243. forduló, 245. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 15. 9h:17'
EZ A 455. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
456. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 2. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre mélykék színű. Leah bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Bruce Dragon Lee. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+101 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 424.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 419.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 414.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 409.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 399.]

cir 21 vándorcirkusz látogatása 21
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

gyj 56 200 1 felt. gyűjtés 56 200 1
Ok, nem gyűjtesz több mákrózsa virágot. Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

v 1 999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 394.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 388.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 385.]

hu 157 327 114 hulladék: 157 327 114
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstshurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktusztüskét. El is dobod a birtokodban levő 6 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

hu 65 hulladék: 65
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

kf 811 kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

ffk 160 140 120 felt.fv.kozkázata: 160 140 120
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 160 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 120 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[101,103] A síkság után kisebb hegyek következnek. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy mély szakadék van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [102,104] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a téfea magoflux testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 286 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 15, gyógyulás: 22, összesen: +7 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,104] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [50 pontot használtál fel, van még 335.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
[104,104] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy földsárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a földsárkány testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a földsárkány farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a földsárkány bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 smaragdkő. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 19, gyógyulás: 26, összesen: +7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy orgoró! (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgoró testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró ollóját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) 1128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Ez egy bányarém! (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a bányarém fejét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a bányarém testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a bányarém jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a bányarém megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bányarém jobb oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a bányarém nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bányarém néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 40, gyógyulás: 36, összesen: -4 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 1 pular kristályt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy épületet. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [103,105] Továbbra is magashegységben vagy. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az emberevő testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megvágod az emberevő nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
422 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal súrolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 1498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 63, gyógyulás: 24, összesen: -39 ÉP}


Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Elhoztál mindent - köszönt az öregasszony mosolyogva és elveszi a tárgyakat. - Jutalmul a tied a teremtés zsákja. - Örömmámorban úszva hagyod el a sátrat. (ld. enc.)
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 406 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [102,105] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Kevés hó szitál.

Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Ügyességed TF-elődött. [127 pontot használtál fel, van még 208.]

m 6 3 5 mozogsz nyugatra, délkeletre, délnyugatra
[101,105] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 286 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 13, gyógyulás: 15, összesen: +2 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 ubuk dobónyílat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,106] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.)
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet bal csápját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg felderítő!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 mutáns csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,107] Még mindig hegyvidéken vagy.

Látsz egy mély szakadékot. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
403 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [90 pontot használtál fel, van még 118.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[100,108] A hegyvidéket síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

be 1215 6 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A szekeret vezető csontsovány alakváltó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
3 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó; 6 mérföld zötykölődés után (alacsony hegységben): van itt egy világítótorony, egy vaskohó, egy művészi porolit; 9 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [12 pontot használtál fel, van még 96.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,108) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215)
(101,103) vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), érclelőhely
(101,105) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(101,107) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, Chara-din monolitja (#534), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(102,104) mély szakadék (#154), Tharr oltár, téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(102,105) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(102,106) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(103,104) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, világítótorony (#156), érclelőhely
(103,105) emberevő (#119), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), vortexmágus (#418)
(104,104) földsárkány (#359), elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), bányarém (#7083), érclelőhely

[100,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített ongóliant. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő, egy arany és egy fekete gyöngy. 1714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre mélykék színű. Leah bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bruce Dragon Lee. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz Romold Thralkkal. Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[0 pontot használtál fel, van még 96.]

t 159 1 támadod a 159. szörnyet
FT 159 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

ftv 50 191 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 191. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened tájékoztat: Sajnos a közelben nincs templomépítésre alkalmas hely. Haladj tovább, kelet felé! [30 pontot használtál fel, van még 66.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

23 24 25 26 27 28
8 9 10 11
22 7 12 29
38 39 40 41
1
21 6 35 37 44 42 13 30
36 2 43
20 5 14 31
4 3 16 15
19 18 17 34 33 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 126. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 15, délre 45 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 56.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 6 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 6 spirituszt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+5 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 23.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 17.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 16.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 5, 4.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a goldugar. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 401 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére.

KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál.

BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY)
Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém.

A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 44 (56) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 34 (36) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 22/23 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 305/217 Jellem: semleges (-10) Tul. pont: 1
Szerencse: 34 (42) Varázspont: 320/12 Pénz: 1304 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 21/13
Eddig összesen 1116 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12296 TP-t kaptál. Jelenleg 437246 TP-d van. A következő szinthez még 12754 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, vadász quwarg, ongóliant. A 236. fordulódban 5042 arany került a bankszámládra. 5193 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/70 szúrófegyverek: 19/30 (+23%) vágófegyverek: 12/17 (+40%)
ütőfegyverek: 24/59 (+2%) lőfegyverek: 21/72 (+8%) dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ryuku kopja (#694) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/59 2. nyomkövetés: 38/32 (+44%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 10/83 (+17%) 5. csapdakészítés: 10/96 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/53
7. gyógyítás: 56/23 8. titkosírás: 7/49 9. felderítés: 18/77
10. szörnyidomítás: 4/19 11. teológia: 18/39 (+59%) 12. taumaturgia: 20/8 (+11%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 4/92 (+24%) 15. zene: 11/72 (+30%)
16. szörnyismeret: 10/19 (+18%) 17. zárnyitás: 1/19 18. vadászat: 19/76 (+10%)
19. bányászat: 25/17 (+90%) 20. testépítés: 43/58 21. főzés: 4/80 (+18%)
22. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 232. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bunthar bőr (#733) 2 csuklyavirág (#133)
2 grifftojás (#179) 1 gyenge méreg (#26) 6 kaktusztüske (#114)
9 mákrózsa virág (#56) 1 szöges bunkó (#8) 5 tüske (#22)
1 varkaudar látógömb (#1107) 31 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 6 csillezsályalevél (#1253)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 mutáns csont (#331) 3 pular kristály (#239)
1 smaragdkő (#678) 2 spiritusz (#170) 2 téfea-agy (#172)
1 teremtés zsákja (#818) 1 ubuk dobónyíl (#138) 10 ugh méreg (#166)
1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Bruce Dragon Lee (1679. kalandozó), Romold Thralk (3471. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.06.13 09:27 Változások a számládon! 20 zsetont átutaltak a(z) 3698. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek