Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 30. 9h:25' EZ A 366. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD 367. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3170 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 615. tárggyal |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
a 500 3554 2 | átadod az 500. tárgyat a 3554. kalandozónak (2 darabot) |
vv 112 71 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
kre 124 122 6 | kreálsz a 124. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot) |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriásféreg testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az óriásféreg testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával eltalálod az óriásféreg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 7 5 4 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 24 életpontot sebeztél. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 229149 TP, -10 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -30 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [162,58] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 100, gyógyulás: 16, összesen: -84 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a drakolich bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a drakolich testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [162,59] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy tűzbokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku csapásvezető került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető bal lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku csapásvezető fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz bal oldalát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az óriás csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szintszívó jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szintszívó testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [160,59] Még mindig az erdőben vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lord Kis Se irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich bal vállát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (51 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 4 ugh méreg, 12 fűszertartó, 5 gyöngymangó, 2 ezüst karkötő, kerek kő, tolmokov-koktél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a drakolich testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a drakolich testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drakolich belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 62, gyógyulás: 3, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [159,58] Az erdőt dombvidék váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pattanóböde. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 1 1 4 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délre |
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra jobb lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra jobb oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [161,56] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. A távolban felsejlik egy oázis délibábja.
(Továbbmész...) [161,57] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
be 86 | bemész a 86. titkos labirintusba |
lm 5 7 9 | mozogsz 5 7 9 |
lm 15 18 17 | mozogsz 15 18 17 |
lm 19 25 29 | mozogsz 19 25 29 |
lm 32 | mozogsz 32 |
* 1. BP: | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 865. tárgyat a 615. tárgyat |
MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész. A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz. |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 38 (40) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 26 (29) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 7/8 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 394/329 | Jellem: | jó (304) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 38 (42) | Varázspont: | 867/419 | Pénz: | 5104 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 173/12 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 133 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 30 (+1) |
vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 67 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 17 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 2 | 8. titkosírás: | 9 | 9. felderítés: | 26 |
10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 44 (-10) | 12. taumaturgia: | 58 (-18) |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 10 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 3 | 17. szörnyismeret: | 14 (+1) | 18. pszi: | 30 (+1) |
19. zárnyitás: | 2 | 20. vadászat: | 2 | 21. bányászat: | 22 |
22. úszás: | 5 | 23. főzés: | 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar behemót (#189) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiatüskék (#29) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | norpadolótika (#226) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
133 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
12 | fűszertartó (#210) | 5 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kerek kő (#19) | 6 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 12 | bordacsont (#16) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 6 | dözmöng szív (#122) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | ubuk tüske (#131) | 1 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |