Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 15. 9h:17' EZ A 455. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD 456. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5944 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
cir 21 | vándorcirkusz látogatása 21 |
gyj 56 200 1 | felt. gyűjtés 56 200 1 |
v 1 999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hu 157 327 114 | hulladék: 157 327 114 |
hu 65 | hulladék: 65 |
kf 811 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat |
ffk 160 140 120 | felt.fv.kozkázata: 160 140 120 |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [102,104] A vidék továbbra is alacsonyhegység.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a téfea magoflux testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 286 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}
A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 15, gyógyulás: 22, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [103,104] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.
m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a földsárkány testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a földsárkány farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a földsárkány bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 smaragdkő. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 19, gyógyulás: 26, összesen: +7 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgoró testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró ollóját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) 1128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a bányarém fejét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a bányarém testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a bányarém jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a bányarém megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bányarém jobb oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a bányarém nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bányarém néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 40, gyógyulás: 36, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [103,105] Továbbra is magashegységben vagy. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az emberevő testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megvágod az emberevő nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
422 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal súrolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 1498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 63, gyógyulás: 24, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [102,105] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Kevés hó szitál.
m 6 3 5 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 286 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 13, gyógyulás: 15, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [102,106] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.)
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet bal csápját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [101,107] Még mindig hegyvidéken vagy.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
403 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 1215 6 | bemész az 1215. épületbe |
[100,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített ongóliant. Itt csata lesz.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő, egy arany és egy fekete gyöngy. 1714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
t 159 1 | támadod a 159. szörnyet |
ftv 50 191 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 191. szörnyet |
im 1 | imádkozol |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 56.]
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat |
ORGORÓ (170. SZÖRNY) Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
KŐSZEM (304. TÁRGY) Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál. |
BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY) Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém. |
A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY) E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 44 (56) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 34 (36) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/23 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 305/217 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 34 (42) | Varázspont: | 320/12 | Pénz: | 1304 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 21/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/70 | szúrófegyverek: | 19/30 (+23%) | vágófegyverek: | 12/17 (+40%) |
ütőfegyverek: | 24/59 (+2%) | lőfegyverek: | 21/72 (+8%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ryuku kopja (#694) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/59 | 2. nyomkövetés: | 38/32 (+44%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 10/83 (+17%) | 5. csapdakészítés: | 10/96 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/53 |
7. gyógyítás: | 56/23 | 8. titkosírás: | 7/49 | 9. felderítés: | 18/77 |
10. szörnyidomítás: | 4/19 | 11. teológia: | 18/39 (+59%) | 12. taumaturgia: | 20/8 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 4/92 (+24%) | 15. zene: | 11/72 (+30%) |
16. szörnyismeret: | 10/19 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/19 | 18. vadászat: | 19/76 (+10%) |
19. bányászat: | 25/17 (+90%) | 20. testépítés: | 43/58 | 21. főzés: | 4/80 (+18%) |
22. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 232. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bunthar bőr (#733) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | grifftojás (#179) | 1 | gyenge méreg (#26) | 6 | kaktusztüske (#114) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | szöges bunkó (#8) | 5 | tüske (#22) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 31 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | mutáns csont (#331) | 3 | pular kristály (#239) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 2 | spiritusz (#170) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 10 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |