Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. szept. 19. 7h:13' EZ A 690. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD 691. játékheted kezdete: szept. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5309 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 8. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 9. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 10. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
166 | 167 | 168 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
a 1456 1427 | átadod az 1456. tárgyat az 1427. kalandozónak |
a 504 1427 | átadod az 504. tárgyat az 1427. kalandozónak |
a 500 1427 40 | átadod az 500. tárgyat az 1427. kalandozónak (40 darabot) |
a 473 1427 5 | átadod a 473. tárgyat az 1427. kalandozónak (5 darabot) |
a 248 1427 9 | átadod a 248. tárgyat az 1427. kalandozónak (9 darabot) |
a 1755 1427 | átadod az 1755. tárgyat az 1427. kalandozónak |
a 13 1427 | átadod a 13. tárgyat az 1427. kalandozónak |
a 189 1427 21 | átadod a 189. tárgyat az 1427. kalandozónak (21 darabot) |
a 50 1427 12000 | átadod az 50. tárgyat az 1427. kalandozónak (12000 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az ekharion testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 69, gyógyulás: 35, összesen: -34 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a változatos morf testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel eltalálod a változatos morf jobb középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Marásokat ejt rajtad a változatos morf. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsthegyű lándzsa felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a brutális morf jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel eltalálod a brutális morf bal első lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A brutális morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 20, gyógyulás: 20, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! A lény dobófegyverként ekharion dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. A becsapódástól 66 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ek'Hor jobb lábát. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Agyartőrrel eltalálod az Ek'Hor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Ek'Hor kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az Ek'Hor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ekharion dárda (ld. enc.). 3 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 100, gyógyulás: 58, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [166,107] Továbbra is alacsonyhegység. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy umbatari bromag közeledik. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (38 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az umbatari bromag mérgező bőrét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az umbatari bromag hosszúkás fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az umbatari bromag jobb első lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed az umbatari bromag hosszúkás fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Messze hajítod a vacak kis taalru trófeát, és diadalmasan beszerzel egy umbatari bromag trófeát. 4 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 258, gyógyulás: 128, összesen: -130 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a változatos morf jobb első lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a változatos morf bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágójával a változatos morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy bronzkulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 1, gyógyulás: 18, összesen: +17 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a változatos morf bal középső lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a változatos morf csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranylánc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 7, gyógyulás: 15, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [165,106] A hegyvidéket síkság váltja fel. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a brutális morf jobb első lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel megdöföd a brutális morf jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A brutális morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 25, gyógyulás: 21, összesen: -4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 99 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a domináns morf testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a domináns morf. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 11, gyógyulás: 21, összesen: +10 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 97 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2 775 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 89, gyógyulás: 57, összesen: -32 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a q. rohamosztagos nyakát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Több marást ejt rajtad a 8 q. rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 47, gyógyulás: 81, összesen: +34 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a harcias morf fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Érdes nyelvével a harcias morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 18, gyógyulás: 21, összesen: +3 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az éltető morf testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel megdöföd az éltető morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az éltető morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 22, gyógyulás: 20, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [163,104] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a magger jobb vállát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a magger testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 66, gyógyulás: 38, összesen: -28 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel eltalálod a brutális morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A brutális morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 19, gyógyulás: 20, összesen: +1 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a lomha morf bal vállát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a lomha morf testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 12, gyógyulás: 21, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [162,103] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pordémon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a pordémon jobb karját. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a pordémon testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mancsával a pordémon végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 5, gyógyulás: 34, összesen: +29 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nyelvével a mágiamorfáló úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 17, gyógyulás: 21, összesen: +4 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 94 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a harcias morf testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel megdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Érdes nyelvével a harcias morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 18, gyógyulás: 19, összesen: +1 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 9, gyógyulás: 22, összesen: +13 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 550 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 8, gyógyulás: 32, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [160,101] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a lomha morf fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a lomha morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A lomha morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nyelvével a mágiamorfáló úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősquwarg testét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősquwarg testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. Mosolyogva kidobod a nevetséges Notermanthi trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ősquwarg trófeát. 6 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [159,100] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a halálos morf testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a halálos morf. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 86 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A harcias morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a domináns morf jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a domináns morf. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a lomha morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lomha morf karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 4. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
TUDATI OSTROM (525. TUDATI KÉPESSÉG) Most, hogy már úgy-ahogy "belaktátok" a tudati erődötöket, rá kell döbbennetek, hogy a többi közös tudat tagjai is hasonlóképpen bezárkóztak a saját erődítéseikbe. Némi morfondírozás után felötlik a gondolat, hogy akár meg is lehetne támadni ezeket az idegen erődöket. Ha teszel néhány kísérletet a tudatcsatára, rá fogsz jönni, hogy az entitás legyőzése során gyűjtött tapasztalat hatására a tudatcsata számodra sokkal hatékonyabb lett, és könnyedén áthatolsz a tudatpajzsokon, de sajnos arra is, hogy azok a bizonyos tudati erődbéli várfalak biztonságot nyújtanak a tudatcsata ellen. Nincs más út, ki kell kísérletezned a megfelelő taktikát, mert egy ilyen felfedezést természetesen a magad javára kell fordítanod! [Az általad kezdeményezett tudatcsata (EK 2 <kalandozó> parancs) ellen mostantól semmilyen védelmet nem nyújt a tudatpajzs. A tudatcsata mindig sikeres, ha az egyik fél aktuális tudatpontjainak száma legalább a duplája a másik félének. Egyéb esetben a TU-k aránya dönti el, hogy ki nyerte a csatát.] |
DRÓNKESELYŰ (208. SZÖRNY) Chara-din, a régmúlt gonosz istenségének szent állata, állítólag csak a legendákban létezik. A drónkeselyű mágikus képességekkel is rendelkezik, harc előtt elvakítja ellenfelét, majd ráakaszkodik, és kiszívja az összes vérét. A drónkeselyű korlátozott regenerálódási képességgel is rendelkezik, de bármilyen fegyverrel egyformán sebezhető. |
ALANORI CSATAMÉN (233. LÉNY) Az alanori csatamén a világ egyik legkitűnőbb hátasállata, csak az igazán kiváltságosak tudhatják magukénak egy-egy példányát. Az alanori ménes tenyészállatait egy másik valóság különös világából szerezték be emberöltőkkel ezelőtt, majd különféle mágikus manipulációkkal és célirányos tenyésztéssel hozták létre mai formáját. Súlya elérheti az ötszáz kilogrammot, alkata robosztus, erőteljes. Színe általában fekete vagy acélszürke, de előfordulnak tarka és fehér példányai is. Az eredetileg növényevő ősöktől származó állat az alanori mestertenyésztők keze alatt mára mindenevővé vált, ami igen hasznos lehet egyes vidékeken. Betanítása igencsak nagy türelmet követel, de az eredmény megéri a fáradtságot: az összeszokott ló és lovas harcban veszélyes ellenfél. |
RAPTOR SZABLYA (482. TÁRGY) Egy kötéllel egy fémrúdra erősítve a borotvaéles raptor karmot, halálos vágófegyverhez juthatsz. Sajnos, a méretes (bár nem túl súlyos) karom forgatása jóval nehézkesebb, mint egy rendes kardé, vagy akár a mandibulakaszáé: minimum 16-os vágófegyver szakértelem szükséges használatához, és még ilyenkor is -5 támadást kapsz. Persze ez jócskán eltörpül a szablya sebzése mellett, ami 6D5+3. A raptor szablyának még két előnye van a mandibulakaszával szemben, egyrészt könnyebb elkészíteni (mindössze 25 TVP-t igényel), másrészt valamivel kisebb a súlya. |
SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY) A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki. |
MÉRGEZETT NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (548. TÁRGY) Mint mindent lövedéket, a nyílpuskáét is érdemes megmérgezni. Ehhez a KT 548 parancsot kell kiadnod, és nincs más komponense, csak egy nyílpuska lövedék, egy ugh méreg és 2 TVP. Ennek hatására a lövedék sebzése jelentősen (6-tal) megnő, viszont újrafelhasználhatóságának esélye (megtalálás) alaposan lecsökken. Ideális olimpiára. |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY) Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY) Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at). Adhatsz meg harmadik paramétert is. Ha ez 1, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Ha 4, akkor csak olyan szörnyekkel csatázol, amik elég erősek a szintedhez képest, nem állsz ki gyengébb szörnyekkel. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
EK'HOR (977. SZÖRNY) Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott. |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY) Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül. |
ŐSQUWARG (300. SZÖRNY) Egyszercsak megremeg a föld, és az apró quwargok szanaszét szaladnak. Lassan hatalmas kitinpáncél emelkedik elő a föld alól. Szájadat tátva, rémülten lépsz hátra. A háznyi méretű ősquwarg irtózatos és iszonytató szörnyeteg, ami elől még bizony neked is menekülnöd kell. Egyetlen lépésével palacsintává lapít bármely kalandozót, akár még a Vasalt Bunkókat is, csak a legtapasztaltabb quwarg irtóknak lehet ellene esélye. Ahol ősquwargok mozgolódnak, ott bizonyos, hogy egyéb quwargok is tömegével előfordulnak. Az ősquwarg kitinpáncélja ütőfegyver számára gyakorlatilag áthatolhatatlan, legfeljebb szúró- vagy vágófegyverrel sebesítheted meg, a megfelelő gyenge pontokat megtalálva, és persze a fegyvernek mágikusnak kell lennie. |
Erő: | 37 (58) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 30 (59) | Támadás: | 48 (50) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 37 (46) | Védekezés: | 35 (40) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 113/113 év |
Egészség: | 34 (43) | Életpont: | 776/767 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 42 (49) | Varázspont: | 1500/722 | Pénz: | 3364 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 44/13 | Pszi pont: | 199/217 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | ökölvívás: | 9/22 | szúrófegyverek: | 31/47 (+10%) |
vágófegyverek: | 22/9 | ütőfegyverek: | 7/31 | lőfegyverek: | 7/41 |
dobófegyverek: | 28/54 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
158,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 910 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/24 | 2. nyomkövetés: | 47/69 (+10%) | 3. mászás: | 17/53 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 33/63 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/73 | 6. gyógyítás: | 28/19 |
7. titkosírás: | 3/49 (-1100%) | 8. felderítés: | 26/68 | 9. szörnyidomítás: | 14/36 |
10. teológia: | 44/94 (+18%) | 11. taumaturgia: | 47/93 (+117%) | 12. szerencsejáték: | 4/74 |
13. versengés: | 22/96 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 87/45 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 6/99 | 17. pszi: | 23/93 (+3%) | 18. zárnyitás: | 3/9 |
19. vadászat: | 4/88 | 20. bányászat: | 36/95 (+8%) | 21. úszás: | 1/86 |
22. főzés: | 20/10 (+11%) | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 71, 74, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 11, 16, 18, 41, 44, 49. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 942, az összesen kapott pontszám: 106200. (összesen ölhető: 1392 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 593 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | bronz taider (#641) | |
1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | $2 | kőhegyű lándzsa ($7) | 1 | pusztító lándzsa (#1805) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
Lövedékek | ||||||||
13 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | mihlanil nyíl (#597) | $2 | tüske ($22) | |||
1 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 2 | ekharion dárda (#1557) | 8 | jégpasztilla (#1566) | |||
4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | mihlanil dobótőr (#599) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | elit csatavért (#295) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | optiri agysisak (#315) | 1 | * | Zu'lit koronája (#821) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
$1 | * | grifftoll kesztyű ($1578) | ||||||
Övek | ||||||||
$1 | * | zafír erőöv ($397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | moa harci nadrág (#1862) | |||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | mópat token (#585) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 1 | aranylánc (#191) | 2 | denevér szimbólum (#140) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | |||
1 | * | gránit szimbólum (#144) | 1 | ritualista amulett (#708) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 2 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | ||
1 | * | smaragd karkötő (#707) | 1 | Thargodan karkötő (#1249) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
32 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 7 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 21] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | mágusszelence (#1076) | [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 36 csepp spiritusz (#170), fér még: 104] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 28 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2] | ||||||
