242. forduló, 244. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 29. 9h:11'
EZ A 545. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
546. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,122] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 10 tükör (eladási ár: 130 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 tatu ködmön (eladási ár: 1 arany), 1 molluszk ház (eladási ár: 1 arany), 2 fémrúd (eladási ár: 3 arany), 2 gyíkfű (eladási ár: 2 arany), 10 kaktusztüske (eladási ár: 210 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
A táborozás 2. napján összefutsz Erinával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 ezüsttőrt (1 arany kikiáltási áron), 1 rövid íjat (1 arany kikiáltási áron), 1 láncinget (50 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar csontot (1 arany kikiáltási áron), 1 Thargodan esszenciát (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 csillezsályalevél (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 5 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 koponya szimbólum (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 aranytű (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 2 purifikátor háj (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A 3. napon összefutsz Sendiel, a dalnok kal . Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves lant van nála. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy csontváz lord trófea és egy karmazsin huhogó trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: hatos. Koncentrálsz, majd gurítasz: ötös. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Kedves, dicsérő szavakat mond neked, és hőstetteiről mesél. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldja azzal, hogy átnyújt egy mákrózsa virágot. (Nem árt az óvatosság: gyorsan bekapsz egy ovimon-bogyót.) A fiú megfogja a kezedet. Hagyod neki, hogyne hagynád! Lassan, bátortalanul simogatni kezd, mire te határozottan megcsókolod! Ahogy ölelkeztek, lecsusszannak a páncélok, kipottyannak a kezekből a fegyverek. Nem törődve a veszélyes külvilággal, a figyelő szemekkel, a szerelem érzéki óceánjába merültök. Csak gyerek ne legyen a dologból!
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 mutáns csontot (700 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Átveszed a sikeresen eladott 4 szvó-ektoplazma (eladási ár: 175 arany, ebből a kezelési költség: 14 arany), 50 quwarg tojás (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 5 cirkuszi pergamen (eladási ár: 6000 arany, ebből a kezelési költség: 480 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 3 mutáns csontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 párducbőr pénztárcát (100 arany). Átveszed a sikeresen eladott 12 rézdarab (eladási ár: 24 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 rövid íj (eladási ár: 7 arany), 1 láncing (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 1 varkaudar csont (eladási ár: 4 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 28 vasércet (69 arany), 7 tolmokov-koktélt (300 arany). Átveszed a sikeresen eladott 12 varkaudar pálinka (eladási ár: 520 arany, ebből a kezelési költség: 41 arany), 5 remák szív (eladási ár: 2500 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany), 1 ezüsttollú nyíl (eladási ár: 501 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 ezüsttőr (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 Thargodan esszencia (eladási ár: 199 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
Sendiel, a dalnok , amikor összefutottatok, adott neked 6 pirkitet, 2 vasércet, egy pular kristályt és egy ilkin ércet. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a pacaszúnyog (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Ezüstmágus kürtöt (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+11 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-35 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 26 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+105 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+248 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 800. hetének nyerőszámai: 5, 24, 3. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 532.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 517.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 512.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 341 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 509.]

bb 152 153 56 beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 32 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 13 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 1 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 479.]

a 312 2460 12 átadod a 312. tárgyat a 2460. kalandozónak (12 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 12 borkonyó bibét Zúgószél részére. [5 pontot használtál fel, van még 474.]

v 228 669 elmormolod a 228. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kalmárszem varázslatot!
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db,
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db,
rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db,
lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db,
rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, magszim bél (#103) 7 ap /db,
fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db,
vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db,
sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
csuklyavirág (#133) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db, pirkit (#153) 3 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db,
nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, vasvért (#164) 90 ap /db,
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 24 ap /db,
téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db,
aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db,
obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, ketrec (#216) 114 ap /db,
dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db,
obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db,
furulya (#233) 10 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db, nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, bumeráng (#249) 6 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db,
kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db, gromak páncél (#270) 45 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db,
raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db,
elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db,
kőszem (#304) 7 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db,
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 22 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, királyi korona (#338) 187 ap /db,
rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db,
szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db,
zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, rájabőr (#404) 4 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, bányászcsákány (#434) 15 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db,
nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db, csatabárd (#555) 33 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db,
darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db,
kobudera csont (#705) 6 ap /db, gnóm csont (#706) 6 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db,
gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db,
jegygyűrű (#736) 75 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db,
yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, malomkő (#1205) 7 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db,
extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, Métely páncélja (#1562) 270 ap /db,
monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

[-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 459.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[127,121] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Látsz egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,120] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy epokitféreg közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy oldás. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. Kiváló munka volt (+22 varázspont). 1025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [129,119] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felfedeztél egy ősi csatamezőt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 435.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[130,119] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. Kiváló munka volt (+22 varázspont). 1007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,118] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. Kiváló munka volt (+22 varázspont). 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 419.]

jlk 1716 jelszó kimondása 1716
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 167 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

1
2
3
4
7 6 5 8 9
10
11
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 61. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 414.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[130,117] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy elhagyott bányát. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 83 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az ekharion bébi fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 169 életpontot vesztettél. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+22 varázspont). 1593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 202, gyógyulás: 0, összesen: -202 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +102 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [129,117] Továbbra is dombság.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy mély szakadékot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 389.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 359.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 329.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 299.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[128,116] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Észreveszel egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux embriószerű testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. Varázserőd töltődik (+22 varázspont). 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 távcsövet. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy mély szakadékot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 263.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza nyakát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza pikkelyes combját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a massza testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A massza fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 karbin plazmát. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Hö - a kúp üres! A francba! Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 248.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[127,115] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 240.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Teljesítettél egy isteni küldetést! Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 230.]

ek 395 117 95 t. energia kisütése: 395 117 95
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(127,115) Tharr oltár, érclelőhely
(127,121) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,116) mély szakadék (#154), phua-kúp (#372), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely, massza (#217)
(128,120) epokitféreg (#147), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,117) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Fairlight oltár, érclelőhely
(129,119) ősi csatamező (#263)
(130,117) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 28. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(130,119) gumifa (#38), 21. jellempróba, szent tölgyfa (#393), erszényes elkarog (#354)
(131,118) tüskés harci gromak (#156), mínosz-kúp (#178), 48. jellempróba

[117,95] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus bal lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vortexmágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala. Varázserőd töltődik (+14 varázspont). 1572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
[-1 TU.] [15 pontot használtál fel, van még 215.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külső szentély padjai közt. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] A befejezéshez még 511 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 150.]

im 0 2 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! 3.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez). [30 pontot használtál fel, van még 120.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gondolatolvasás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! 3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! [30 pontot használtál fel, van még 90.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 13 gyíkfüvet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +84 életerő.) A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 50.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 11 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 11 isteni könnycseppet találsz. (Nincs mibe rakni 11 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 47.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 44.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat a 147. tárgyat a 396. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-2 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 38.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 34.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 33.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 215 5
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 13, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Egy kaját nyel le a karmazsin huhogó. 2 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kényelmesen elhelyezkedsz a padlón, és álomba szenderülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 33 pontod maradt, ebből a következő körre 33 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 417 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PACASZÚNYOG (751. SZÖRNY)
Ez a fekete, folyékonytestű rovar előszeretettel támad meg (és ezáltal ken össze) alacsony szintű kalandozókat. Csupán egy apró kellemetlenség az állatka, nem olyan nehéz leütni. Ahhoz azonban, hogy szúrófegyverrel eltalálhasd, nagyon ügyesnek kell lenned. Ha tintára van szükséged, és van is mibe raknod, érdemes vérét venned.

AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved.
- Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra.
- A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed.
- Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd.
- Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet.
Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.

PÁRDUCBŐR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY)
Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha ők aranylopással próbálkoznak, kevesebb pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a párducbőr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbőrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellően kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretű párducszemet még rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi időt vesz igénybe. Az elkészült tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad veled szemben (sebződni azonban továbbra is fogsz tőlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni tőled.

DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight bíborosa vagy. Papi hited: 156. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 20 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 38 (46) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 149/156 év
Egészség: 27 (30) Életpont: 356/277 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: -6
Szerencse: 35 (42) Varázspont: 606/120 Pénz: 10724 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 157/197 EFejl: 53
Eddig összesen 1564 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10754 TP-t kaptál. Jelenleg 478310 TP-d van. A következő szinthez még 121690 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, quwarg nagymester, Brod. A 200. fordulódban 8602 arany került a bankszámládra. 10365 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 26

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 70 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 12 5. csapdakészítés: 18 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 3 (+1) 9. felderítés: 10
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 35 12. taumaturgia: 36 (+1)
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 19 15. zene: 21
16. szörnyismeret: 20 17. pszi: 19 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 31 21. főzés: 11 (+1)
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
udvarolsz a 4848. karakternek
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
agykorbács (#97), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 6 borkonyó bibe (#312) 5 drótszőr (#37)
3 gyógykenőcs (#313) 6 kaja (#2) 12 pirkit (#153)
1 smirglilevél (#29) 3 spiritusz (#170) 32 vasérc (#152)
16 víz (#27) 1 mákrózsa virág (#56)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 1 elkarog szőr (#665)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fiatalság itala (#473) 1 gromak bőr (#268)
13 gyíkfű (#201) 1 ilkin érc (#232) 1 karbin plazma (#199)
1 kerek kő (#19) 3 ragasztó (#83) 1 ramit kő (#226)
1 távcső (#42) 1 téfea-agy (#172) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 ugh méreg (#166) 1 vérvörös rózsa (#1622) 1 vortex talizmán (#812)


Üzenet küldése a karakternek