Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. dec. 30. 7h:14' EZ A 809. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 810. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5309 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 8. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 9. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 10. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel megbököd a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 40, gyógyulás: 40, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [156,101] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 90 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 33, gyógyulás: 146, összesen: +113 ÉP}
(Továbbmész...) [155,101] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy darázsfelhő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) 37 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a darázsfelhő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 437 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 115, gyógyulás: 38, összesen: -77 ÉP}
m 5 4 6 | mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [154,103] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel megdöföd a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 13, gyógyulás: 26, összesen: +13 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 11 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 30, gyógyulás: 20, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [153,103] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Ciang Csí. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Ciang Csí jobb lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a Ciang Csí bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A Ciang Csí összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec, ezenkívül 1 hősiesítő medál. 2 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 70, gyógyulás: 42, összesen: -28 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 3 798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 60, gyógyulás: 33, összesen: -27 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 52, gyógyulás: 20, összesen: -32 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel megdöföd a Mnebolath jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 907 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 94, gyógyulás: 56, összesen: -38 ÉP}
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál gránittestét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel megdöföd a gránitelementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A gránitelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 2 050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 91, gyógyulás: 32, összesen: -59 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel eltalálod a halálosztó kain jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 94, gyógyulás: 24, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [151,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a Zinthurg jobb vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál (ld. enc.). Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 30, gyógyulás: 20, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 907 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 86, gyógyulás: 56, összesen: -30 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 107 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel megbököd a Chara-din fattya bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 5 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 81, gyógyulás: 120, összesen: +39 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő, egy aranygyűrű, egy ezüstshuriken és egy nagy vaskulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 57, gyógyulás: 70, összesen: +13 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 103 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az agyaggólem agyaglábát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az agyaggólem bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az agyaggólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, az agyaggólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 alaprúna (ld. enc.). 7 597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 80, gyógyulás: 68, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [150,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 632 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 14, gyógyulás: 31, összesen: +17 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
a 1862 1427 | átadod az 1862. tárgyat az 1427. kalandozónak |
aa 529 210 211 | átadod az 529. tárgyat a 210. tárgyat a 211. tárgyat |
aa 529 257 1500 | átadod az 529. tárgyat a 257. tárgyat az 1500. tárgyat |
aa 1440 1110 500 | átadod az 1440. tárgyat az 1110. tárgyat az 500. tárgyat |
aa 248 1387 1253 | átadod a 248. tárgyat az 1387. tárgyat az 1253. tárgyat |
aa 449 2058 1128 | átadod a 449. tárgyat a 2058. tárgyat az 1128. tárgyat |
aa 1076 100 1107 | átadod az 1076. tárgyat a 100. tárgyat az 1107. tárgyat |
ef 50 505 | energia fejlesztése 50 |
szk 153 | keresed a 153. szörnyet |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 120 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Ciang Csí testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a Ciang Csí fényes páncélját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Ciang Csí nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A Ciang Csí még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 7 arany, egy ezüst nyaklánc és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 hősiesítő medál. 2 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 193, gyógyulás: 56, összesen: -137 ÉP}
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
e 5 | élelemszerzés 2 pontért |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
e 5 | élelemszerzés |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 4. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
KARKÖTŐVISELÉS (596. TUDATI KÉPESSÉG) Tovább haladsz a mágikus interferenciák csökkentésének útján. Egy újabb lépést, egy újabb sikert könyvelhetsz el. Ezentúl eggyel több karkötőt viselhetsz. |
YAURRI FELDERÍTŐ VERSENY Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thagrodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Az elszaporodó szörnyek, a gyakori támadások akár más létsíkokról, mind-mind veszélyezteti a yaurri polgárok békés életét. Ráadásul most a "csatamezőkként" kategorizált helyeken a szokásosnál is nagyobb számban hemzsegnek. Éppen ezért Őfensége újabb szörnyvadászatot hirdet, csak ezúttal a "mászóhelyek" az ún. "csatamezők" a szörnyirtás fő célpontjai. (Nem csak a királyság határain belül!) Külön nehezíti a dolgot, hogy ezeken a helyeken különös lények bukkantak fel. A királyi animátorok gólemekként azonosították őket, a Királyi Teológiai Tanács pedig Fairlight küldötteiként. A Cselszövés Istenének céljai egyelőre ismeretlenek, de a gólemeknek pusztulniuk kell! A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket. (Játéktechnikai információk: - A csatamezőkön +1 szörny jön az utolsó szörnyből. - A csatamezőkön megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően. - A csatamezőkön a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek. - Minden csatamező végén, ahol legalább 3 szörnnyel harcolt a karakter, egy plusz egyedi kincset talál. - Minden csatamező végén van 20% esély arra, hogy a +1 szörny helyett, egy új, egyedi szörny jön, aminek egyedi kincse van. - Ha az ERO parancs 2. paramétere 1, akkor a karakternek nem jön +1 szörny a csatamező végén, a neves szörny sem. Ha az ERO parancs 2. paramétere 2, akkor visszakapcsolja a +1 szörnyet. - 600 megölt szörny után nincs se +1 szörny, se +50% TP, se egyedi szörny.) A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
SZENT JOGAR (150. TÁRGY) A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 1 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). A HU 1 1 1 paranccs az összes tárgyról törli a HU beállítást. |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. Tengerbe max. 1 mezőt tudsz beúszni, azaz tengermezőről tengermezőre nem tudsz tovbb mozogni. A tengernél is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9087 - termikek, 9088 - kputtyintó lények, 9089 - inváziós ellenfelek, 9090 - inváziós kalandozók, 9091 - xenomorfok, 9092 - fürkészek, 9093 - quwargok, 9094 - ganüidek, 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
ARANY MORFMEDÁL (2499. TÁRGY) Az arany morfmedált azok kapták jutalmul, akik a legtöbbet tettek a morfok Végzet vermébe történő visszazárása érdekében. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+4 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-4 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY) Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni. |
AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY) Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte. |
GYAGGÓLEM (8003. SZÖRNY) A megelevenedett agyag több formájával találkoztál már, pl. agyagelementálokkal és agyagurakkal. Ezúttal azonban nem elementálfélével hozott össze a balsors, hanem egy mágiával kreált teremtménnyel, egy gólemmel. Az összetartó mágia isteni eredetű, így esélyed sincs megszüntetni. Az egyetlen, amit tehetsz vele, hogy megpróbálod szétverni. Erre bármely fegyvertípus alkalmas, de ha nem mágikus a fegyvered, akkor inkább ne is próbálkozz vele! Vigyázz, mert egy agyaggólem nem könnyű ellenfél! |
ALAPRÚNA (2670. TÁRGY) Egy ősi jelre, egy rúnára bukkantál. Csupán ennyi maradt a legyőzött gólemből. Mire tudnád használni? Esetleg rá tudod olvasztani valamire a varázstárgykészítés varázslattal? Vagy több rúnát tudsz kombinálni valami erősebbé, hasznosabbá? Csak a találékonyságodra van bízva, hogy találsz-e valami felhasználási módot. |
MÁGIASZILÁNK (2668. TÁRGY) Olyan apró kis szilánkra bukkantál, hogy már az is csoda, hogy észrevetted. Amikor megvizsgálod, érzed, hogy lüktet benne a mágia. Nem állandóan, folyamatosan buzog, hanem időzítve lüktet. Hmm, érdekes! Talán tudsz kezdeni majd vele valamit. |
Erő: | 37 (58) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 30 (59) | Támadás: | 48 (50) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 37 (46) | Védekezés: | 35 (40) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 113/113 év |
Egészség: | 34 (43) | Életpont: | 776/563 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 42 (49) | Varázspont: | 1507/379 | Pénz: | 3490 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 44/0 | Pszi pont: | 199/198 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | ökölvívás: | 9/22 | szúrófegyverek: | 31/68 (+21%) |
vágófegyverek: | 22/9 | ütőfegyverek: | 7/31 | lőfegyverek: | 7/41 |
dobófegyverek: | 28/54 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
149,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 910 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/36 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 48/20 (+51%) | 3. mászás: | 17/68 (+15%) |
4. csapdakészítés: | 33/70 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/73 | 6. gyógyítás: | 28/31 (+12%) |
7. titkosírás: | 3/49 | 8. felderítés: | 26/97 (+29%) | 9. szörnyidomítás: | 14/36 |
10. teológia: | 45/15 (+21%) | 11. taumaturgia: | 48/65 (+72%) | 12. szerencsejáték: | 4/74 |
13. versengés: | 23/11 (+15%) | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 87/57 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 6/99 | 17. pszi: | 23/95 (+2%) | 18. zárnyitás: | 3/9 |
19. vadászat: | 5/39 (+51%) | 20. bányászat: | 36/98 (+3%) | 21. úszás: | 1/86 |
22. főzés: | 20/10 | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) |
vámpirizáció (#1) (2,0) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 71, 74, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 11, 16, 18, 41, 44, 49. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 942, az összesen kapott pontszám: 106200. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 8. Szerzett pont: 812. Beállított erő: 0 Összpont: 812 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1490 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | bronz taider (#641) | |
$1 | bronzhegyű lándzsa ($87) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | $2 | kőhegyű lándzsa ($7) | |||
1 | pusztító lándzsa (#1805) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | csontpálca ($329) | 1 | harci kalapács (#174) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | szögletes kő (#17) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
$1 | rövid íj ($107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
13 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | mihlanil nyíl (#597) | $2 | tüske ($22) | |||
1 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 2 | ekharion dárda (#1557) | $1 | ezüstshuriken ($327) | |||
8 | jégpasztilla (#1566) | 4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
$1 | nyu-shuriken ($157) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | elit csatavért (#295) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | optiri agysisak (#315) | 1 | * | Zu'lit koronája (#821) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
$1 | * | grifftoll kesztyű ($1578) | ||||||
Övek | ||||||||
$1 | * | zafír erőöv ($397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | mópat token (#585) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 2 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranylánc (#191) | |||
2 | denevér szimbólum (#140) | $1 | ezüst nyaklánc ($117) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 5 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | gránit szimbólum (#144) | ||
1 | ritualista amulett (#708) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | arany karperec ($194) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 2 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | ||
1 | halálhozó karkötője (#816) | $1 | réz papi karkötő ($307) | 1 | * | smaragd karkötő (#707) | ||
1 | Thargodan karkötő (#1249) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$2 | aranygyűrű ($193) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 7 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | arany morfmedál (#2499) | 1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 19 csepp spiritusz (#170), fér még: 121] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük $25 csepp ugh méreg ($166), fér még: 47] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 61] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 4 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 2 | bronzkulcs (#76) | ||
2 | destabilizátor (#1275) | 7 | + | deus ex machina (#1) | 7 | ezüst kulcs (#184) | ||
6 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fáklya (#36) | 11 | fenőkő (#1618) | |||
28 | gernim balzsam (#1894) | 53 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
44 | kaja (#2) | 7 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 6 | kristálygömb (#265) | |||
25 | krónika (#1725) | 2 | kronokristály (#1636) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
10 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 5 | morf esszencia (#2452) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 6 | nagy bronzkulcs (#185) | 5 | nagy vaskulcs (#186) | |||