2 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 2 korty életvíz (#1500), fér még: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük $20 csepp ugh méreg ($166), fér még: 52] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 21 korty víz (#27), fér még: 59] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 61] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 4 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 2 | bronzkulcs (#76) | ||
2 | destabilizátor (#1275) | 7 | + | deus ex machina (#1) | 6 | ezüst kulcs (#184) | ||
6 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fáklya (#36) | 11 | fenőkő (#1618) | |||
28 | gernim balzsam (#1894) | 53 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
49 | kaja (#2) | 7 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
3 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 6 | kristálygömb (#265) | |||
25 | krónika (#1725) | 2 | kronokristály (#1636) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
5 | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 10 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
5 | morf esszencia (#2452) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 6 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
4 | nagy vaskulcs (#186) | 47 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | pszi kristály (#618) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 5 | rum (#1419) | |||
3 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
7 | szent jogar (#150) | 5 | tapasztalatkő (#975) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | távcső (#42) | 3 | titanitdukát (#1480) | 2 | titkos teleportkő (#1387) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 6 | varázskő (#305) | 10 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
3 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 115 | álompor (#396) | 4 | amniosz (#203) | |||
89 | átlátszó morfplazma (#2451) | 13 | aurach fog (#657) | 2 | bakkura bőr (#95) | |||
92 | bíbor morfplazma (#2450) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 27 | csillezsályalevél (#1253) | |||
4 | csuklyavirág (#133) | 2 | dentor bőr (#551) | $1 | dorony tüdő ($212) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 94 | drótszőr (#37) | 8 | eknozol (#540) | |||
1 | elf csont (#664) | 15 | elkarog szőr (#665) | 5 | etra hályog (#712) | |||
11 | ezüstdarab (#326) | 10 | fabontó (#106) | 86 | fehér morfplazma (#2445) | |||
98 | fekete morfplazma (#2446) | 2 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
17 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gnóm csont (#706) | 5 | grákóbőr (#41) | |||
6 | grifftojás (#179) | 26 | gyíkfű (#201) | 62 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | hattyútoll (#1222) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
28 | ilkin érc (#232) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | 8 | jégszív (#282) | |||
11 | kaktuszbogyó (#429) | 13 | karbin plazma (#199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | |||
84 | kék morfplazma (#2442) | 8 | kék orchidea (#68) | 15 | kőszem (#304) | |||
8 | kreiton esszencia (#892) | 1 | küklopsz szem (#643) | 6 | kvazár (#244) | |||
3 | lapockacsont (#33) | 2 | lidércesszencia (#1074) | 92 | lila morfplazma (#2448) | |||
30 | lótuszvirág (#447) | 126 | madártoll (#112) | $2 | mandibulapenge ($125) | |||
16 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mithril (#352) | 2 | moa burát (#384) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 2 | moa obszidián (#380) | 4 | moa üveggömb (#383) | |||
61 | mocsári penke (#148) | 39 | mutáns csont (#331) | 99 | narancs morfplazma (#2449) | |||
3 | nektoraf faggyú (#667) | 39 | óndarab (#85) | 4 | párducbőr (#1066) | |||
3 | párducszem (#1073) | 34 | pirkit (#153) | 7 | púderkő (#119) | |||
20 | pular kristály (#239) | 18 | purifikátor háj (#269) | 31 | quwarg tojás (#360) | |||
34 | ramit kő (#226) | 14 | raptor karom (#281) | 33 | remák szív (#264) | |||
39 | rézdarab (#70) | 7 | rinóbőr (#651) | 23 | rókafarok (#124) | |||
1 | rozmárfog (#1069) | 27 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
86 | sárga morfplazma (#2447) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
4 | sünmedve tüske (#14) | 13 | szárnyas hernyó (#69) | 17 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szulfin (#676) | 1 | szuperkötél (#209) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
7 | téfea-agy (#172) | 1 | teknőcteknő (#416) | 28 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
4 | ulkor gyöngy (#1072) | 4 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | vámpírfog (#1221) | |||
29 | varányszem (#30) | 6 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar tekercs (#653) | |||
91 | vasérc (#152) | 4 | vízionár szem (#102) | 81 | vörös morfplazma (#2443) | |||
5 | xirnox szív (#213) | 2 | yetiszív (#1070) | 85 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 370.11 kg | Megterheltség: 142% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11968 | arany (#50) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
27 | drótszőr (#37) | 5 | fiatalság itala (#473) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kyorg övcsat (#1456) | 1 | madártoll (#112) | |||
38 | manakristály (#500) | 8 | pszi kő (#248) | 1 | sallank karom (#128) | |||
21 | vas dobónyíl (#189) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 2 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | ekharion dárda (#1557) | |||
1 | eknozol (#540) | 3 | fabontó (#106) | 3 | fehér morfplazma (#2445) | |||
2 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | hibátlan tűzopál (#1642) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 2 | kék morfplazma (#2442) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
2 | lila morfplazma (#2448) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | narancs morfplazma (#2449) | |||
1 | óndarab (#85) | 5 | ragasztó (#83) | 2 | rézdarab (#70) | |||
2 | sárga morfplazma (#2447) | 4 | spiritusz (#170) | 20 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|