24. forduló, 26. forduló, Korgan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 30. 10h:03'
EZ A 232. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
233. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1938
SZÁMLA : XXXX

KORGAN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,2] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.)

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 77 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 123.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy királygyík közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a királygyík nyelve! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a királygyík bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ökölvívás: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 3.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Korgan, egy fekete, rövid hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 25. fordulód.

Erő: 18 Szint: 3 Merészség: 4/4 Magasság: 121 cm
IQ: 18 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 62/62 év
Egészség: 17 Életpont: 82/33 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 19 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 164 TP-d van. A következő szinthez még 86 TP szükséges. Trófeád: tigroszlán.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 (+1) ütőfegyverek: 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 2
4. zene: 1 5. vadászat: 3 6. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bolhakutya (#17)

Összsúly: 1.10 kg Megterheltség: 2%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 148 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(30,2) királygyík (#26)

Üzenet küldése a karakternek