Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 16. 9h:06' EZ A 1137. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 1138. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
le 111 | leveszed/lerakod a 111. tárgyat |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a ryuku ostromteknős farkát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [127,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku ostromteknős került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [126,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Scipio lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 7 mérg. ubuk tüskét. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kérődző etra bal első lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a kérődző etra bal első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel súrolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 22 80 | elkészíted a 22. tárgyat (80 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [123,37] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar kósza. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar kósza bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kósza bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 14 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [122,37] Még mindig az erdőben vagy. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő szőrös bozsó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a szőrös bozsó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szőrös bozsó nyakát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó feléd harap, de sikertelenül. A szőrös bozsó leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a szőrös bozsó fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a szőrös bozsó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mancsával a szőrös bozsó végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 11, összesen: -2 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 22 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a korinthai amőba testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [121,35] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sünmedve. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,34] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 6 | mozogsz nyugatra |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
in 2274 37 74 | leírod a 2274. kalandozónak a 37. szörnyet a 74. tárgyat |
in 2274 40 81 | leírod a 2274. kalandozónak a 40. szörnyet a 81. tárgyat |
in 2274 41 84 | leírod a 2274. kalandozónak a 41. szörnyet a 84. tárgyat |
in 2274 45 89 | leírod a 2274. kalandozónak a 45. szörnyet a 89. tárgyat |
in 2274 44 88 | leírod a 2274. kalandozónak a 44. szörnyet a 88. tárgyat |
in 2274 46 96 | leírod a 2274. kalandozónak a 46. szörnyet a 96. tárgyat |
in 2274 47 97 | leírod a 2274. kalandozónak a 47. szörnyet a 97. tárgyat |
in 2274 50 98 | leírod a 2274. kalandozónak az 50. szörnyet a 98. tárgyat |
in 2274 51 100 | leírod a 2274. kalandozónak az 51. szörnyet a 100. tárgyat |
in 2274 61 102 | leírod a 2274. kalandozónak a 61. szörnyet a 102. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 233 30 0 | használod a 233. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 19 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért |
VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY) Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is. |
Erő: | 45 (59) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 31 (36) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 34 (39) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/59 év |
Egészség: | 31 (36) | Életpont: | 411/411 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (38) | Varázspont: | 433/278 | Pénz: | 1168 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 10/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/78 (+46%) | szúrófegyverek: | 15/16 (+6%) | vágófegyverek: | 22/34 (+10%) |
ütőfegyverek: | 24/32 | lőfegyverek: | 22/10 | dobófegyverek: | 8/35 (+42%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírtőr (#364) << mágusölő (#422) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
119,34 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/10 | 2. nyomkövetés: | 57/86 | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 9/45 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 16/36 | 6. csapdaészlelés: | 6/88 |
7. gyógyítás: | 47/40 | 8. titkosírás: | 9/10 | 9. felderítés: | 9/63 |
10. szörnyidomítás: | 7/94 | 11. teológia: | 21/92 (+5%) | 12. taumaturgia: | 23/86 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 1/73 | 14. versengés: | 6/27 (+24%) | 15. zene: | 5/0 (+40%) |
16. szörnyismeret: | 5/34 | 17. zárnyitás: | 3/14 (-700%) | 18. vadászat: | 24/52 (+10%) |
19. bányászat: | 31/82 | 20. testépítés: | 19/38 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 48 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 544 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 131.82 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 5 | kaja (#2) | 3 | spiritusz (#170) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
135 | arany (#50) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | magszim bél (#103) | |||
7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 2 | pirkit (#153) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
80 | tüske (#22) | 12 | víz (#27) |
118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | |
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|