260. forduló, 262. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 21. 9h:22'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


53 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,103] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 14. napján találkozol Morogva Chennel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Rangja: Inkvizíció fejlesztőbajnoka. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy elf mesterharcos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy mutáns pók! Elég egy mentális pillantás aurájára: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 5 acéltűt (75 arany).
A 43. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Raia ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy mirtuszkoszorút, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy szutykos remák trófea és egy ryuku ostromteknős trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: undorító fehér! Egy jó! Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 4 bumeráng. A lövedékek perforálják a testedet. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a törpe jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a törpe jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 28 életpontot sebeztél. Csontpálcával a törpe néhányszor megcsapja a bal karodat. (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) {KCC:} Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a törpe jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a törpe fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Csontpálcával a törpe néhányszor megcsapja a bal lábadat. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. {Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 255, gyógyulás: 0, összesen: -255 ÉP}


Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. június 12., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 16-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+174 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+47 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 396.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 391.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 391.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 4728 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 361.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 355.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
[88,102] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [87,102] Még mindig füves síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy templomot. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,102] Továbbra is síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 325.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[86,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy templomot. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 kaját. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,104] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku sisak (ld. enc.). 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 tünde nyilat. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [87,104] A bozótost dombság váltja fel. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy templom van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [83 pontot használtál fel, van még 242.]

m 2 8 6 mozogsz keletre, északra, nyugatra
[88,104] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy templom van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 27 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) Rövid karddal súrolod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gromak bőrt. 1104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [88,103] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő szeppent rákfatty nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty bal vállát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 22 életpontot sebeztél. A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy világítótorony van. Nyugatra egy templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 acéltűt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [87,103] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 980 pontot kell rákölteni.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [69 pontot használtál fel, van még 173.]

in 2564 126 285 leírod a 2564. kalandozónak a 126. szörnyet a 285. tárgyat
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 2465 168 287 leírod a 2465. kalandozónak a 168. szörnyet a 287. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálosztó kain. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 2465 178 289 leírod a 2465. kalandozónak a 178. szörnyet a 289. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkányölő kardot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 2465 179 290 leírod a 2465. kalandozónak a 179. szörnyet a 290. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) energiapajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 2465 182 292 leírod a 2465. kalandozónak a 182. szörnyet a 292. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pöfögő kregon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 2465 183 293 leírod a 2465. kalandozónak a 183. szörnyet a 293. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elf mesterharcos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drako pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 2465 188 306 leírod a 2465. kalandozónak a 188. szörnyet a 306. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kocsmai verekedő. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 2465 192 330 leírod a 2465. kalandozónak a 192. szörnyet a 330. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trosnyogó szakóca. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mirtuszkoszorút. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 2465 193 340 leírod a 2465. kalandozónak a 193. szörnyet a 340. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vércápa. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hadilobogót. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 2465 194 341 leírod a 2465. kalandozónak a 194. szörnyet a 341. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hínárevő piranha. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) alkímiázó üstöt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 133.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 93.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 19, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 402 pontot. A következő körben tehát 402 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

RYUKU SISAK (688. TÁRGY)
Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah bíborosa vagy. Papi hited: 161. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 34 (37) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 43 (48) Támadás: 21 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 34 (39) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 35 (40) Életpont: 321/214 Jellem: gonosz (353) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (52) Varázspont: 580/517 Pénz: 3187 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 132/358 EFejl: 6
Eddig összesen 1032 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4006 TP-t kaptál. Jelenleg 589019 TP-d van. A következő szinthez még 10981 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 246. fordulódban 6672 arany került a bankszámládra. 7172 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 24/12 (+2%) szúrófegyverek: 10/54
vágófegyverek: 14/85 (+6%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/97 (+2%)
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/66 2. nyomkövetés: 53/11 (+36%) 3. lopás: 4/15
4. mászás: 10/31 5. csapdakészítés: 19/9 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/64
7. gyógyítás: 33/60 8. titkosírás: 5/63 9. felderítés: 22/13 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 29/86 (+8%) 12. taumaturgia: 30/5 (+2%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 11/6 17. szörnyismeret: 9/36 18. pszi: 21/63 (+1%)
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 27/57 (+51%) 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 4/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114) 5 madártoll (#112)
3 víz (#27) 1 acéltű (#334)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 1 gyenge méreg (#26)
2 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70) 1 ryuku sisak (#688)
5 tinta (#101) 5 tünde nyíl (#554) 1 uzbány csőr (#169)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(86,102) mély kút (#93)
(86,103) törpemammut (#115)
(86,104) ryuku gárdista (#360), 48. jellempróba
(87,103) szopógödör (#177), oltár
(87,104) trappoló dinymák (#118), oltár, érclelőhely
(88,102) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), uzbányok (#102)
(88,103) szeppent rákfatty (#186), 47. jellempróba, érclelőhely
(88,104) Fairlight oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek