242. forduló, 244. forduló, Trisaf Odnalmor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 18. 6h:15'
EZ A 666. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
667. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5309
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

TRISAF ODNALMOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,105] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 461.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 456.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 446.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 7. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 436.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 431.]

* 9. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 411.]

* 10. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 406.]

flh 12 189 felt. lőfegyver haszn. 12 a 189. tárggyal
Ok, FLH 12 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[163,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy kisebb quwarg isten! (ld. enc.) Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregből. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [162,105] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bűbájlidérc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bűbájlidérc szellemtestét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Agyartőrrel megdöföd a bűbájlidérc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Véres nyál csordul ki a bűbájlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. Messze hajítod a vacak kis orbitális mackósajt trófeát, és diadalmasan beszerzel egy bűbájlidérc trófeát. 4 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 89, gyógyulás: 68, összesen: -21 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [161,105] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot. [65 pontot használtál fel, van még 341.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[160,105] A terep továbbra is ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy trikornis herceg volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.


(Továbbmész...) [159,105] Az erdőt dombvidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woorgard került az utadba. Itt csata lesz.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard bal oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 32, gyógyulás: 95, összesen: +63 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ekharion lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion jobb karját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel megdöföd az ekharion fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 36 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 70, gyógyulás: 34, összesen: -36 ÉP}


(Továbbmész...) [158,105] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 30, gyógyulás: 143, összesen: +113 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. [37 pontot használtál fel, van még 304.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[157,104] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint FéNYeS NaP.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy óriáspók!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 104 életpontot sebeztél. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 deus ex machinát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy régészeti lelőhely van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [156,103] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Nyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}


(Továbbmész...) [155,103] Továbbra is síkságon vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Elteszed a látcsövet.

[49 pontot használtál fel, van még 255.]

m 6 mozogsz nyugatra
[154,103] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 48, gyógyulás: 23, összesen: -25 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! (ld. enc.)

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rókafarok és 8 madártoll. 3 543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 115, gyógyulás: 32, összesen: -83 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 73 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [42 pontot használtál fel, van még 213.]

ef 10 503 energia fejlesztése 10
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [70 pontot használtál fel, van még 143.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 138.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 818 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 136.]

* 3. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 96.]

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 76.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 66.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 7, 14.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 66 pontod maradt, ebből a következő körre 66 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 450 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY)
A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt.
A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik.

BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY)
Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját.

QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY)
A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be.

KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza.

KARAKTERLAP

Trisaf Odnalmor, egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr apostola vagy. Papi hited: 224. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 35 (54) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 30 (57) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 37 (44) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 113/113 év
Egészség: 33 (42) Életpont: 751/996 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 42 (47) Varázspont: 1265/65 Pénz: 42477 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 199/205 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 28
Eddig összesen 2752 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 099 TP-t kaptál. Jelenleg 1 777 809 TP-d van. A következő szinthez még 222 191 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, bűbájlidérc. A 92. fordulódban 1063 arany került a bankszámládra. 1201 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 9/22 szúrófegyverek: 30/32 (+8%)
vágófegyverek: 22/9 ütőfegyverek: 7/31 lőfegyverek: 7/41
dobófegyverek: 27/77 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
154,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 910 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/39 (+12%) 2. nyomkövetés: 46/79 (+10%) 3. mászás: 16/28 (+17%)
4. csapdakészítés: 32/72 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 27/97
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 23/7 9. szörnyidomítás: 3/27
10. teológia: 42/70 (+14%) 11. taumaturgia: 37/98 (+28%) 12. szerencsejáték: 4/26
13. versengés: 22/1 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 82/44 (+50%)
16. szörnyismeret: 6/72 17. pszi: 23/52 (+3%) 18. zárnyitás: 3/3
19. vadászat: 4/41 20. bányászat: 35/81 (+7%) 21. úszás: 1/86
22. főzés: 18/89 (+11%) 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26)
vámpirizáció (#1) (12,0) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! (teljesítve)
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 18, 41.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 834, az összesen kapott pontszám: 92700. (összesen ölhető: 834 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
$2 kőhegyű lándzsa ($7) $1 vashegyű lándzsa ($182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
1 szögletes kő (#17) $3 vasalt bunkó ($181)
Lőfegyverek
1 moa stuki (#413)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) $2 nyílvessző ($108)
$1 sallank nyíl ($129) 2 tüske (#22) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
6 ezüstshuriken (#327) 4 jégpasztilla (#1566) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
$6 nyu-shuriken ($157) $12 tolmokov-koktél ($351) 23 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
$1 rákpajzs ($98)
Páncélok
1 * elit csatavért (#295)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) 1 vassisak (#160) 1 * Zu'lit koronája (#821)
Köpenyek
2 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578)
Övek
$1 * zafír erőöv ($397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
4 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) $5 ezüst nyaklánc ($117)
1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813) 2 hősiesítő medál (#1558)
1 * gránit szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 ritualista amulett (#708)
$1 trófea nyaklánc ($196) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $1 Eldaran karkötője ($373)
$1 ezüst karkötő ($158) $1 réz papi karkötő ($307) 1 * smaragd karkötő (#707)
$2 umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
33 * angyalok gyűrűje (#529) $1 aranygyűrű ($193) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
5 fűszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 mágusszelence (#1076) [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 61 csepp spiritusz (#170), fér még: 79]
3 szent kehely (#257) [bennük 28 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 2 korty életvíz (#1500), fér még: 10]
6 uzbány csőr (#169) [bennük $23 csepp ugh méreg ($166), fér még: 49]
4 vizestömlő (#3) [bennük 71 korty víz (#27), fér még: 9]
5 zöld üveg (#82) [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
4 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
5 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755) 4 aranypikkely (#415)
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
4 bronzkulcs (#76) 2 destabilizátor (#1275) 9 + deus ex machina (#1)
7 ezüst kulcs (#184) 6 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36)
8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 28 gernim balzsam (#1894)
53 gyógykenőcs (#313) 1 hebrencs csapda (#147) 26 kaja (#2)
7 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 3 kis ónixkulcs (#1110)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
1 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 2 kronokristály (#1636)
10 leviatán hólyag (#2182) 11 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 8 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 5 morf esszencia (#2452) 4 nagy aranykulcs (#246)
3 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 43 ork csodaszer (#1228)
5 pszi kő (#248) 1 pszi kristály (#618) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
5 rum (#1419) 27 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 5 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480)
1 titkos teleportkő (#1387) 2 varázskő (#305) 3 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 113 álompor (#396) 4 amniosz (#203)
78 átlátszó morfplazma (#2451) 13 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
83 bíbor morfplazma (#2450) 6 borkonyó bibe (#312) 27 csillezsályalevél (#1253)
4 csuklyavirág (#133) 4 darázsfarok (#654) 2 dentor bőr (#551)
1 dözmöng szív (#122) 103 drótszőr (#37) 7 eknozol (#540)
1 elf csont (#664) 18 elkarog szőr (#665) 5 etra hályog (#712)
6 ezüstdarab (#326) 7 fabontó (#106) 76 fehér morfplazma (#2445)
14 fekete gyöngy (#99) 86 fekete morfplazma (#2446) 1 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 17 fülemüle agyar (#267) 3 galachmit (#310)
1 gnóm csont (#706) 5 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179)
$3 gromak bőr ($268) 14 gyíkfű (#201) 51 gyöngymangó (#135)
5 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130) 3 hibátlan tűzopál (#1642)
27 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067) 8 jégszív (#282)
10 kaktuszbogyó (#429) 10 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205)
74 kék morfplazma (#2442) 6 kék orchidea (#68) 8 kőszem (#304)
7 kreiton esszencia (#892) 1 küklopsz szem (#643) 2 kvazár (#244)
1 lapockacsont (#33) 2 lidércesszencia (#1074) 86 lila morfplazma (#2448)
9 lótuszvirág (#447) 96 madártoll (#112) 40 mákrózsa virág (#56)
$4 mandibulapenge ($125) 15 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa burát (#384)
1 moa gyöngy (#378) 2 moa obszidián (#380) 4 moa üveggömb (#383)
56 mocsári penke (#148) 30 mutáns csont (#331) 86 narancs morfplazma (#2449)
3 nektoraf faggyú (#667) 26 óndarab (#85) 4 párducbőr (#1066)
3 párducszem (#1073) 30 pirkit (#153) 7 púderkő (#119)
20 pular kristály (#239) 17 purifikátor háj (#269) 31 quwarg tojás (#360)
29 ramit kő (#226) 14 raptor karom (#281) 30 remák szív (#264)
29 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651) 21 rókafarok (#124)
1 rozmárfog (#1069) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 34 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 77 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678)
12 sünmedve tüske (#14) 13 szárnyas hernyó (#69) 17 szulfagor agyar (#677)
2 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151)
5 téfea-agy (#172) 5 Thargodan esszencia (#328) 4 trikornis szarv (#198)
8 tyrex csont (#280) 4 ulkor gyöngy (#1072) 4 vadász tatu bőr (#15)
1 vámpírfog (#1221) 29 varányszem (#30) 6 varkaudar csont (#1113)
2 varkaudar tekercs (#653) 80 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)
69 vörös morfplazma (#2443) 3 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)
69 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 487.47 kg Megterheltség: 193%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 sallank karom (#128)
2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
109 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2) 1 lidércesszencia (#1074)
3 lótuszvirág (#447) 7 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)
3 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170)
8 ugh méreg (#166) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165
102
103
104
105
106
(154,103) quwarg boly (#359), quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302)
(155,103) patak, Tharr oltár
(156,103) Tharr rúnaköve, Fairlight oltár, quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(157,104) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136), óriáspók (#303)
(158,105) woorgard (#231), kihívás tornya (#502), oltár, érclelőhely
(159,105) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely, woorgard (#231), ekharion (#232)
(160,105) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), régészeti lelőhely (#1208), trikornis herceg (#261), bávatag golombár (#165)
(161,105) bávatag golombárok (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(162,105) bűbájlidérc (#761)
(163,105) tüskés harci gromakok (#156), quwarg boly (#359), Elenios oltár, 22. jellempróba, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek