Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 18. 12h:02' EZ A 53. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 54. játékheted kezdete: jún. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2947 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 266 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
hu 237 95 231 | hulladék: 237 95 231 |
hu 199 103 44 | hulladék: 199 103 44 |
hu 99 151 21 | hulladék: 99 151 21 |
hu 225 87 123 | hulladék: 225 87 123 |
hu 176 160 445 | hulladék: 176 160 445 |
kf 1578 | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat |
dd 87 123 | eldobod a 87. tárgyat a 123. tárgyat |
kotb 9138 | belépés K.T.-be: 9138 |
bb 1113 6 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (6 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 53 | bemész az 53. titkos labirintusba |
lm 34 31 57 | mozogsz 34 31 57 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 2 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 94 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges karmos tankány trófeát, és kiszedsz egy vark. nekromanta trófeát. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
lm 72 77 | mozogsz 72 77 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
AURACSATORNA (14. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A test, a sejtek, az alak változtatása nem minden: egy igazi alakváltó képes az őt körülölelő energiákat is befolyásolni, azokat az ártalmas energiák és ellenenergiák kioltására felhasználni. Nem, nem arról van szó, hogy megváltoztathatod az aurádat tetszés szerint, vagy teljes védettséget kapsz varázstámadások ellen: ez ember, azaz alakváltó felett álló lenne. Képes vagy azonban a halál világáról és a negatív energia létsíkjáról érkező lények csontig hatoló, hideg támadását, a szintszívást auráddal felfogni, és ártalmatlanul levezetni. Mostantól immúnis vagy a szintszívásra. |
Erő: | 14 (23) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 17 (26) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 11 (18) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/2 év |
Egészség: | 13 (20) | Életpont: | 329/103 | Jellem: | jó (63) | Tul. pont: | 21 |
Szerencse: | 13 (25) | Varázspont: | 346/340 | Pénz: | 1876 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 8/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 10 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (7 -); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 64. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 198 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 11 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 1 | 11. taumaturgia: | 15 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 3 |
16. pszi: | 1 | 17. zárnyitás: | 3 | 18. vadászat: | 1 |
19. bányászat: | 3 | 20. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
segítesz max. 10 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
22, 23, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 6 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
4 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | xirnox szív (#213) |
45 | 46 | 47 | 48 | |
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|