261. forduló, 263. forduló, Ath Edorf Syl-Kog összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 12. 9h:13'
EZ A 827. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD
828. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5364
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

ATH EDORF SYL-KOG KALANDJAI


35 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,66] koordinátán.
Vemhes Guppi átadott neked a 8. napon 6 TU-t.
A táborozás 11. napján találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy mászókarmot, egy q. demoralizátort és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku sorkatona trófea, egy triklem drakolder trófea és egy dagálydémon trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tyr Rigel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 34. napon találkozol egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre teljesen fehér! Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Fegyverzetét egy óriás szőröspók trófea, egy ekharion bébi trófea és egy miksziszi húsgólem trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tanir Dogmar. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Krynn, amikor összefutottatok, adott neked egy vasvértet, egy dárdát, egy vadász tatu bőrt, egy kis bőrpajzsot és egy bőrsisakot. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Minden varázserőd visszatért. (+71 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy goldugar nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Elszántan a másikra rohansz. Csatabárddal alaposan megvágod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 622.]

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 612.]

a 264 4081 1 átadod a 264. tárgyat a 4081. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet Krynn részére. [5 pontot használtál fel, van még 607.]

a 244 4081 4 átadod a 244. tárgyat a 4081. kalandozónak (4 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 kvazárt Krynn részére. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 65 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
P 65 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

a 352 4081 3 átadod a 352. tárgyat a 4081. kalandozónak (3 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 mithrilt Krynn részére. [5 pontot használtál fel, van még 597.]

a 1253 4081 2 átadod az 1253. tárgyat a 4081. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 csillezsályalevelet Krynn részére. [5 pontot használtál fel, van még 592.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[79,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [80,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. A feléd közeledő óriás skorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás skorpió jobb középső lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió ollója a levegőben csattan. Az óriás skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hamariberkenye vigyorog kajánul. Észreveszel egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [81,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Látsz egy Chara-din monolitját. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriás skorpió került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az óriás skorpió testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás skorpió jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 547.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 517.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[82,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.


(Továbbmész...) [83,66] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy púpos burástya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a púpos burástya nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz valamit: 1 magszim bél. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [84,65] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy evaporőr. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal alaposan megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 472.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 462.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[85,65] A sík vidéket bozótos váltja fel. A Rin völgy nyugati határánál jársz. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi elementál. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié.

(Továbbmész...) [86,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. [+3% tau] Fejszét markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 fejsze. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 900 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével.

(Továbbmész...) [87,65] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 69 életpontot sebeztél. [+3% tau] Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal megvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 737 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 409.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 399.]

m 1 mozogsz északkeletre
[88,64] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy pszi elementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 384.]

al 112 100 119 áldozol: a 112. tárgyat a 100. tárgyat a 119. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a madártollat, az aranyló ugarhéjat és a púderkövet. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Aranylóan narancs és fehér lángnyelvek lobbannak! Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Sugárzó, hatalomról árulkodó hangot hallasz: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy nap szimbólum! Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 234 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 364.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Különös, de semmi eredménye sem volt az imádnak. Talán még korai volt... [30 pontot használtál fel, van még 334.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Semmi sem történt. Talán még korai volt... [30 pontot használtál fel, van még 304.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Semmi sem történt. Talán még korai volt... [30 pontot használtál fel, van még 274.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Különös, de semmi eredménye sem volt az imádnak. Talán még korai volt... [30 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 241.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [5 pontot használtál fel, van még 236.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 36 fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mutáns pók került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a goldugar. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 403 pontot. A következő körben tehát 603 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÓMESTER (508. TUDATI KÉPESSÉG)
Ha még nem találkoztál nálad képzettebb varázslóval, akkor vagy nem jó helyen kerested, vagy egyszerűen csak elkerültétek egymást. Mindig van egy jobb, ezt el kell fogadnod! Ennél a ténynél is nyilvánvalóbb azonban egy másik. Mégpedig, hogy mindig van valaki, aki épp segítségre szorul. Aki pont a te tapasztalatodra és tudásodra vágyik, akit gyámolítanod kell, és persze az is lehet, hogy épp te szorulsz segítségre. A tudattársak közt is mindig akad mester, és mindig akad tanítvány. (Sőt, néha a szerepek még fel is cserélődnek, hisz senki sem érthet egyaránt jól mindenhez.) Csak nemrég, az entitás manifesztum elűzése során döbbentetek rá, hogy ez a különleges kapcsolat egy eddig még ki nem használt lehetőséget rejt magában. Kis odafigyeléssel a harc közben segítségül hívhatod társaid kollektív tudását! Mintha egy láthatatlan varázslómester figyelné minden mozdulatodat! Ez magabiztosságot, és erőt kölcsönöz neked, ráadásul egy kicsit még a mágia fókuszálásában is segít. (Mostantól a harci támadó varázslataid megidézésekor tapasztalati szint/2% esélyt kapsz arra, hogy a használt komponens nem veszik el. A százalékszámítás eredményét felfelé kerekítjük, de ez az esély semmiképp sem mehet 50% fölé. Hatása az általános komponens nevű varázslat után, attól külön kerül levizsgálásra.)

KARAKTERLAP

Ath Edorf Syl-Kog, egy hosszú ősz hajú, borostyánszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Raia követője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 262. fordulód.

Erő: 30 Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 122 cm
IQ: 38 (40) Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 29 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 73/73 év
Egészség: 31 Életpont: 313/313 Jellem: jó (76) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (30) Varázspont: 149/82 Pénz: 1879 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/4 Pszi pont: 108/23 EFejl: 5
Eddig összesen 1369 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 556 TP-t kaptál. Jelenleg 488 475 TP-d van. A következő szinthez még 111 525 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, élőholt quwarg, bányarém.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/30 szúrófegyverek: 23/52 vágófegyverek: 15/3 (+24%)
ütőfegyverek: 18/72 (+10%) lőfegyverek: 9/38 dobófegyverek: 17/1 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << kétfejű csatabárd (#1754) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); fejsze (#1240) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 4
88,64 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/29 2. nyomkövetés: 55/94 (+4%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 11/59 5. csapdakészítés: 13/25 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/40
7. gyógyítás: 38/64 8. titkosírás: 19/62 9. felderítés: 8/48
10. szörnyidomítás: 6/39 11. teológia: 19/51 12. taumaturgia: 30/86 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 2/11 15. zene: 10/53 (+5%)
16. szörnyismeret: 14/74 (+22%) 17. pszi: 12/49 (+9%) 18. zárnyitás: 4/17
19. vadászat: 6/4 20. bányászat: 40/22 (+4%) 21. főzés: 8/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 14 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 170 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
nukleáris cickány (#155), Jégmágusok Szövetsége (#9169), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 189.58 kg Megterheltség: 157%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csillezsályalevél (#1253) 2 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
4 kvazár (#244) 1 madártoll (#112) 3 mithril (#352)
1 púderkő (#119) 1 remák szív (#264)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 magszim bél (#103) 1 nap szimbólum (#141)
2 óndarab (#85) 10 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89
63
64
65
66
67
(80,66) óriás skorpió (#72), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(81,66) Chara-din monolitja (#534), óriás skorpió (#72)
(83,66) Raia oltár, púpos burástya (#92)
(84,65) patak, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), evaporőrök (#69)
(85,65) pszi elementál (#221), grok-képződmény (#149), Tharr oltár
(86,65) ryuku légiós (#361), tavacska
(87,65) rőtmanó berzerker (#369), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(88,64) Raia rúnaköve, Raia oltár, pszi elementál (#221), mutáns pók (#117)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Javítottuk a távolbalátás varázslatnál a felcserélt kiégett föld és félig kiégett föld kiírást.
* - A nerub gyógyitalnál megszűnt a 100-as teológia követelmény, hogy életvizet lehessen csinálni belőle. Helyette a varázsitalfőzés varázslat ismerete szükséges. Így a hitetlenek is tudják használni.
* - A Császárvárosban a ryuku kolostornál az ősi varázslatok megtanulásánál nem ellenőrizte, hogy meg van-e a megfelelő taumaturgia szakértelem. A hibát javítottuk.
* - Az FTV parancsa a 2. paramétere ezentúl 99 alatt is szörnyszámnak számít. Ha a valaki szintre akar kiadni FTV-t, adjon hozzá a szinthez 10000-et, és ezt írja 2. paraméternek. A változás a november 20-i reggeli táplálással lép érvénybe. A szerda reggel táplált UL-ek már eszerint futnak le.
* - Javítottunk a képleten, amivel a TF-re jövő szörnyekkal szembeni harcot generálja a program.
* - Az LM prancsba belevettük a Pörhemór körére ugrást. Ha az LM parancsnak 205-ös paramétert adsz meg, akkor a már learkott Pörhemór körére teleportálsz. Az LM parancs azonban továbbra is csak labirintusban működik, tehát LM 205-tel nem lehet bemenni a labirintusba.
* - Változtattunk a fürkész fegyverek statisztikáin:
1. Mindegyik fegyver szakértelem korlátja 100-ról 80-ra csökkent.
2. A szúró neve Öklelőről Nyársalóra változott. A sebzése 166-os átlagról 169-re nőtt.
3. A Hasító sebzésének átlaga 169-ről 172-re nőtt. A támadás és védekezés bónusza 30-ról 15-re csökkent.
4. A Csapoló sebzése 94,5-ről 96-ra nőtt, a támadás bónusza 10-ről 20-ra.
5. A Szeletelő átlagsebzése 97-ről 98-ra nőtt, a támadás bónusza 25-ről 5-re csökkent, a védekezés bónusza nem változott.
6. A Morzsoló és Zúzó nem változott.
* - A redukció varázslat egy fordulóban őstaumaturgia szakértelem/100 alkalommal használható, de maximum négyszer.
* - A bénító csapás harcművész képesség nem hat a fürkészekre, így a program nem is fogja ezt kiválasztani egy fürkész ellen.
* - A térhasító kesztyűt univerzálissá tettük. Egyesíti a bajvívó és időhasító kesztyű tulajdonságait, és ököllel adja a plusz sebzést a fürkészek ellen. A legyártásához ezentúl mindkét kesztyű kell.
* - Az aranyfaló ládikóba nem dob a karakter pénzt, ha nulla varázspontot kapna tőle.
* - A sámándob kiírja, ha ad bónuszt az élőholtak és fürkészek ellen.
* - T. Vlagyimir királyi felderítői, akik a Kiégett Földek felfedezése közben egy rejtőző kolostorra bukkantak a Dulnogrin hegység déli bércei között. Az első jelentések szerint a szerzetesek nem oktatnak harcművészetet, csak a titkos technikákat, amik a Sötét Föld rejtett kolostoraiból származnak.
* - A tleikan manakő és óelf varázskő feltörési sorrendje megcserélődött. A karakter mindig előbb az óelf varázskövet töri fel.
* - A sátortábori pletykák szerint a sziránuszok egy fürkészérzékelő berendezést fejlesztettek ki.
* - A szerencsezselé és szörnyvadító lophatatlan és átadhatatlan lett.
* - A Szeletelő és Hasító védekezés bónuszai átvándoroltak a támadáshoz.
* - A csonka fülbevaló nem foglal fülbevaló helyet.
* - A halálkúpok kincstáblája jelentősen javult, kerültek be új kincsek is.

Üzenet küldése a karakternek