260. forduló, 262. forduló, Dante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jún. 20. 9h:11'
EZ A 283. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
284. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2626
SZÁMLA : XXXX

DANTE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,47] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A lottó 1186. hetének nyerőszámai: 13, 3, 11. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 36 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 537.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 537.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]

im 2 0 0 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 502.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 497.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 497.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 497.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+4 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 487.]

* 2. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 447.]

* 3. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 397.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 392.]

* 5. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 352.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 349.]

* 7. KP: be 502 5 0 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 8. KP: be 502 5 0 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 9. KP: be 502 5 0 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 10. KP: gyk 389 20 0 gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért
Csipeszt raksz az orrodra, hogy valamiképp a vízalatti környezetet szimuláld, és úgy gyakorolsz a fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 329.]

m 8 mozogsz északra
[132,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kétfejű troll. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 68 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Felfedeztél egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ran'Amart Morgurth. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Van itt egy kőtorony (665. épület.). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 319.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 shinai gömböt. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 279.]

ef 6 523 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 237.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 235.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 233.]

tk 47 5308 többszemélyes kaland 47 5308
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: még senki. Ha megérkezik majd Éjszakáll és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
A quwarg teleportgömb újratöltődéséhez idő kell, most egy darabig még nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. BP: h 147 2 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 280.]

* 4. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 280.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kétfejű troll közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+23 varázspont). 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 12, 20.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 4 kaját töm magába a sullár. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 402 pontot. A következő körben tehát 602 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dante, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 340. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 33 (47) Szint: 25 Merészség: 7/6 Magasság: 180 cm
IQ: 28 (36) Támadás: 38 Agresszió: 1 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 34 (42) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 23 (33) Életpont: 517/511 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 722/699 Pénz: 240 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 42/36 Pszi pont: 124/95
Eddig összesen 1912 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 780 TP-t kaptál. Jelenleg 1 696 178 TP-d van. A következő szinthez még 3 822 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, varkaudar iszákos, ongóliant. A 256. fordulódban 3978 arany került a bankszámládra. 4017 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/69 (+6%) ökölvívás: 24/28 (+1%) szúrófegyverek: 26/85
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 2/96 lőfegyverek: *25/100
dobófegyverek: 1/43

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,46 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/85 2. nyomkövetés: 37/2 (+4%) 3. mászás: 7/47
4. csapdakészítés: 17/11 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/44 6. gyógyítás: 32/13
7. titkosírás: 2/18 8. felderítés: 18/93 9. szörnyidomítás: 7/49
10. teológia: 27/29 (+9%) 11. taumaturgia: 40/18 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/56
13. versengés: 12/34 14. harcművészetek: 15/74 15. zene: 59/99 (+46%)
16. szörnyismeret: 7/57 17. pszi: 12/60 (+10%) 18. vadászat: 16/98
19. bányászat: 19/53 20. úszás: 7/59 21. főzés: 4/55 (+20%)
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 298 (limit: 1176), pontszámod: 3 624.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
közös ima (509) OK
a hit ereje (516) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 56 TU. szükséges még: 54 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 744 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 ezüsttőr (#322)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 2 szöges bunkó (#8)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
2 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 14 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 nyu-shuriken (#157) 10 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * szürke bőrkesztyű (#271) 11 tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 4 obszidián függő (#195) 2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
4 * gólem talizmán (#811) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * virág szimbólum (#143) 3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
6 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst papi karkötő (#308) 1 * halálhozó karkötője (#816)
4 réz papi karkötő (#307) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
2 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
4 fűszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
7 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 70]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 94 csepp spiritusz (#170), fér még: 46]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 108 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 10 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 12 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184)
2 Fairlight szütyője (#2108) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
6 gernim balzsam (#1894) 2 + hebrencs csapda (#147) 16 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92)
6 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 4 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 ¤ quwarg teleportgömb (#1534) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykő (#979) 5 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 + térhajlító kavics (#1539) 4 tüskecsapda (#242)
16 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10 acélpengőke (#231) 88 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 15 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
1 evaporőr háj (#105) 22 ezüstdarab (#326) 57 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 6 + főnixtoll (#563) 9 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268)
56 gyíkfű (#201) 33 gyöngymangó (#135) 8 ilkin érc (#232)
71 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
8 kék orchidea (#68) 8 kőszem (#304) 2 kvazár (#244)
1 liumbe hajtás (#655) 65 madártoll (#112) 38 mákrózsa virág (#56)
1 Morgan kristálya (#659) 14 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21)
4 polip szívóka (#391) 5 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239)
11 quwarg kristály (#2238) 50 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
15 ramit kő (#226) 3 raptor karom (#281) 3 remák szív (#264)
34 rézdarab (#70) 29 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676) 4 szuperkötél (#209)
1 téfea-agy (#172) 4 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198)
13 vasérc (#152)

Összsúly: 165.48 kg Megterheltség: 58%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (1 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
72 ugh méreg (#166)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
95 arany (#50) 1 móri gyümölcs (#116) 1 quwarg tojás (#360)
1 shinai gömb (#348)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133
45
46
47
48
(132,46) kétfejű troll (#163), kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. többszemélyes kaland, művészi porolit (#720), térkapu (#452), 46. jellempróba, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek