Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 4. 9h:16' EZ A 328. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 329. játékheted kezdete: szept. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1548 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnymanó fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ubuk dobónyílat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 1 ubuk dobónyíl. A lövedék átfúrja a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel épp hogy eltalálod az árnymanó bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az árnymanó testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ryuku kopjával az árnymanó nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (4 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +30 ÉP.) Árnyéktőrrel az árnymanó megdöfködi a testedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +8 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. {Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 206, gyógyulás: 43, összesen: -163 ÉP}
Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
kf 171 1 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 13 225 171 | felt. fegyverváltás: 13 225 171 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
a 408 3796 1 | átadod a 408. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
a 94 4102 20 | átadod a 94. tárgyat a 4102. kalandozónak (20 darabot) |
a 94 3070 20 | átadod a 94. tárgyat a 3070. kalandozónak (20 darabot) |
a 94 3796 20 | átadod a 94. tárgyat a 3796. kalandozónak (20 darabot) |
a 94 4144 20 | átadod a 94. tárgyat a 4144. kalandozónak (20 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [89,60] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
(Továbbmész...) [89,61] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Találsz egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon templomot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal vállát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szürke rinocérosz lehet. {támadása: 20.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [89,64] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy süvítő rája. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 37-40.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a vortexmágus testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Rövid karddal megvagdalod a vortexmágus bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,66] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
(Továbbmész...) [89,67] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy spagulár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 17 2 | elkészíted a 17. tárgyat (2 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 202.]
v 82 158 | elmormolod a 82. varázslatot |
im 1 | imádkozol |
* 1. BP: | VP elővétele: 30 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet |
SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY) A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki. |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
Erő: | 30 (33) | Szint: | 14 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 31 (34) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 179 kg |
Ügyesség: | 28 (31) | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 32 (37) | Életpont: | 293/262 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -1 |
Szerencse: | 42 (45) | Varázspont: | 428/210 | Pénz: | 449 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/28 | Pszi pont: | 162/281 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 3/60 | szúrófegyverek: | 20/32 (+6%) |
vágófegyverek: | 20/30 (+4%) | ütőfegyverek: | 7/72 | lőfegyverek: | 17/33 (+18%) |
dobófegyverek: | 10/84 |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (50%) << orgyilkos tőr (#225) (200%) << rövid kard (#171) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/61 | 2. nyomkövetés: | 34/3 (+9%) | 3. mászás: | 7/32 |
4. csapdakészítés: | 22/73 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/64 | 6. gyógyítás: | 16/5 |
7. titkosírás: | 3/77 | 8. felderítés: | 38/19 | 9. szörnyidomítás: | 13/64 |
10. teológia: | 23/9 (+17%) | 11. taumaturgia: | 13/39 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 4/48 (+18%) | 14. zene: | 39/56 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 21/49 |
16. pszi: | 20/94 (+5%) | 17. zárnyitás: | 1/11 | 18. vadászat: | 43/1 |
19. bányászat: | 18/19 (+34%) | 20. úszás: | 15/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer), kőkalapácsot (#13) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kétfejű troll (#163) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | kétfejű troll (#163) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
sünmedve (#33) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 81 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | vas fejpánt (#408) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 2 | óndarab (#85) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |