252. forduló, 254. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 25. 12h:06'
EZ A 461. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD
462. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,90] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy troll ritualista nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 615.]

* 1. KP: használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy ezüsthegyű nyíl elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 592.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 591.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 571.]

ftv 42 998 felt. tám/véd. varázslat a 42. varázslatot a férfiakat
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

ftv 42 999 felt. tám/véd. varázslat a 42. varázslatot a nőket
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

bb 1113 1110 56 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (1110 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 kis ónixkulcsot. Beraksz a bank széfjébe 70 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-11 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 554.]

ek 273 7 212 t. energia kisütése: 273 7 212
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy nyuhaj karbin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 514.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(96,90) nyuhaj karbin (#110)

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 8150 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal súrolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 9, gyógyulás: 22, összesen: +13 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 448 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 8, gyógyulás: 32, összesen: +24 ÉP}

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.).
[-50 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 484.]

be 709 138 127 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy erőpajzs III [Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 479.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[96,90] Magashegységben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 ubuk dobónyílat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy Elenios templom van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,89] Továbbra is magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fémbontó szójer. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő varkaudar lándzsa felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Mandibulakaszával megcsapod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy bronzkulcs felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Felfedeztél egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mosolygó rettenet jobb oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 13 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr templomot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,88] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[55 pontot használtál fel, van még 424.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 224 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 421.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[93,87] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél.

Felfedeztél egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
275 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg felderítő!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 4, gyógyulás: 21, összesen: +17 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bakkura csizmát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,86] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Elenios hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Itt csata lesz.

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 391.]

kt 43 10 elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tükröt. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 341.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[91,87] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 8, gyógyulás: 22, összesen: +14 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy épület van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [90,88] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A fősátor közelében egy csapat kalandozót pillantasz meg. Egyiküket sem ismered. Egy alacsony és testes, golyófejű fickó magyaráz nekik, hevesen gesztikulálva. Kalandszagot érzel, ezért máris közelebb oldalazol, hogy kihallgasd őket. Hamar kiderül, hogy erre semmi szükség, a köpcös figura észrevesz, és téged is magához invitál.
- Nos, akkor újra elmondom. Shleff vagyok, a porondmester, és egy igencsak különleges attrakciót készítettem elő a hétvégére. Sajnos azonban a libertani vendégartisták, a Rettentő Banda nem érkezett meg időre, és még gyakorolni is kellene. Kalandozó urak, nagy bajban vagyok, gyorsan pótolnom kellene őket - fogja könyörgőre, miközben a kezét tördeli. - A jegyeket már mind eladtuk, nem lehet lemondani az előadást. Segítsenek rajtam.
- Mit kellene csinálnunk? - kotyogsz közbe.
- Oh, maguknak ez semmiség! Csupán némi erőre, és ügyességre lesz szükség, no meg, hogy ne legyenek zavarban a színpadon. Tehát illő, hogy legalább egyszer-kétszer megnézzenek egy vándorcirkuszt belülről. Ja és még valami. A plakátokon a Rettentő Banda rajza van. Nem nagyon látszik jól az arcuk, tehát ezzel nem lesz gond, de ők öten vannak - az ön csapatának is öt főből kell állnia. Ha kisegítenek a bajból, nem fogják megbánni. Russlan felhatalmazott, hogy bőkezűen jutalmazzam a jelentkezőket.
Érdekes feladatnak látszik. Talán érdemes lenne elvállalni - tűnődsz, és faképnél hagyod a porondmestert. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Egy kék-piros csíkos, jókora sátor bukkan fel előtted, szinte a semmiből előteremve. Sokban emlékeztet a vándorcirkuszban felhúzott építményekre, biztos, hogy van valami köze is hozzá. Amint közelebb lépsz, hangos vitatkozás hangjait hallod bentről, majd szétnyílik a sátornyílás és egy tetőtől-talpig vicces, buggyos, fodros hacukába beöltöztetett elf lép ki rajta. Bosszankodva belerúg a sátor falába, majd eltűnik a háta mögött. A sátornyílás közben a helyére libben. (714. épület.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Blend a Mad-del. Leah püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy tavacska (ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [89,89] Bozótos terepre értél.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 325.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[88,89] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északra látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [87,89] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ripityára tört rúnakövet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2600 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy elpusztított álomvirágot.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Sárkányfog. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 315.]

hu 224 148 677 hulladék: 224 148 677
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. Hulladékgyűjtés törölve: mocsári penke. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ep 256 240 építed a 256. tárgyat 240 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Izzasztó, fáradtságos munka a köveket felemelni, és a helyükre rakni, különösen a magasabban levőket. 244 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [240 pontot használtál fel, van még 75.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 8 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 1 sáfránypor. [3 pontot használtál fel, van még 67.]

* 4. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 37.]

* 5. BP: használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 31.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 13, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a goldugar. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 413 pontot. A következő körben tehát 443 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY)
Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges.

TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY)
A világégés után sokáig nem esett az eső, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bőrét?

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 253. fordulód.

Erő: 45 (58) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (50) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 35 (37) Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 22/24 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 317/472 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (42) Varázspont: 374/104 Pénz: 292 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 69/7 EFejl: 24
Eddig összesen 1227 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6155 TP-t kaptál. Jelenleg 508909 TP-d van. A következő szinthez még 91091 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, vadász quwarg, ongóliant. A 250. fordulódban 5082 arany került a bankszámládra. 5107 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/70 szúrófegyverek: 19/67 vágófegyverek: 17/6 (+40%)
ütőfegyverek: 24/63 lőfegyverek: 22/8 (+2%) dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ryuku kopja (#694) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/69 2. nyomkövetés: 41/54 (+37%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 11/59 (+11%) 5. csapdakészítés: 11/46 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/78
7. gyógyítás: 56/34 8. titkosírás: 7/49 9. felderítés: 20/19
10. szörnyidomítás: 4/19 11. teológia: 21/49 (+66%) 12. taumaturgia: 21/52 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 5/94 (+18%) 15. zene: 14/61 (+34%)
16. szörnyismeret: 12/5 (+20%) 17. pszi: 6/93 (+18%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 20/8 20. bányászat: 27/96 (+33%) 21. testépítés: 44/93 (+23%)
22. főzés: 6/34 (+16%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) áldomás (#6)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
42 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 kaja (#2)
1 kis ónixkulcs (#1110) 70 mákrózsa virág (#56) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)
4 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar lándzsa (#224) 28 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 borkonyó bibe (#312) 1 gyöngymangó (#135)
1 karbin plazma (#199) 1 pirkit (#153) 1 sáfránypor (#211)
10 tükör (#43) 1 tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138)
7 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(87,89) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sárkányfog (3728. kalandozó)
(89,89) 31. jellempróba
(90,88) cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Blend a Mad (2465. kalandozó)
(91,87) manaelementál (#290), oltár, szent tölgyfa (#393)
(92,86) a 48. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, manaelementál (#290)
(93,87) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(94,88) Leah oltár, érclelőhely
(95,89) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111)
(96,90) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117)

Üzenet küldése a karakternek