258. forduló, 260. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 5. 12h:07'
EZ A 467. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
468. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,68] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ).
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy vörös rakolits nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 583.]

* 1. KP: használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 560.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 559.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 554.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 539.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 17 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

kb 170 200 kiveszel a bankból a 170. tárgyat (200 darabot)
(Nincs mibe rakni 60 spirituszt.) Kiveszel a bank széfjéből 118 spirituszt. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

ek 7 5 13 t. energia kisütése: 7 5 13
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+13 csapdakészítés.) [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 534.]

fog 753 274 elfogod a 753. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: érző szívű dromedár szagot érzel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy érző szívű dromedár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.


v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

kf 438 kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

fkt 203 3 felt. készítesz a 203. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

m 8 2 5 mozogsz északra, keletre, délnyugatra
[77,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriás skorpió. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod az óriás skorpió testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy tormikus egér nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tormikus egér testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a tormikus egér testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tormikus egér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű ember férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre teljesen fehér! Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot, egy sárga erőövet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy hópárduc trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy óriáspók trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Shar Barstlin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [78,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [77,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 504.]

a 3 4974 12 átadod a 3. tárgyat a 4974. kalandozónak (12 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 12 vizestömlőt Arisztotelész részére. [5 pontot használtál fel, van még 499.]

aa 170 404 229 átadod a 170. tárgyat a 404. tárgyat a 229. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 157 spirituszt Arisztotelész részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 rájabőrt Arisztotelész részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Arisztotelész részére. [15 pontot használtál fel, van még 484.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 484.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[76,69] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bandita. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Rövid karddal megcsapod a bandita fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő. Szereztél 12 aranyat. 719 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 12, gyógyulás: 21, összesen: +9 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Káosz Angyaláért: mindenki meghal 1X, de nem mindenki él igazán. -DM " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2020 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " E templom építését kezdte és a szentelést irányította... Shirak. 98. okt. " Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 474.]

im imádkozol
A templom még nem épült fel. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[76,68] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy északi aurach. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Rövid karddal kilukasztod az északi aurach testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aurach bőr. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [76,67] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy vörös rakolits. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 22, gyógyulás: 21, összesen: -1 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 444.]

m 3 1 7 mozogsz délkeletre, északkeletre, északnyugatra
[78,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [79,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dehidrátor. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal megvágod a dehidrátor farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dehidrátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 15, gyógyulás: 25, összesen: +10 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Föl és le megy, mégse mozdul. Mi az?
A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen érző szívű dromedár nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő érző szívű dromedár nem jelenthet komoly veszélyt. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Egy elit csatavértet, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy útonálló trófea és egy goldugar trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Összeismerkedtek. Az ő neve Pistike. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[35 pontot használtál fel, van még 409.]

tim 85 titkosírás megfejtése 85 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a massza rothadó lebenyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A massza feléd szúr agyarával, de nem talál. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk tüske, egy igazgy. fülbevaló és egy vashegyű lándzsa. Elhagyod a phua-kúpot. [85 pontot használtál fel, van még 324.]

id 753 200 idomítod a 753. szörnyet 200 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

szk 356 keresed a 356. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vörös rakolitset. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 9 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 1 manifeszt.nyúlvány. [3 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+8 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 286.]

* 5. BP: használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [6 pontot használtál fel, van még 280.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 279.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás skorpió. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás skorpió bal hátsó lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás skorpió testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója a levegőben csattan. Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 3 39 fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy tormikus egér nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tormikus egér testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megvágod a tormikus egér farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-14 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 29, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 600 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr kisebb papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 46 (59) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (50) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 36 (38) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 22/24 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 319/410 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (42) Varázspont: 415/21 Pénz: 1539 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 81/61 EFejl: 30
Eddig összesen 1273 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4776 TP-t kaptál. Jelenleg 539700 TP-d van. A következő szinthez még 60300 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, vadász quwarg, ongóliant. A 256. fordulódban 5149 arany került a bankszámládra. 5174 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/98 szúrófegyverek: 19/70 vágófegyverek: 17/69 (+5%)
ütőfegyverek: 24/79 (+3%) lőfegyverek: 22/22 dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/69 2. nyomkövetés: 43/40 (+45%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 11/63 5. csapdakészítés: 24/97 (+1306%) 6. csapdaészlelés: 2/78
7. gyógyítás: 56/34 8. titkosírás: 9/95 (+42%) 9. felderítés: 20/55 (+6%)
10. szörnyidomítás: 4/19 11. teológia: 23/40 (+9%) 12. taumaturgia: 22/14 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 6/48 15. zene: 16/76 (+34%)
16. szörnyismeret: 13/33 (+20%) 17. pszi: 7/47 (+9%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 20/30 20. bányászat: 28/73 21. testépítés: 45/27
22. főzés: 7/14 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
színes dözmöng (#78) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 1 obszidián karkötő (#229) 1 rájabőr (#404)
39 spiritusz (#170) 28 víz (#27) 12 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 2 bordacsont (#16) 3 borkonyó bibe (#312)
1 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 kaja (#2)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 móri gyümölcs (#116)
1 rakolits por (#669) 1 sáfránypor (#211) 6 ugh méreg (#166)
1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,67) vörös rakolits (#356)
(76,68) északi aurach (#350), Fairlight oltár, 38. jellempróba, vaskohó (#155)
(76,69) bandita (#758), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve
(77,66) Chara-din monolitja (#534)
(77,67) művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72), tormikus egér (#218), Shar Barstlin (3718. kalandozó)
(77,68) érző szívű dromedár (#753), Chara-din monolitja (#534)
(78,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), érző szívű dromedár (#753), Pistike (5492. kalandozó), massza (#217), óriás skorpió (#72), tormikus egér (#218)
(79,66) dehidrátor (#151)

Üzenet küldése a karakternek