) 1 * Zu'lit koronája (#821)
Köpenyek
2 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578)
Övek
$1 * zafír erőöv ($397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
4 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) $5 ezüst nyaklánc ($117)
1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813) 2 hősiesítő medál (#1558)
1 * gránit szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 ritualista amulett (#708)
$1 trófea nyaklánc ($196) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $1 Eldaran karkötője ($373)
$1 ezüst karkötő ($158) $1 réz papi karkötő ($307) 1 * smaragd karkötő (#707)
$2 umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
33 * angyalok gyűrűje (#529) $1 aranygyűrű ($193) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
5 fűszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 mágusszelence (#1076) [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 58 csepp spiritusz (#170), fér még: 82]
3 szent kehely (#257) [bennük 29 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 2 korty életvíz (#1500), fér még: 10]
6 uzbány csőr (#169) [bennük $15 csepp ugh méreg ($166), fér még: 57]
4 vizestömlő (#3) [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 27]
5 zöld üveg (#82) [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
4 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
5 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755) 4 aranypikkely (#415)
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
4 bronzkulcs (#76) 2 destabilizátor (#1275) 8 + deus ex machina (#1)
7 ezüst kulcs (#184) 6 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36)
8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 28 gernim balzsam (#1894)
53 gyógykenőcs (#313) 1 hebrencs csapda (#147) 24 kaja (#2)
7 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 3 kis ónixkulcs (#1110)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
1 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 2 kronokristály (#1636)
10 leviatán hólyag (#2182) 11 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 8 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 5 morf esszencia (#2452) 4 nagy aranykulcs (#246)
3 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 43 ork csodaszer (#1228)
5 pszi kő (#248) 1 pszi kristály (#618) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
5 rum (#1419) 27 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 5 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480)
1 titkos teleportkő (#1387) 4 varázskő (#305) 3 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 113 álompor (#396) 4 amniosz (#203)
78 átlátszó morfplazma (#2451) 13 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
83 bíbor morfplazma (#2450) 6 borkonyó bibe (#312) 27 csillezsályalevél (#1253)
4 csuklyavirág (#133) 4 darázsfarok (#654) 2 dentor bőr (#551)
1 dözmöng szív (#122) 110 drótszőr (#37) 7 eknozol (#540)
1 elf csont (#664) 18 elkarog szőr (#665) 5 etra hályog (#712)
6 ezüstdarab (#326) 7 fabontó (#106) 76 fehér morfplazma (#2445)
13 fekete gyöngy (#99) 86 fekete morfplazma (#2446) 1 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 17 fülemüle agyar (#267) 3 galachmit (#310)
1 gnóm csont (#706) 5 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179)
$2 gromak bőr ($268) 14 gyíkfű (#201) 51 gyöngymangó (#135)
5 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130) 3 hibátlan tűzopál (#1642)
27 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067) 8 jégszív (#282)
10 kaktuszbogyó (#429) 10 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205)
74 kék morfplazma (#2442) 6 kék orchidea (#68) 8 kőszem (#304)
7 kreiton esszencia (#892) 1 küklopsz szem (#643) 2 kvazár (#244)
1 lapockacsont (#33) 1 lidércesszencia (#1074) 86 lila morfplazma (#2448)
6 lótuszvirág (#447) 89 madártoll (#112) 40 mákrózsa virág (#56)
$4 mandibulapenge ($125) 15 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa burát (#384)
1 moa gyöngy (#378) 2 moa obszidián (#380) 4 moa üveggömb (#383)
56 mocsári penke (#148) 30 mutáns csont (#331) 86 narancs morfplazma (#2449)
3 nektoraf faggyú (#667) 25 óndarab (#85) 4 párducbőr (#1066)
3 párducszem (#1073) 30 pirkit (#153) 7 púderkő (#119)
20 pular kristály (#239) 17 purifikátor háj (#269) 31 quwarg tojás (#360)
29 ramit kő (#226) 14 raptor karom (#281) 30 remák szív (#264)
26 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651) 20 rókafarok (#124)
1 rozmárfog (#1069) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 35 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 77 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678)
12 sünmedve tüske (#14) 13 szárnyas hernyó (#69) 17 szulfagor agyar (#677)
2 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151)
5 téfea-agy (#172) 5 Thargodan esszencia (#328) 4 trikornis szarv (#198)
8 tyrex csont (#280) 4 ulkor gyöngy (#1072) 4 vadász tatu bőr (#15)
1 vámpírfog (#1221) 29 varányszem (#30) 6 varkaudar csont (#1113)
2 varkaudar tekercs (#653) 80 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)
69 vörös morfplazma (#2443) 3 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)
69 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 482.46 kg Megterheltség: 191%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
85 arany (#50) 18 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260)
100 mákrózsa virág (#56) 1 sallank karom (#128) 1 vámpírfog (#1221)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 dözmöng szív (#122) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete gyöngy (#99) 2 gromak bőr (#268)
4 jégpasztilla (#1566) 7 kaja (#2) 4 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 3 narancs morfplazma (#2449)
2 nyílvessző (#108) 3 óndarab (#85) 1 rákpajzs (#98)
3 rézdarab (#70) 1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 sallank nyíl (#129)
1 sárga morfplazma (#2447) 2 spiritusz (#170) 1 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175
104
105
106
107
(164,105) ryuku csapásvezető (#778), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(165,105) grok-képződmény (#149), bundás csirmáz (#93), élőholt tigris (#766)
(166,105) érclelőhely
(167,105) a 70. labirintus bejárata, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(168,105) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), érclelőhely, woorgard (#231), domináns morf (#7624)
(169,105) magger (#747), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 33. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)
(170,105) noth szellem (#250), brutális morf (#7620), változatos morf (#7626)
(171,105) csontváz (#48), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), kihívás tornya (#502), Raia oltár, 28. jellempróba, Raia szent lovagja (#239), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241)
(172,105) grok-képződmény (#149), oltár, 21. jellempróba, drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93), élőholt tigris (#766)
(173,106) roguena (#779), sírlidérc (#172), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Raia oltár, Vak Medve (3263. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nyugaton ezentúl lehet isteni küldetés varázslatot szerezni, ha valaki sokat imádkozik, és agyfröccsentőket öl. A lehetőséget és az enciklopédiát azok kapják meg, aki nyugaton vannak, és elérték a 75. isteni küldetést.
* - Nyugaton meg lehet venni a varázstárgy készítése varázslatot. 500-as taumaturgia kell hozzá, és 1.080.000 arany.
* - A derit sodronynadrág (1119) 30-as szintkorlátot kapott.

Üzenet küldése a karakternek