Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Az animáló ellenség
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
Nincs annál szörnyűbb, mint ha akkor idéz meg ellenfeled egy másik szörnyet a mágia segítségével, amikor már úgy érzed rögtön legyőzheted. A csatába újonnan bekapcsolodó teremtmények általában teljesen összekuszálják a harc cselekményvázlatát és sokszor a kimenetelét is.
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
Jégmágus kt. alakulna (9375)
Lapötletek (65040)
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Zaislo 26. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jún. 29. 15h:20'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: júl. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5518
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 605
Extra forduló: 15

ZAISLO KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,82] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemû, bajuszos alakváltó férfivel. Bõre színe zöld. Õ Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betûs italt iszik. Érzékeled auráját: az õ jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 1. napon összeakadsz egy hosszú õsz hajú, piros szemû mutáns nõvel. Elenios hittérítõje. Egy császári kesztyût, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy ritualista amulettet, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erõövet és egy zafír medalliont visel. Ruházatát egy rõtmanó berzerker trófea, egy sötét gnóm trófea és egy pattanóböde trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy tûzfõnix a hátasa. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kyra Morryster. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont). Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 3. napon összefutsz Mezticcel. Tharr követõje. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy örökkéval. topázát, egy rinóbõr övet, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt és egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea, egy vérszomjas csüldõ trófea és egy dombi yeti trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy spagulár! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 3. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy kopasz, kék szemû troll férfi. A bõre sötétebb az átlagosnál. Leah püspöke. Egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbõr kesztyût, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy miksziszi húsgólem trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Rettegve bújtál el. A 3. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû mutáns férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre bronzként csillog. Egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr kesztyût, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet és egy vassisakot, egy vasvértet visel. Felszerelését egy púpos burástya trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Lulu King. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 4. napon összefutsz Petrimonddal. Raia bíborosa. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy epokitféreg trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Találkozol egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemû ember férfival. Bõre mélykék színû. Hatalmas varázslónak látszik. Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad, mikor a közeledbe ér. Megismered. Õ a demokratikusan megválasztott dik... vezetõje a Jégmágusok Szövetségének: Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak. Jobb lesz vele vigyázni. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Találkozol egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemû ember férfival. Bõre mélykék színû. Hatalmas varázslónak látszik. Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad, mikor a közeledbe ér. Megismered. Õ a demokratikusan megválasztott dik... vezetõje a Jégmágusok Szövetségének: Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak. Jobb lesz vele vigyázni. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 5. napon újból összeakadsz Lulu King. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemû, bajuszos alakváltó férfivel. Bõre színe zöld. Õ Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betûs italt iszik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+14 varázspont.)

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]


a 122 2735 10 átadod a 122. tárgyat a 2735. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 dözmöng szivet Berogurgi Titusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

a 264 2735 10 átadod a 264. tárgyat a 2735. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 remák szivet Berogurgi Titusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

a 223 2735 1 átadod a 223. tárgyat a 2735. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védõgyûrût Berogurgi Titusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tûnnek. Központi témájuk a bányászat. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 14 százalékkal nõtt.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Felemelõ és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina mûködésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +4 életerõ. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 188.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Két botból összeeszkábált mankóra támaszkodó öregember tolakszik a mögötted álló sorban. Valószínûleg õ is a csodák kútját akarja látni. Mielõtt téged is félrelökhetne, mint a többiekkel tette, hátrafordulsz, és felveszed a legmorcabb arckifejezésedet. Aztán úgy döntesz, mégsem csinálsz mócsingot belõle, mint a pusztában kóborló szörnyekbõl szoktál, hanem a szavak erejére hagyatkozol. Eltelik pár perc, mire sikerül az öreget meggyõzni arról, hogy álljon a sor végére, a többiek is arra várnak, amire õ. A várakozó többiek pedig hálás tekintetükkel köszönik meg, amit tettél. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 185.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik elõtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent õrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Nem egy hõs köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte az unkreációt. Ez egy a papi varázslatok közül." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerõsítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 182.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverõdõ hang tölti be a levegõt: "Bizonyára nem véletlen, hogy a tolvajok hátizsákjában mindig ott lapul egy Ssszissszenõ csizma." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 179.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhõk felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezõkre, a magasra felnyúló fenyõkre, melyek széles erdõt alkotnak, és az itt-ott feltûnõ tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút elõtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 166 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 176.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Egy orbitális erõ ragad meg, és fejjel elõre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerûen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielõtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul elõtted az imént kiválasztott információ: "Gránitvállú Draenar boltjának raktáraiban még 16 réz masszariasztót találhat az élelmes vásárló." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bõvebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 173.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmû, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielõtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Kõsisakos Bergin boltjának raktáraiban még 1 nagy vaspajzsot találhat az élelmes vásárló." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 170.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a rejtõzködés kapcsán. (Szakértelmed 13 százalékkal nõtt.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 167.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Tested parányit ugyan, de megváltozik. (+1 max. ÉP.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 164.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idõ védekezni. A lény viszont békés jószágnak tûnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tûzcsóvákat böfögõ száját egy értelmes mondat hagyja el, mielõtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Létezik egy tárgy, ami a pásztorbot nevet kapta. Ez egy ütõfegyver, ami 78 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 2 kilót nyom." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 161.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 3 életerõpontot. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 158.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltûnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielõtt még eltûnne. "Ahelyett, hogy elfutnál a sötét motyogó elõl, próbáld meg a ködös ektoplazmáját támadni. Ez biztos beválik!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [3 pontot használtál fel, van még 155.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Elárulom, hogy a drónkeselyû számára az a legfájdalmasabb, amikor a tollas testét támadják." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövõdet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 152.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[98,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy karmos tankány. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvagdosod a törpemammut ormányát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kissé megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a proteinfecske farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csõrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Egyszercsak megpillantod egy hollófekete hajú, izzóan vörös szemû ember férfi táborát. Bõre teljesen fehér! Dornodon fõpapja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színû köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetûnek tûnõ relikvia díszít. Rangja a Kompániában: õrjáratvezetõ. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielõtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [96,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. [30 pontot használtál fel, van még 122.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[95,82] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a törpemammut testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyõzõdtõl. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [94,82] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,82] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Találsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy vadtroll ijesztett meg. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. [30 pontot használtál fel, van még 92.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[92,82] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,82] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívõi építették. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 72.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


gy 30 gyógyítás 30 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérõdzõ alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni õket. Egy halk böffentés, kicsi pihenõ, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+18 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 42.]


gy 12 gyógyítás 12 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelõnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+4 életerõ.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következõ körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további elõnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelõ személyek egybegyûjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jellemûnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezetõ a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelezõ), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezetõ, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévõ tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívõ gnómok köre valószínûleg túl szûk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetõje a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintû, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenõrizni, betartatásuk egyedül a vezetõ feladata, külön elõnyöket a csoport számára nem jelentenek.



KARAKTERLAP
Zaislo, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Ez a 26. fordulód.

 Erõ:17 (20)  Szint: Merészség:5/5 Magasság:143 cm 
 IQ:24  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:56 kg 
 Ügyesség:14  Védekezés:19  Menekülés:30 % Életkor:1/1 év 
 Egészség:16  Életpont:119/56  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:18  Varázspont:68/59  Pénz:90 arany Kép. pont:
    Pszi pont:42/42       
Eddig összesen 48 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 167 TP-t kaptál. Jelenleg 9436 TP-d van. A következõ szinthez még 2564 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, orgyilkos, karmazsin huhogó.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1   ökölvívás: 6   szúrófegyverek: 1
  vágófegyverek: 8   lõfegyverek: 1   dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); rézgolyó (#343) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 6 (+1)   2. nyomkövetés: 3   3. lopás: 1
  4. mászás: 1   5. csapdakészítés: 1   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 6   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 1
  10. szörnyidomítás: 1   11. taumaturgia: 2   12. szerencsejáték: 1
  13. versengés: 1   14. harcmûvészetek: 1   15. szörnyismeret: 1
  16. pszi: 7   17. zárnyitás: 1   18. vadászat: 3
  19. vitalitás: 1   20. bányászat: 2   21. fõzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
palotaõr (#134) (csak egyszer), udvari mágus (#142) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * elit csatavért (#295) 1 * kvazár sisak (#266) 1   mászókarom (#78)
2   nagy vaspajzs (#161) 1   ryuku köpeny (#693) 1 * tankány karom (#237)
1   varkaudar csizma (#317) 1 * zafír erõöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1   kõkalapács (#13) 1   mandibulakasza (#127) 1 * moa stuki (#413)
1   orgyilkos tõr (#225) 3   rézgolyó (#343) 1 * rövid kard (#171)
1   varkaudar szablya (#516) $1   vashegyû nyíl ($176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   denevér szimbólum (#140) 1   ezüst nyaklánc (#117) 1   koponya szimbólum (#139)
1 * regeneráló gyûrû (#254) 1   virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
1   deus ex machina (#1) 1   Éjmágus tükre (#1100) 1   ezüst kulcs (#184)
11   fáklya (#36) 10   fûszerkeverék (#1170) 13   kaja (#2)
1   kötél (#92) 1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1   ork csodaszer (#1228) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
12   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 144]
1   vizestömlõ (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 8   álompor (#396) 20   amniosz (#203)
6   fõnixtoll (#563) 1   gyöngymangó (#135) 1   hebrencs állkapocs (#130)
1   kazmár gyökér (#205) 2   madártoll (#112) 1   móri gyümölcs (#116)
2   nektoraf faggyú (#667) 1   óndarab (#85) 3   pirkit (#153)
49   rézdarab (#70) 4   rozmárfog (#1069) 6   sallank karom (#128)
1   tükör (#43) 1   vasérc (#152)    

Összsúly: 60.76 kgMegterheltség: 94%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 10 dözmöng szív (#122) 1 kaja (#2)
10 remák szív (#264) 1 smaragd védõgyûrû (#223) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396)        



E körben tett lépéseid térképe

(91,82) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Sheran oltár
(92,82) oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 29. jellempróba
(93,82) vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, vadtrollok (#70)
(94,82) oltár, vaskohó (#155)
(95,82) Raia rúnaköve, Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), törpemammut (#115)
(96,82) Raia oltár
(97,82) proteinfecske (#139), Fairlight oltár, egy ember férfi
(98,82) karmos tankány (#137), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve,
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), törpemammut (#115)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.