Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 11. 15h:03' EZ A 445. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD 446. játékheted kezdete: márc. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2891 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 252. tárgyat a 820. tárggyal a 230. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
kf 1117 1530 1578 | kézbeveszed/felveszed az 1117. tárgyat az 1530. tárggyal az 1578. tárgyat |
kf 1570 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ek 7 8 16 | t. energia kisütése: 7 8 16 |
lm 29 905 28 | mozogsz 29 905 28 |
lm 900 13 905 | mozogsz 900 13 905 |
lm 30 900 8 | mozogsz 30 900 8 |
lm 905 24 900 | mozogsz 905 24 900 |
lm 22 905 23 | mozogsz 22 905 23 |
lm 900 6 905 | mozogsz 900 6 905 |
lm 21 900 9 | mozogsz 21 900 9 |
lm 905 25 900 | mozogsz 905 25 900 |
lm 21 1 | mozogsz 21 1 |
hh 1133 1534 313 | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat a 313. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
kf 692 709 | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 693. tárggyal a 688. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat a 337. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal |
LABIRINTUS TELEPORT A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít... |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 32 (38) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 35 (37) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 30 (35) | Életpont: | 349/275 | Jellem: | semleges (+9) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 32 (37) | Varázspont: | 894/0 | Pénz: | 14484 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/12 | Pszi pont: | 104/84 | EFejl: | 70 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | * 19 | vágófegyverek: | 27 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16 (+3) | 2. nyomkövetés: | 71 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 18 | 5. csapdaészlelés: | 7 (+4) | 6. gyógyítás: | 54 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 25 (+16) | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 24 (+1) | 11. taumaturgia: | 41 | 12. szerencsejáték: | 4 |
13. versengés: | 15 | 14. zene: | 3 | 15. szörnyismeret: | 24 |
16. pszi: | 10 | 17. zárnyitás: | 18 (+3) | 18. vadászat: | 10 |
19. bányászat: | 9 | 20. főzés: | 11 | 21. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4938. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
ZerOg DarksaiD (#1810) (csak egyszer), tormikus egér (#218), ragyás burástya (#111) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
mérges pók (#20), Alaria Volerdi (#1264), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | tormikus egér (#218) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XVII. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | kaja (#2) | 3 | tinta (#101) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
43 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
3 | ezüsttőr (#322) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | szárnyas hernyó (#69) |