245. forduló, 247. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 26. 9h:16'
EZ A 456. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
457. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,107] koordinátán.
Arisztotelész átutalt a bankszámládra 2772 aranyat a táborozásod 2. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 kőszemet (49 arany kikiáltási áron), 8 sallank karmot (25 arany kikiáltási áron), 1 nagy bronzkulcsot (16 arany kikiáltási áron), 1 nagy vaskulcsot (16 arany kikiáltási áron), 7 uzbány csőrt (21 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 bumeráng (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 Eldaran karkötője (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 csontpálca (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 arany papi karkötő (eladási ár: 324 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany), 1 smaragdkő (eladási ár: 1800 arany, ebből a kezelési költség: 180 arany), 3 mérg. ubuk dobónyíl (eladási ár: 44 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 1 kőszem (eladási ár: 84 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 8 sallank karom (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 nagy bronzkulcs (eladási ár: 16 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 nagy vaskulcs (eladási ár: 16 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 7 uzbány csőr (eladási ár: 21 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A táborozás 8. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Chaotic Sunstroke. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Arisztotelész, amikor összefutottatok, adott neked egy térhajlító kavicsot és egy csontkulcsot. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 416.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 411.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 406.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 401.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 391.]

a 211 4974 1 átadod a 211. tárgyat a 4974. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sáfrányport Arisztotelész részére. [5 pontot használtál fel, van még 386.]

aa 148 172 213 átadod a 148. tárgyat a 172. tárgyat a 213. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 mocsári penkét Arisztotelész részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 téfea-agyat Arisztotelész részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 xirnox szivet Arisztotelész részére. [15 pontot használtál fel, van még 371.]

hu 90 119 151 hulladék: 90 119 151
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz púderkövet. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 370.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 202 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 367.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 367.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[105,108] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a smaragdgólem testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1397 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 22, gyógyulás: 23, összesen: +1 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 406 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [105,109] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [104,110] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy tűzrakó hely van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 284.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[103,111] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a varánypizzát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [103,112] Továbbra is síkságon vagy.

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [104,113] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom vadszárnyast. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a manifesztátor fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 14, összesen: +11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 254.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[104,114] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ez Valik erdeje. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal megvágod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 5, gyógyulás: 22, összesen: +17 ÉP}

Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [104,115] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy bandita. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bandita testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a bandita bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a bandita bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a bandita jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 14 aranyat. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 25, gyógyulás: 23, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,116] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy manilla-fát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis nem jelenthet komoly veszélyt. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy hófehér, hosszú hajú, égszínkék szemű, hosszú szakállas csont és bőr kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Leah kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy óriásféreg trófea és egy lábascet trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mr. Mojo Rising. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[30 pontot használtál fel, van még 224.]

m 4 mozogsz délre
[105,117] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy agyfröccsentő lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Xantorral. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Xantor kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 214.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
EK 145 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(103,111) tűzrakó hely (#1169), uzbányok (#102)
(103,112) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(104,110) márványtorony (#175), csodabazár (#1404)
(104,113) tűzrakó hely (#1169), 40. jellempróba, manifesztátor (#124)
(104,114) kardfogú fülemüle (#146)
(104,115) bandita (#758)
(105,108) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), smaragdgólem (#417)
(105,109) patak
(105,116) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), trikornis (#104), Mr. Mojo Rising (1536. kalandozó)
(105,117) a 126. labirintus bejárata, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Xantor (1225. kalandozó)

[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzpáncélt 32 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 6 nyílvesszőt 6 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 2 pirkitet 4 aranyért, 3 pular kristályt 24 aranyért, 1 szöges bőrpajzsot 16 aranyért, 3 szöges páncélt 72 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 2 ubuk dobónyílat 10 aranyért, 17 ugh mérget 34 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 363 3 megveszed a 363. tárgyat 3
Vásároltál 3 ezüsttollú nyilat. 900 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 240 1 megveszed a 240. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis aranykulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 26 20 megveszed a 26. tárgyat 20
Vásároltál 20 gyenge mérget. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ve 214 10 megveszed a 214. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.)
Összefutsz Nerina Clarusdeával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hajnalka. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rejtőköpenyt, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy karmos tankány. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Qu' Elfine Supinum. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[5 pontot használtál fel, van még 199.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 6 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 3 drótszőr. [3 pontot használtál fel, van még 196.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 166.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 160.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 159.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 25, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a goldugar. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 159 pontod maradt, ebből a következő körre 159 pontot vihetsz át. Kapsz még 406 pontot. A következő körben tehát 565 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY)
Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak.

FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

Erő: 44 (56) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 34 (36) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 22/23 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 316/352 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (42) Varázspont: 351/44 Pénz: 1827 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/19
Eddig összesen 1129 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4384 TP-t kaptál. Jelenleg 450013 TP-d van. A következő szinthez még 149987 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, vadász quwarg, ongóliant. A 246. fordulódban 2772 arany került a bankszámládra. 2772 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/70 szúrófegyverek: 19/41 (+8%) vágófegyverek: 12/77 (+17%)
ütőfegyverek: 24/61 lőfegyverek: 21/78 (+2%) dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ryuku kopja (#694) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/59 2. nyomkövetés: 38/96 (+32%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 11/1 (+6%) 5. csapdakészítés: 11/6 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/53
7. gyógyítás: 56/23 8. titkosírás: 7/49 9. felderítés: 18/77
10. szörnyidomítás: 4/19 11. teológia: 19/32 (+39%) 12. taumaturgia: 20/32 (+12%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 5/24 (+16%) 15. zene: 12/32 (+30%)
16. szörnyismeret: 10/55 (+18%) 17. zárnyitás: 1/19 18. vadászat: 19/86 (+10%)
19. bányászat: 25/77 20. testépítés: 43/58 21. főzés: 5/16 (+18%)
22. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
683 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpáncél (#90)
1 darázsszárny (#652) 1 ezüstshuriken (#327) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kaja (#2) 4 mocsári penke (#148) 6 nyílvessző (#108)
1 nyu-shuriken (#157) 2 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239) 1 sáfránypor (#211)
1 szöges bőrpajzs (#66) 3 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151)
4 téfea-agy (#172) 2 ubuk dobónyíl (#138) 17 ugh méreg (#166)
1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 3 drótszőr (#37) 1 ezüst nyaklánc (#117)
3 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fülemüle agyar (#267) 20 gyenge méreg (#26)
1 kavadu iszák (#25) 1 kis aranykulcs (#240) 1 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 uzbány csőr (#169) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Nerina Clarusdea (3957. kalandozó), Hajnalka (4245. kalandozó), Qu' Elfine Supinum (4471. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.06.18 12:07 Változások a számládon! 193 zsetont átutaltak a(z) 9235. számláról!
2007.06.18 15:21 Változások a számládon! 100 zsetont átutaltak a(z) 8373. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek