Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 8. 12h:11' EZ A 1132. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD 1133. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
in 2274 208 47 | leírod a 2274. kalandozónak a 208. szörnyet a 47. tárgyat |
in 2274 209 52 | leírod a 2274. kalandozónak a 209. szörnyet az 52. tárgyat |
in 2274 210 53 | leírod a 2274. kalandozónak a 210. szörnyet az 53. tárgyat |
in 2274 211 54 | leírod a 2274. kalandozónak a 211. szörnyet az 54. tárgyat |
in 2274 212 58 | leírod a 2274. kalandozónak a 212. szörnyet az 58. tárgyat |
in 2274 765 59 | leírod a 2274. kalandozónak a 765. szörnyet az 59. tárgyat |
ff 87 555 181 | felt. fegyverváltás: 87 555 181 |
le 174 2 | leveszed/lerakod a 174. tárgyat a 2. tárgyat |
kf 1264 2 | kézbeveszed/felveszed az 1264. tárgyat a bal kezedbe |
kt 233 2 | elkészíted a 233. tárgyat (2 darabot) |
h 233 1 | használod a 233. tárgyat |
a 233 2274 1 | átadod a 233. tárgyat a 2274. kalandozónak (1 darabot) |
aa 677 151 221 | átadod a 677. tárgyat a 151. tárgyat a 221. tárgyat |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 770 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [127,-31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő sebesült quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 51 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 54 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [128,-30] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Scipio vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nyuhaj karbin jobb csápját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvagdalod a ryuku légiós jobb vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megcsapod a kétfejű troll jobb oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-20 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [130,-30] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy varkaudar felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megcsapod a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kilukasztod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,-31] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!
A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony bal első lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [131,-33] A bozótost dombság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem jobb vállát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 1 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [131,-34] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvagdalod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csatabárddal párszor kilyukasztod a csontváz lord jobb vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvagdalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
f 2 | kísérletezel a 2. tárggyal |
f 148 | kísérletezel a 148. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
ZENE Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY) Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele. |
KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA) A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja. |
Erő: | 45 (52) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 31 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 31 (33) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/59 év |
Egészség: | 31 | Életpont: | 340/316 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 31 (33) | Varázspont: | 352/2 | Pénz: | 774 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 7/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/26 | szúrófegyverek: | 12/48 (+51%) | vágófegyverek: | 21/16 (+16%) |
ütőfegyverek: | 24/20 (+3%) | lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 7/93 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << csatabárd (#555) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérgezett tüske (#23) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
130,16 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/10 | 2. nyomkövetés: | 56/50 | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 8/68 (+19%) | 5. csapdakészítés: | 16/36 | 6. csapdaészlelés: | 6/22 |
7. gyógyítás: | 47/10 | 8. titkosírás: | 7/19 | 9. felderítés: | 6/23 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 7/94 | 11. teológia: | 21/30 (+5%) | 12. taumaturgia: | 23/43 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 1/73 | 14. versengés: | 4/19 (+32%) | 15. zene: | 1/10 (+110%) |
16. szörnyismeret: | 4/20 | 17. zárnyitás: | 3/9 | 18. vadászat: | 24/32 (+10%) |
19. bányászat: | 31/58 (+8%) | 20. testépítés: | 19/38 (+41%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek |
kutatsz max. 80 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 329 TU szükséges.) |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 155.15 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 1 | dobóháló (#221) | 4 | drótszőr (#37) | |||
7 | kaja (#2) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
9 | spiritusz (#170) | 4 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
180 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
4 | fabontó (#106) | 1 | furulya (#233) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) | 24 | víz (#27) |
124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | |
-35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|