47 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kristály (#618) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
5 | rum (#1419) | 3 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 7 | szent jogar (#150) | 5 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | 3 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 6 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 1 | alaprúna (#2670) | 115 | álompor (#396) | |||
4 | amniosz (#203) | 89 | átlátszó morfplazma (#2451) | 13 | aurach fog (#657) | |||
2 | bakkura bőr (#95) | 92 | bíbor morfplazma (#2450) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | csuklyavirág (#133) | $3 | darázsszárny ($652) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
$1 | dorony tüdő ($212) | 2 | dözmöng szív (#122) | 76 | drótszőr (#37) | |||
8 | eknozol (#540) | 1 | elf csont (#664) | 15 | elkarog szőr (#665) | |||
5 | etra hályog (#712) | 11 | ezüstdarab (#326) | 10 | fabontó (#106) | |||
86 | fehér morfplazma (#2445) | $3 | fekete gyöngy ($99) | 98 | fekete morfplazma (#2446) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 17 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | gnóm csont (#706) | 5 | grákóbőr (#41) | 6 | grifftojás (#179) | |||
26 | gyíkfű (#201) | 63 | gyöngymangó (#135) | 5 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | hibátlan tűzopál (#1642) | 28 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jegesmedve bunda (#1067) | 8 | jégszív (#282) | 11 | kaktuszbogyó (#429) | |||
13 | karbin plazma (#199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | 84 | kék morfplazma (#2442) | |||
8 | kék orchidea (#68) | 16 | kőszem (#304) | 8 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 6 | kvazár (#244) | 3 | lapockacsont (#33) | |||
2 | lidércesszencia (#1074) | 92 | lila morfplazma (#2448) | 30 | lótuszvirág (#447) | |||
125 | madártoll (#112) | 1 | mágiaszilánk (#2668) | $2 | mandibulapenge ($125) | |||
16 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mithril (#352) | 2 | moa burát (#384) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 2 | moa obszidián (#380) | 4 | moa üveggömb (#383) | |||
61 | mocsári penke (#148) | 39 | mutáns csont (#331) | 99 | narancs morfplazma (#2449) | |||
3 | nektoraf faggyú (#667) | 41 | óndarab (#85) | 4 | párducbőr (#1066) | |||
3 | párducszem (#1073) | 34 | pirkit (#153) | 7 | púderkő (#119) | |||
20 | pular kristály (#239) | 18 | purifikátor háj (#269) | 31 | quwarg tojás (#360) | |||
34 | ramit kő (#226) | 14 | raptor karom (#281) | 33 | remák szív (#264) | |||
39 | rézdarab (#70) | 7 | rinóbőr (#651) | 23 | rókafarok (#124) | |||
1 | rozmárfog (#1069) | 26 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
86 | sárga morfplazma (#2447) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
4 | sünmedve tüske (#14) | 13 | szárnyas hernyó (#69) | 17 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szulfin (#676) | 1 | szuperkötél (#209) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
7 | téfea-agy (#172) | 1 | teknőcteknő (#416) | 33 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | |||
4 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vámpírfog (#1221) | 29 | varányszem (#30) | |||
6 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar tekercs (#653) | 91 | vasérc (#152) | |||
4 | vízionár szem (#102) | 81 | vörös morfplazma (#2443) | 5 | xirnox szív (#213) | |||
2 | yetiszív (#1070) | 85 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 346.02 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
32 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | aranyló ugarhéj (#100) | 27 | csillezsályalevél (#1253) | |||
18 | drótszőr (#37) | 2 | életvíz (#1500) | 7 | fűszertartó (#210) | |||
28 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | jégszilánk (#1128) | 5 | kaja (#2) | |||
3 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 2 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mágusszelence (#1076) | 5 | manakristály (#500) | |||
1 | moa harci nadrág (#1862) | 1 | pszi kő (#248) | 14 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 17 | spiritusz (#170) | 3 | szent kehely (#257) | |||
2 | térdeplő tülök (#1440) | 2 | titkos teleportkő (#1387) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 10 | varkaudar látógömb (#1107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
126 | arany (#50) | 1 | alaprúna (#2670) | 2 | ametiszt medál (#275) | |||
1 | arany karperec (#194) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | csontpálca (#329) | 3 | darázsszárny (#652) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | Fekete Kehely (#283) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | hősiesítő medál (#1558) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | mágiaszilánk (#2668) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 2 | óndarab (#85) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rövid íj (#107) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
55 | víz (#27) |
148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|