Karakterszám: |
2586 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
26 |
Játékhét: |
32 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
1329 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. már. 12. 9h:36' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. már. 13. |
|
E-mail!
FIORELLA DONNA ROSA KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 7.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy csontváz szolga.
*már. 7.* Amorpheus Amorphea és Wan Alibeam megküzdöttek egymással, és
Amorpheus Amorphea gyõzött.
*már. 7.* Nemesis gyõzelmet aratott Wan Alibeam
felett.
*már. 8.* Amorthis pszionikus párviadalban legyõzte Noseant.
*már.
8.* Amorthis csatában legyõzte Kronxot.
*már. 8.* Amorthist majdnem felfalta
egy xenomorf gyermek.
*már. 8.* Ambassadar gyõzelmet aratott Lady Lucitania
felett.
*már. 8.* Ambassadar és Éjfény megküzdöttek egymással, és Ambassadar
gyõzött.
*már. 8.* A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott
Noxoth, az óriásnyálka felett!
*már. 9.* Kronx pszionikus küzdelemben
diadalt aratott C'Archie felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
be 4 62 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
lopás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít,
hogy hová fordulj. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab,
vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány
óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
kno 62 6 |
62. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
k 12 16 |
kaland elvállalása |
(12. kaland:) Felkeresed a papok által megjelölt helyet. A sziklafalból
fekete gránittömbökbõl emelt építmény nyúlik ki. Az oszlopok tetején rémítõ
szörnyfejek díszelegnek. Impresszív! A bejárat körül õrök járkálnak. Észrevétlenül
kell bejutnod!
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Lassan és hang nélkül végül sikerül eljutnod a bejáratig, és csöndben tovább
lopódzol a templomba. Áthaladsz egy termen, amelyben nincs senki, majd
a járatok között a pap eligazítása alapján könnyedén tájékozódva, elérkezel
a belsõ szentélyig. Két kosszarvas sisakot viselõ szerzetes imádkozik itt!
A szentély közepén, egy állványon arany színben csillogó kelyhet látsz.
Ez lesz az! Most aztán igazán ügyes tolvajnak kell lenned.
[Lopás próba
7-es küszöbre: sikeres]
Észrevétlenül elemeled a kelyhet, és lábujjhegyen megindulsz kifelé. A szerzeteseknek
nem tûnt fel semmi! Kiosonsz a bejáraton, és spurizni kezdesz. Hirtelen
egy szerzetes pattan eléd! Mérges hangon kiált, a kehely felé nyúl. Harcolnod
kell! Ha nem tudod legyõzni gyorsan, a kelyhet visszaveszik tõled. Ellenfeled
egy kos rend szerzetese (#108).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A kos rend szerzetese máris elõtted terem! Megrohamozod a
kos rend szerzetesét. A kos rend szerzetese téged támad. Megpróbál benyomni
neked jobb mancsával.
(14 ép-t sebzõdtél). Támadod a kos rend szerzetesét.
Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(22 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A kos rend szerzetese rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával.
(19 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kos rend szerzetesét. Kitátod szádat,
és beborítod jeges leheleteddel.
(17 ép-t sebeztél). A kos rend szerzetese
hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%).
Elrakod a zsákmányt, ami 18 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+19 életpont.)
A harc zajára a többi szerzetes is megmozdult, és a nyomodba eredt. Szerencsére,
kellõ elõnyöd van, és a templom közelében felhagynak az üldözéssel. A pap
nagy örömmel fogadja a relikviát, és átnyújtja a drágakövekkel teli erszényt.
(+3 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
(16. kaland:) Ismerve a boltos arcpirító árait, Te is úgy gondolod, hogy
egy kis nevelés ráférne. Elkocogsz a bolt felé, és felderíted a terepet.
A bejárat környékén sokan mocorognak, ott nem igazán tudnál észrevétlenül
bejutni. Elgondolkozol, mit is tegyél.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Hirtelen eszedbe jut a megoldás. A bolt mellett volt egy gyanús elhagyatott
kis barlang. Egészen biztos vagy benne, hogy egy ilyen ravasz boltos kiépített
valami hátsó bejáratot a boltjához, és az nem lehet máshol, mint abban
a barlangban. Megpróbálsz feltûnés nélkül beosonni.
[Lopakodás próba
5-ös küszöbre: sikeres]
Kivárod a megfelelõ pillanatot, amikor a testõrök figyelmét eltereli egy
izgalmasnak ígérkezõ utcai bunyó. Már bent is vagy a barlangban. Villámgyorsan
körbenézel. Nyomokat veszel észre, amik a barlang leghátsó részébe vezetnek,
a fal egy darabjához. Nyilván egy titkos ajtó van itt.
[Ügyesség próba
7-es küszöbre: sikeres]
Alaposan megnézed az alig kivehetõ ajtót, majd egy ügyes mozdulattal megnyomod.
Éppen a megfelelõ helyre nyúltál, és az ajtó kitárul. Egy sötét folyosón
találod magad. Egyszer csak mozgást veszel észre szembõl. Ellenfeled egy
harci törpe (#36).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a harci törpét. A harci törpe feléd rohan. A
harci törpét próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. Nem találtál.
Acsarogva harapni próbálsz. Ez mellément. A harci törpe rád veti magát.
Harci fejszével próbál megsebezni.
(14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2
ép)
*** 2. KÖR *** A harci törpét próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal.
Elhibáztad. Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(7 ép-t sebeztél). A harci
törpe téged támad. Harci fejszével sújt rád.
(14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** A harci törpe téged támad. Elõrehajolva, egy harci fejszével
csap le.
(13 ép-t sebzõdtél). Támadod a harci törpét. Kimeresztve, elõre
suhintasz jobb karmoddal.
(8 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
(9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+37 életpont.)
[69 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
be 7 |
meglátogatod a 7. épületet |
Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a
vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy szûk járatban való
kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Megpillantasz
egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Ahogy
folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan
van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz,
olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény
kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság.
(268. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egyik pillanatban még minden nyugodt,
a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy sahran
rák (#21).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a sahran rákot. A sahran rák feléd mozog. A
sahran rákot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(15 ép-t sebeztél). A sahran rák rád veti magát. Gyorsan feléd lendít
ollóival. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A sahran rákot próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg
leheleteddel.
(16 ép-t sebeztél). A sahran rák hörögve elterül. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba.
Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted
magad. Ellenfeleid egy fehér amõba (#30) és egy goblin kobra (#20).
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Néhány rövid
kézmozdulat után a goblin kobra létrehoz egy óriáserõ varázslatot. A goblin
kobra elõhív egy tûzpajzs varázslatot. Megközelíted az 1. fehér amõbát.
Megtámadod az 1. fehér amõbát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(17 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Támadod a goblin
kobrát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(20 ép-t sebeztél).
A goblin kobra rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(12
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Megtámadod a
goblin kobrát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(24
ép-t sebeztél). A goblin kobra hörögve elterül. A 2. fehér amõba rád veti
magát. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával.
(6 ép-t sebzõdtél). Odacsap
neked bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+2
ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 3. fehér
amõbát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(24 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan.
A 2. fehér amõba téged támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Mellétrafált
a balfácán. Odacsap neked bal csápjával. El sem talált, haha. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+14 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét
a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket
bosszantsák. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni
próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled
egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolga odajön hozzád. Megrohamozod az orgling
szolgát. Az orgling szolga téged támad. Feléd üt jobb mancsával.
(6 ép-t
sebzõdtél). Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és
beborítod jeges leheleteddel.
(22 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és
beborítod jeges leheleteddel.
(23 ép-t sebeztél). Az orgling szolga hörögve
elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+27%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Barlangokat keresel,
amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Némi válogatás után elégedetten
indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú,
kék szemû férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. Viselt
tárgyai: a szakács üstje, szimbólum, a gepárd zöld köntöse, bronzmedál,
a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a nyomkeresés
fejpántja, a törpék vas lemezpáncélja, az egészség csepp fülbevalója, suhanó
csizma. Így üdvözlöd: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Nem késik a válasszal:
"Te címeres ökör!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Igaz, hogy a butaságodat
csak a bûzöd múlja felül?" Õ rögvest kontrázik: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!"
Jól odamondasz neki: "Akkora az orrod, hogy a súlya mindig elõrehúz, és
beszakítod vele a padlót." Dühösen kiabálja vissza: "Annyiban különbözöl
a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac."
Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lord Vicces Don a gyõztes!
Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A kolónia egy
olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz
választani. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba.
Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán
kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik.
Érdekes!
(423. kaland, összköltsége 15 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében.
Hohó, ez
mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Pink Pancser, egy ragadozó kecsességével
mozgó, rózsaszín, selymes szõrzettel borított férfi. Végignézed a felszerelését:
díszes fejék, bronzmedál, a kobra kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, Xantin
bõröve. Elsõ mondatod: "Hogy hullana ki az összes hajad!" Õ rögvest kontrázik:
"Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" Nem habozol, máris mondod:
"Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Pink Pancser
feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Micsoda fényes
gyõzelmet arattál! Pink Pancser dühös pillantást vet rád. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
a 9531 16 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Firnyákos Thialillo részére 1 molad púpot. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 40.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat
találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +4 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 224 sebzést
okoztál, és 98 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 40 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
225 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Fiorella Donna Rosa, egy rózsmintás, csipkés neglizsében
kacérkodó közel kétmázsás del nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 26. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 1.10 |
[2] IQ: |
5 / 3.05 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 0.75 |
[4] egészség: |
7 / 5.95 |
[5] mágia: |
5 / 1 |
[6] gyorsaság: |
5 / 0.61 |
[9] Méret/ép: |
52 / 50 |
Min. méret: |
51 |
Barlangméret: |
52 |
|
|
Varázspont: |
38 / 38 |
Képességpont: |
10 / 59% |
Hõsi pont: |
38 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
7% |
Galetki erõ: |
154 / 112 |
Hírnév : |
166 |
Jóllakottság: |
63% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
9 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
142 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
123 (3) |
Leölt torzszülött: |
144 (9) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
9 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
12 (14) / 3.49 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.37 |
[47] zárnyitás: |
5 / 0.55 |
[48] mászás: |
6 / 2.40 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.10 |
[62] lopás: |
4 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 1.60 |
[66] lopakodás: |
3 / 1.17 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.72 |
|
|
|
fog |
[103] méret: |
4 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 0.48 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #1901. Prioritás: 130. |
2: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 130. |
ELLENFÉL LISTÁK 1901: elektraton (#34).
1902: mahomohi (#43).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 4 3 5;
PSZ 48
66;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 9531 16 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #16 (7. épület), #22 (1. épület),
#50 (20. épület), #478 (15. forduló), #268 (26. forduló), #423 (26.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt
(#1106) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 lovagi lemezpáncél
(#1002) |
* |
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a méreg kõamulettje (#24146) |
|
189 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
15 drágakõ (#2) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 szimbólum (#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 Krónika (#783) |
|
2 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
4 fogazott tõr (#6) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
6 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
7 mátekel gomba (#21)
|
|
3 mitulen fû (#20) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
5 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
6 mandibula (#157)
|
|
2 molad púp (#16) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146)
|
|
3 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 18 arany (#1), 1 mitulen fû (#20),
10 drágakõ (#2).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KOS REND SZERZETESE (108. LÉNY) A Fekete Kos Rendje egy sötét vallási
Klán, amely egyesek szerint titkon magát az Ellenséget imádja. Az biztos,
hogy kívülállóknak szinte lehetetlen bekerülni közéjük, azt suttogják,
az új szerzeteseket a szülõi barlangból elrabolt fiatal galetkik közül
nevelik. Mint becsületes és a rendet tisztelõ galetkinek, kötelességed,
hogy szembeszállja a Kos Rend szerzeteseivel, akiket sokan a torzszülöttekkel
egyenrangúnak tekintenek - a Rend teljes elpusztítására azonban eleddig
senki sem vállalkozott, vélt vagy valós hatalma miatt.
HARCI TÖRPE (36. LÉNY) Újabb, kihalófélben levõ nyomorúságos humanoid
életforma! Alacsony, zömök, testes lények, és bár bõrük sok helyen csupasz,
mégis hatalmas szõrzet éktelenkedik az állukon, bár a megfigyelések szerint
ezt harcban nem használják. Gyakran munkálkodnak a föld alatt, bányásznak,
kopácsolnak, de ez nem menti meg õket a kipusztulástól. A harci törpét
könnyedén leirthatod, primitív és szerencsétlen fegyverrel szokott védekezni,
ahelyett, hogy nagy karmokat növesztene. Legfeljebb a kõevõk fanyalodhatnak
rá. Arra azért nem árt ügyelned, hogy a mokány torzszülöttek aránylag jól
bírják a hideget és ellenállóak a méreggel szemben.
FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY) A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen
legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet
megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az
egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg
tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt
jelenthet a piromádok és a puhányok számára.