251. forduló, 253. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 23. 15h:05'
EZ A 460. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD
461. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,97] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 borkonyó bibét (80 arany).
A táborozás 3. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia hűséges követője. Egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy Mallon trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Solinthar L'Mael. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 26 kaja (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ).
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 721. hetének nyerőszámai: 20, 28, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy troll ritualista fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 616.]

* 1. KP: használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy kaleidoszkóp elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 593.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 592.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 582.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 572.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 567.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy megsebzett bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 527.]

ek 273 2 223 t. energia kisütése: 273 2 223
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 23 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 527.]

ek 273 7 6 t. energia kisütése: 273 7 6
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 224 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 524.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(99,97) bibircsók-óriás (#120)

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 8, gyógyulás: 53, összesen: +45 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 8150 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 6, gyógyulás: 19, összesen: +13 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). 448 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Ördögi Kör (709. épület.).
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy sullár trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Morte d'Amor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[-50 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 494.]

be 709 138 127 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy erőpajzs III [Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 489.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,97] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Észreveszel egy mély szakadékot. Találsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mosolygó rettenet jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mosolygó rettenet bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ubuk dobónyílat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Leah templomot. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíbor szulfagor közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bíbor szulfagor megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 674 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy troll ritualista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a troll ritualista jobb vállát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a troll ritualista jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-16 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 36, gyógyulás: 19, összesen: -17 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,96] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,95] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy óriás griff! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az óriás griff tollas testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az óriás griff fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy aranygriff! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranygriff jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az aranygriff fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Félrehajolsz, de az aranygriff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az aranygriff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 19, összesen: +11 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [59 pontot használtál fel, van még 430.]

m 8 6 8 mozogsz északra, nyugatra, északra
[99,94] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 165 pontot kell rákölteni.)
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy ragyás burástya!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a ragyás burástya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 bronzhegyű nyilat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [98,94] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nyuhaj karbin. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy fekete griff!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a fekete griff testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a fekete griff testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy aranygriff!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranygriff bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az aranygriff testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Apró csípést ejt rajtad az aranygriff csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az aranygriff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 19, összesen: +16 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 ezüst gyűrűt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,93] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 13 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (555. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Ügyességed TF-elődött. [68 pontot használtál fel, van még 362.]

m 8 6 8 mozogsz északra, nyugatra, északra
[98,92] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 borostyán függőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű mutáns nő táborát. Fekete a bőre. Chara-din hittérítője. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy smaragd koszorút, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ryuku csapásvezető trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [97,92] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Felfedeztél egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mutáns pók testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Elenios templom van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,91] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy fekete griff!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fekete griff testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a fekete griff bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy griffőniksz!

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a griffőniksz testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 fűszertartót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Elenios templom van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [79 pontot használtál fel, van még 283.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,90] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Látsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg felderítő!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 19, összesen: +15 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bakkura csizmát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy Elenios templom van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 258.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1 2 3 4 5
6
10 9 8 7
11
12 13 14 15
16
20 19 18 17
21
22 23 24 25
26
33 32 31 30 29 28 27
34 35 36 37 38 39
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 130. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 564, északra 204 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 248.]

a 172 4974 20 átadod a 172. tárgyat a 4974. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 téfea-agyat Arisztotelész részére. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 8 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 manifeszt.nyúlványt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 235.]

* 4. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 205.]

* 5. BP: használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [6 pontot használtál fel, van még 199.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 198.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 8, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a goldugar. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 198 pontod maradt, ebből a következő körre 198 pontot vihetsz át. Kapsz még 412 pontot. A következő körben tehát 610 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY)
Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted.
A kaleidoszkóp nem átadható tárgy.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY)
Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver.

ARANYGRIFF (304. SZÖRNY)
Az aranygriffek ritka, de csodaszép teremtmények. Legfeljebb a sziklafészkekben találkozhatsz velük. Nyilvánvaló, hogy miért fenyegeti a kipusztulás ezeket a lényeket: aranyló tolluk miatt a vadorzók régen tömegével vadászták őket. Azért az aranygriffet sem kell félteni: hatalmas csőrével és éles karmaival képes megvédeni a fészkét a betolakodók ellen.

ARANYTOLL (572. TÁRGY)
Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte.

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 252. fordulód.

Erő: 45 (58) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (50) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 34 (36) Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 22/24 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 317/440 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (42) Varázspont: 374/140 Pénz: 334 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 69/15 EFejl: 20
Eddig összesen 1218 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12240 TP-t kaptál. Jelenleg 502754 TP-d van. A következő szinthez még 97246 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, vadász quwarg, ongóliant. A 250. fordulódban 5082 arany került a bankszámládra. 5107 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/70 szúrófegyverek: 19/67 vágófegyverek: 16/66 (+91%)
ütőfegyverek: 24/63 lőfegyverek: 22/6 (+2%) dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ryuku kopja (#694) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/69 2. nyomkövetés: 41/17 (+45%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 11/48 (+28%) 5. csapdakészítés: 11/40 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/78
7. gyógyítás: 56/34 8. titkosírás: 7/49 9. felderítés: 20/19
10. szörnyidomítás: 4/19 11. teológia: 20/83 (+64%) 12. taumaturgia: 21/43 (+17%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 5/76 (+18%) 15. zene: 14/27 (+34%)
16. szörnyismeret: 11/85 (+20%) 17. pszi: 6/75 (+9%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 20/8 (+11%) 20. bányászat: 27/63 (+33%) 21. testépítés: 44/70 (+23%)
22. főzés: 6/18 (+16%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
39 arany (#50) 1 álompor (#396) 7 spiritusz (#170)
4 téfea-agy (#172) 1 varkaudar látógömb (#1107) 31 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranytoll (#572) 1 bakkura csizma (#96) 1 borkonyó bibe (#312)
1 borostyán függő (#162) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 fűszertartó (#210) 1 gyógykenőcs (#313)
1 gyöngymangó (#135) 16 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
7 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 3 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128)
2 szulfagor agyar (#677) 1 ubuk dobónyíl (#138) 13 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,90) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299)
(97,91) sziklafészek (#167), fekete griff (#107), griffőniksz (#106)
(97,92) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117)
(98,92) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Raia oltár, púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), érclelőhely, egy mutáns nő
(98,93) kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(98,94) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), fekete griff (#107), aranygriff (#304)
(99,94) mély szakadék (#154), oltár, téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(99,95) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), óriás griff (#105), aranygriff (#304)
(99,96) világítótorony (#156)
(99,97) bibircsók-óriás (#120), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358), troll ritualista (#365)

Üzenet küldése a karakternek