Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. júl. 7. 15h:55' EZ A 669. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD 670. játékheted kezdete: júl. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5309 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 8. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 9. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 10. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
hu 72 160 176 | hulladék: 72 160 176 |
hu 413 22 195 | hulladék: 413 22 195 |
v 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
ek 7 9 10 | t. energia kisütése: 7 9 10 |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [173,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi készül a lemészárlásodra.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
37 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena fejét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [174,106] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf bal szárnyát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf bal szárnyát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az éltető morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az éltető morf bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [176,106] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a védelmező morf testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a védelmező morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával a védelmező morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [177,106] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy darázsfelhő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel tökéletesen perforálod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 35 életpontot vesztettél. A darázsfelhő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 815 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 114, gyógyulás: 39, összesen: -75 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel eltalálod a változatos morf bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a változatos morf többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 7, gyógyulás: 15, összesen: +8 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 105 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a domináns morf bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a domináns morf jobb szárnyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyarával a domináns morf a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 8, gyógyulás: 21, összesen: +13 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a domináns morf testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel megdöföd a domináns morf fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyarával a domináns morf a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 12, gyógyulás: 19, összesen: +7 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A harcias morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 10, gyógyulás: 33, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [179,106] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló nyakát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [180,106] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a védelmező morf testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel eltalálod a védelmező morf jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 9, gyógyulás: 14, összesen: +5 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf jobb oldalát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 4. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY) A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget. |
KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY) Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány. |
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY) A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán. |
KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY) Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani. |
DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY) A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni. |
JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY) Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod. |
SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
DANTOR AMULETTJE (468. TÁRGY) A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Danton a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben. |
KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY) Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért. |
KÖDCSILLAG (62. TÁRGY) Ha némi koncentrálással kettéválasztasz egy ködmangót, előtűnik üreges belseje. Ezt két adag árnyéksárral megtöltve, misztikusan tündöklő, világító tárgyhoz jutsz, a ködcsillaghoz (KT 62, 30 pontért). A dolog feltétlenül kapcsolatos a mágiával, de nem tűnik egészségre ártalmasnak. Ha egy ködcsillagot akarsz használni valahol, ahol ennek hasznosságára utalást kapsz, akkor a H 62 (használod a ködcsillagot) parancsot kell kiadnod, 15 pontért. |
FEKETE KEHELY (283. TÁRGY) Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet. |
ÁRNYÉKSÁR (61. TÁRGY) A sötét motyogó elpusztításakor valójának egy ektoplazmikus pszeudo-realizációja, más néven árnyéksár csapódik le. Ennek felfogására bármely holt lélek képes némi miszto-energia koncentrálás segítségével. Hogy mire jó ez a súlytalan, fekete anyag? Lehet, hogy semmire. |
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY) A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY) A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első. |
MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY) Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
DEGRADÁTOR VÁLADÉK (354. TÁRGY) Amikor egy degradátor kiszenved, különleges váladékot bocsát ki, amelyet megfelelő eszközzel felfoghatsz, és elteheted későbbi felhasználásra. Azonban vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
GYÉMÁNTSISAK (467. TÁRGY) A gyémántsisak egy legendás varázstárgy, amely a mesék szerint legyőzhetetlenné teszi viselőjét. Nos, ha ez esetleg nem is igaz, annyi bizonyos, hogy a gyémántsisak igencsak hathatós eszköz egy harcos számára. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, ad egyet az erődhöz, a szerencsédhez és a támadásodhoz. Emellett ad hármat a csapdaészlelés és felderítés szakértelmeidhez. Hátrányai? Nos, a teológia és taumaturgia szakértelmeidre kapsz -2 -t, IQ-d csökken egyet, és RENGETEGET kell enned, amíg viseled. A gyémántsisak viseletéhez min. 19. szintűnek kell lenned. Ha a gyémántsisakot magad akarod elkészíteni, szükséges a varázstárgy készítés, egy bev formázó minta, öt moa gyémánt, tíz smirglilevél, 150 arany és 260 TVP. |
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként. |
CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni. |
MÓPAT TOKEN (585. TÁRGY) Egy apró, ezüstszínben csillogó karika - egy mópat ajándéka. Vajon mire lehet jó ez a kis token? Mit jelenthetett a mópat számára a tárgy, amit adtál, hogy egy ilyen - legyen mégoly értéktelen is - kacattal ajándékozott meg? |
KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY) Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka! |
Erő: | 36 (57) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 30 (59) | Támadás: | 47 (49) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 37 (46) | Védekezés: | 35 (40) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 113/113 év |
Egészség: | 34 (43) | Életpont: | 762/810 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 42 (49) | Varázspont: | 1354/47 | Pénz: | 62467 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 36/13 | Pszi pont: | 199/193 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | ökölvívás: | 9/22 | szúrófegyverek: | 30/96 (+2%) |
vágófegyverek: | 22/9 | ütőfegyverek: | 7/31 | lőfegyverek: | 7/41 |
dobófegyverek: | 28/8 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 910 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/11 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 47/44 | 3. mászás: | 16/68 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 33/14 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/52 | 6. gyógyítás: | 28/7 (+5%) |
7. titkosírás: | 3/40 | 8. felderítés: | 23/39 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 13/27 (+1000%) |
10. teológia: | 43/72 (+21%) | 11. taumaturgia: | 41/70 (+54%) | 12. szerencsejáték: | 4/50 |
13. versengés: | 22/56 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 84/79 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 6/72 | 17. pszi: | 23/74 (+6%) | 18. zárnyitás: | 3/9 |
19. vadászat: | 4/65 | 20. bányászat: | 36/41 (+5%) | 21. úszás: | 1/86 |
22. főzés: | 19/44 (+11%) | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (12,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 2) |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 18, 41. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 862, az összesen kapott pontszám: 96200. (összesen ölhető: 948 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 751 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |
$2 | kőhegyű lándzsa ($7) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | göcsörtös bunkó ($123) | 1 | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szögletes kő (#17) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
$1 | moa stuki ($413) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
13 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | $3 | rézgolyó ($343) | |||
$1 | sallank nyíl ($129) | $2 | tüske ($22) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | ezüstshuriken (#327) | 4 | jégpasztilla (#1566) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
21 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | elit csatavért (#295) | ||||||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 1 | optiri agysisak (#315) | 1 | rézsisak (#72) | |||
$1 | vassisak ($160) | 1 | * | Zu'lit koronája (#821) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
$1 | * | grifftoll kesztyű ($1578) | $2 | kígyóbőr kesztyű ($49) | ||||
Övek | ||||||||
$1 | * | zafír erőöv ($397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
$2 | bakkura csizma ($96) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$2 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | mópat token (#585) | ||
$7 | obszidián függő ($195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | gránit szimbólum (#144) | ||
1 | ritualista amulett (#708) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | arany karperec ($194) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 2 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | ||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | smaragd karkötő (#707) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
33 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 24] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | mágusszelence (#1076) | [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 80] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 24 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 6] | ||||||
2 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 2 korty életvíz (#1500), fér még: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük $12 csepp ugh méreg ($166), fér még: 60] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 64 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 30 csepp ragasztó (#83), fér még: 70] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
2 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
4 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
2 | bronzkulcs (#76) | 2 | destabilizátor (#1275) | 8 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 6 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fáklya (#36) | |||
8 | fenőkő (#1618) | 5 | fiatalság itala (#473) | 28 | gernim balzsam (#1894) | |||
53 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 33 | kaja (#2) | |||
7 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 2 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
2 | kronokristály (#1636) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 25 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
8 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 5 | morf esszencia (#2452) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
43 | ork csodaszer (#1228) | 7 | pszi kő (#248) | 1 | pszi kristály (#618) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 5 | rum (#1419) | 29 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | 3 | szent jogar (#150) | |||
5 | tapasztalatkő (#975) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | |||
3 | titanitdukát (#1480) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 113 | álompor (#396) | 4 | amniosz (#203) | |||
79 | átlátszó morfplazma (#2451) | 13 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
84 | bíbor morfplazma (#2450) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 27 | csillezsályalevél (#1253) | |||
4 | csuklyavirág (#133) | 4 | darázsfarok (#654) | $3 | darázsszárny ($652) | |||
2 | dentor bőr (#551) | 1 | dözmöng szív (#122) | 26 | drótszőr (#37) | |||
7 | eknozol (#540) | 1 | elf csont (#664) | 18 | elkarog szőr (#665) | |||
5 | etra hályog (#712) | 7 | ezüstdarab (#326) | 7 | fabontó (#106) | |||
77 | fehér morfplazma (#2445) | 17 | fekete gyöngy (#99) | 90 | fekete morfplazma (#2446) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 17 | fülemüle agyar (#267) | |||
3 | galachmit (#310) | 1 | gnóm csont (#706) | 5 | grákóbőr (#41) | |||
6 | grifftojás (#179) | $1 | gromak bőr ($268) | 14 | gyíkfű (#201) | |||
58 | gyöngymangó (#135) | 5 | hattyútoll (#1222) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
3 | hibátlan tűzopál (#1642) | 28 | ilkin érc (#232) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
8 | jégszív (#282) | 10 | kaktuszbogyó (#429) | 10 | karbin plazma (#199) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 77 | kék morfplazma (#2442) | 7 | kék orchidea (#68) | |||
13 | kőszem (#304) | 8 | kreiton esszencia (#892) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
5 | kvazár (#244) | 3 | lapockacsont (#33) | 2 | lidércesszencia (#1074) | |||
87 | lila morfplazma (#2448) | 12 | lótuszvirág (#447) | 123 | madártoll (#112) | |||
47 | mákrózsa virág (#56) | 16 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | moa burát (#384) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 2 | moa obszidián (#380) | 4 | moa üveggömb (#383) | |||
56 | mocsári penke (#148) | 39 | mutáns csont (#331) | 93 | narancs morfplazma (#2449) | |||
3 | nektoraf faggyú (#667) | 34 | óndarab (#85) | 4 | párducbőr (#1066) | |||
3 | párducszem (#1073) | 34 | pirkit (#153) | 7 | púderkő (#119) | |||
20 | pular kristály (#239) | 18 | purifikátor háj (#269) | 31 | quwarg tojás (#360) | |||
32 | ramit kő (#226) | 14 | raptor karom (#281) | 33 | remák szív (#264) | |||
34 | rézdarab (#70) | 7 | rinóbőr (#651) | 22 | rókafarok (#124) | |||
1 | rozmárfog (#1069) | 32 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
77 | sárga morfplazma (#2447) | 4 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
12 | sünmedve tüske (#14) | 13 | szárnyas hernyó (#69) | 17 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szulfin (#676) | 1 | szuperkötél (#209) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
5 | téfea-agy (#172) | 12 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | troll csont (#704) | 9 | tyrex csont (#280) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | |||
4 | vadász tatu bőr (#15) | 29 | varányszem (#30) | 6 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | varkaudar tekercs (#653) | 90 | vasérc (#152) | 4 | vízionár szem (#102) | |||
75 | vörös morfplazma (#2443) | 4 | xirnox szív (#213) | 2 | yetiszív (#1070) | |||
73 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 502.30 kg | Megterheltség: 194% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | drótszőr (#37) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 3 | darázsszárny (#652) | 3 | fekete morfplazma (#2446) | |||
4 | fiatalság itala (#473) | 1 | gromak bőr (#268) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
3 | lótuszvirág (#447) | 18 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mópat token (#585) | 3 | narancs morfplazma (#2449) | 3 | ragasztó (#83) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sallank nyíl (#129) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | vasérc (#152) | 3 | vörös morfplazma (#2443) | 4 | zöld morfplazma (#2444) |
171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | |
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|