Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 23. 18h:24' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: nov. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3823 SZÁMLA : XXXX |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
ba 355 | nem támadod a 355. szörnyet |
rm 127 55 100 | rombolsz a 127. tárggyal az 55. tárgyat 100 pontért |
bb 127 1 | beraksz a bankba a 127. tárgyat (1 darabot) |
ft 9097 1 | támadod a 9097. kalandozót |
go 40 | gonoszkodsz: 40 |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a vadtroll testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [123,-55] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy jégtroll. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [123,-56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Nem találtad el! A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [125,-57] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szürke rinocérosz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges proteinfecske trófeát, és kiszedsz egy mutáns pók trófeát. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [123,-58] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos sallank nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor keményen megütöd a sírlidérc nyakát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ököllel csak érinted a sírlidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
h 242 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 13 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért |
JÉGTROLL (164. SZÖRNY) A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést... |
FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY) Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd. Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY) A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
UGH MÉREG (166. TÁRGY) Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali. |
MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY) Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják. |
SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY) Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.] |
SÍRLIDÉRC (172. SZÖRNY) A sírlidércek valójában nem sokban különböznek a zombiktól, csak jóval nehezebb őket elpusztítani, és valamivel kitartóbb és félelmetesebb harcosok. Szemük zöldes fényben ég, bár ez egy tapasztalt kalandozót nem igazán riaszthat el. Ami igazán veszedelmes, az az, hogy karmolásukkal gyakran bénító méreg jut az áldozat szervezetébe. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 12 (15) | Szint: | 9 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 19 (21) | Támadás: | 8 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 124/35 | Jellem: | gonosz (12) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 59/38 | Pénz: | 27079 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 6/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10 | dobófegyverek: | 5 |
123,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 134 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. csapdakészítés: | 2 (+1) |
4. gyógyítás: | 6 | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 1 |
7. taumaturgia: | 9 | 8. harcművészetek: | 16 | 9. zene: | 1 |
10. pszi: | 1 | 11. vadászat: | 3 | 12. bányászat: | 1 |
13. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), nektoraf (#355) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
tolvajszem (#2, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy fekete gyöngyöt, és törd össze az oltáromon. |
2.) Irts ki egy mákrózsa bokrot, írmagja se maradjon! (teljesítve) |
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Gatin) (540): új. városháza (685): új. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 1 | mandibulakasza (#127) | 2 | nyu-shuriken (#157) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | sallank karom (#128) | 4 | ugh méreg (#166) |
120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | |
-59 | |
|
|
|
|
|
|
-58 | |
|
|
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
|
|
-54 | |
|
|
|
|
|
|
-53 | |
|
|
|
|
|
|
-52 | |
|
|
|
|
|
|