Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 28. 9h:05' EZ A 259. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 260. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4115 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 4. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot |
kb 329 10 | kiveszel a bankból a 329. tárgyat (10 darabot) |
kb 151 10 | kiveszel a bankból a 151. tárgyat (10 darabot) |
kf 816 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,57] Továbbra is dombság.
(Továbbmész...) [119,58] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 40, gyógyulás: 10, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [118,60] Még mindig dombos terepen vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [118,61] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll bal karját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-21 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 35, gyógyulás: 11, összesen: -24 ÉP}
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [116,63] Továbbra is síkságon vagy. A földön egy ongóliant csontváza hever. A quwargok teljesen felfalták ezt a behemót lényt! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nukleáris cickány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner hadroszaurusz trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vadász quwarg trófeát. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 46, gyógyulás: 52, összesen: +6 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [116,65] A bozótost dombság váltja fel. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő.
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 27 életpontot sebeztél. A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 28 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 13, gyógyulás: 16, összesen: +3 ÉP}
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 3. BP: | használod a 235. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
* 4. BP: | elmormolod a 10. varázslatot |
* 5. BP: | keresed a 22. szörnyet |
A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY) Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.] |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
Erő: | 31 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 37 (41) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 31 (33) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 305/278 | Jellem: | gonosz (104) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 17 (19) | Varázspont: | 425/167 | Pénz: | 4448 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 42/34 | Pszi pont: | 130/299 | EFejl: | 200 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 10 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 26 | lőfegyverek: | 8 |
dobófegyverek: | 25 |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30 | 2. nyomkövetés: | 53 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 15 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 55 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 3 | 9. teológia: | 24 |
10. taumaturgia: | 37 | 11. versengés: | 10 | 12. zene: | 191 (+1) |
13. szörnyismeret: | 13 (+1) | 14. pszi: | 21 | 15. vadászat: | 15 |
16. bányászat: | 24 | 17. úszás: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
udvarolsz az 5331. karakternek |
ásol max. 20 TVP-ért |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
Bytoxic (#1059) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | rókafarok (#124) | 4 | téfea-agy (#172) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 10 | csontpálca (#329) | 1 | fabontó (#106) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 5 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | rákfatty váladék (#333) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | tinta (#101) | |||
7 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) |