Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 25. 9h:22' EZ A 456. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 457. játékheted kezdete: jún. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2891 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 80 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 arany és 2 gyöngymangó. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1570. tárggyal az 1117. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat |
ft 1810 218 111 | támadod az 1810. kalandozót a 218. szörnyet a 111. szörnyet |
ba 20 | nem támadod a 20. szörnyet |
hh 1133 1534 313 | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat a 313. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos nyakát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
f 124 | kísérletezel a 124. tárggyal |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló fejét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 249 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 223 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [106,97] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök bal oldalát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 92 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót jobb oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 95 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [109,96] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebzett szutykos remák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [110,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [112,95] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Találsz egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [113,95] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 3 | mozogsz délkeletre |
kb 110 6 | kiveszel a bankból a 110. tárgyat (6 darabot) |
kt 1271 6 | elkészíted az 1271. tárgyat (6 darabot) |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 765 778 351 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 351. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 693. tárggyal a 688. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat a 337. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 709. tárggyal a 689. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT) Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban. |
Erő: | 23 (26) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 32 (52) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 35 (37) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 30 (35) | Életpont: | 349/198 | Jellem: | semleges (+9) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 32 (35) | Varázspont: | 900/67 | Pénz: | 17470 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/14 | Pszi pont: | 114/94 | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 20 | vágófegyverek: | 27 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 73 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 18 | 5. csapdaészlelés: | 4 | 6. gyógyítás: | 54 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 9 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 24 | 11. taumaturgia: | 42 | 12. szerencsejáték: | 4 |
13. versengés: | 16 | 14. zene: | 3 | 15. szörnyismeret: | 25 |
16. pszi: | 11 (+1) | 17. zárnyitás: | 15 | 18. vadászat: | 10 |
19. bányászat: | 11 | 20. főzés: | 11 | 21. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4938. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Alaria Volerdi (#1264), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | tormikus egér (#218) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XVII. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kaszt.kiteljesedés (166) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 7 | nyílvessző (#108) | |||
2 | spiritusz (#170) | 38 | víz (#27) | 3 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1034 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
20 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | Kaldor varázspora (#1272) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
2 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | 1 | pular kristály (#239) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rézsisak (#72) | |||
2 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | vapár ág (#110) | |||
1 | varkaudar páncél (#294) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |