262. forduló, 264. forduló, Dante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jún. 24. 12h:07'
EZ A 303. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
304. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2626
SZÁMLA : XXXX

DANTE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,46] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+81 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 623.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 623.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 618.]

im 2 0 0 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 588.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 583.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 583.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 583.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+4 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 573.]

* 2. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 533.]

* 3. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 483.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 478.]

* 5. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 438.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 435.]

* 7. KP: gyk 389 20 0 gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért
A szakócák öldösésével sosem szerzed meg a kellő tapasztalatot a vércápák legyűréséhez! Fizikai és mentális gyakorlatokat végzel, hogy kellően felkészült legyél. Még sokat kell gyakorolnod. [20 pontot használtál fel, van még 415.]

tno 2 4 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

usz 30 úszol 30 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [30 pontot használtál fel, van még 385.]

usz 30 úszol 30 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha! {max. életpontja: 16-19.}

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 355.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[134,46] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [133,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ebor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy álomvirágot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. {támadása: 60.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy áeratikus hasnyák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák jobb csápját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [132,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ran'Amart Morgurth előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Kitátod a szádat, és lehelsz. 76 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bébi pufók lábszárát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (665. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Belebotlasz valamibe: 1 bunkósbot [bunkósbot ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. [46 pontot használtál fel, van még 309.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arany karperec (93,54)-> (26 ap), ezüst karkötő (93,54)-> (84 ap), ezüst papi karkötő (93,54)-> (60 ap), nyu-shuriken (94,53)-> (12 ap), obszidián függő (93,54)-> (40 ap), réz papi karkötő (93,54)-> (80 ap), szöges bunkó (94,53)-> (20 ap), tankány karom (94,53)-> (110 ap), trikornis nyereg (94,53)-> (240 ap), összesen 672 arany, 18 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

ef 42 523 energia fejlesztése 42
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-42 TU.] [294 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüstshurikent [ezüstshuriken ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP]. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 20.]

* 3. BP: h 147 2 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 17.]

* 4. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 5. BP: ek 503 132 46 t. energia kisütése: 503 132 46
A megadott mező nem a kedvenc táborhelyed. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 6. BP: v 58 0 0 elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 15.]

* 7. BP: tk 47 5308 0 többszemélyes kaland 47 5308
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Geronimo Grey, Asuriel. Amint ideér Éjszakáll, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 8, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 4 kaját nyel le a sullár. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 419 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dante, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 342. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

Erő: 34 (43) Szint: 26 Merészség: 7/6 Magasság: 180 cm
IQ: 32 (44) Támadás: 39 Agresszió: 1 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 34 (42) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 24 (34) Életpont: 526/526 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 741/678 Pénz: 1041 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 42/0 Pszi pont: 124/95
Eddig összesen 1925 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 221 TP-t kaptál. Jelenleg 1 710 926 TP-d van. A következő szinthez még 289 074 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, varkaudar iszákos, ongóliant. A 256. fordulódban 3978 arany került a bankszámládra. 4057 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/28 (+27%) ökölvívás: 24/35 (+3%) szúrófegyverek: 26/85
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 2/96 lőfegyverek: *25/100
dobófegyverek: 1/43

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,46 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/85 2. nyomkövetés: 37/17 (+15%) 3. mászás: 7/47
4. csapdakészítés: 17/23 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/44 6. gyógyítás: 32/13
7. titkosírás: 2/18 8. felderítés: 18/93 9. szörnyidomítás: 7/49
10. teológia: 27/45 (+8%) 11. taumaturgia: 40/32 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/56
13. versengés: 12/34 14. harcművészetek: 15/74 15. zene: 60/91 (+46%)
16. szörnyismeret: 7/57 17. pszi: 12/80 (+10%) 18. vadászat: 16/98
19. bányászat: 19/70 (+17%) 20. úszás: 8/30 (+35%) 21. főzés: 4/75 (+20%)
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 298 (limit: 1204), pontszámod: 3 624.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
közös ima (509) OK
a hit ereje (516) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 12 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 656 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 ezüsttőr (#322)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
2 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 15 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
10 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456)
Sisakok
1 bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
4 gólem talizmán (#811) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1≥1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
4 fűszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
7 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 70]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 98 csepp spiritusz (#170), fér még: 42]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 108 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 11 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 12 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184)
2 Fairlight szütyője (#2108) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
6 gernim balzsam (#1894) 2 + hebrencs csapda (#147) 13 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92)
7 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 4 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 ¤ quwarg teleportgömb (#1534) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykő (#979) 5 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 + térhajlító kavics (#1539) 4 tüskecsapda (#242)
16 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10 acélpengőke (#231) 88 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 15 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
1 evaporőr háj (#105) 22 ezüstdarab (#326) 58 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 6 + főnixtoll (#563) 9 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268)
56 gyíkfű (#201) 31 gyöngymangó (#135) 8 ilkin érc (#232)
71 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
8 kék orchidea (#68) 8 kőszem (#304) 2 kvazár (#244)
1 liumbe hajtás (#655) 65 madártoll (#112) 38 mákrózsa virág (#56)
1 Morgan kristálya (#659) 15 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21)
4 polip szívóka (#391) 5 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239)
11 quwarg kristály (#2238) 51 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
15 ramit kő (#226) 3 raptor karom (#281) 3 remák szív (#264)
35 rézdarab (#70) 29 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676) 4 szuperkötél (#209)
1 téfea-agy (#172) 4 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198)
12 vasérc (#152)

Összsúly: 141.75 kg Megterheltség: 51%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (1 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
72 ugh méreg (#166)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 6 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst papi karkötő (#308)
1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2) 1 nyu-shuriken (#157)
4 obszidián függő (#195) 2 pirkit (#153) 4 réz papi karkötő (#307)
2 szöges bunkó (#8) 11 tankány karom (#237) 1 trikornis nyereg (#1536)
1 vasérc (#152) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
742 arany (#50) 1 quwarg tojás (#360) 1 rézdarab (#70)
4 spiritusz (#170) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135 136
45
46
47
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. többszemélyes kaland, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), térkapu (#452), 46. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768), quwarg királynő (#153)
(133,46) nekrofun (#173), 32. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Tharr oltár, manaelementál (#290), áeratikus hasnyák (#243)
(134,46) Bunkó Akadémia (#707), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, 23. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(135,46) elektromos angolna (#196), hínárevő piranha (#194)

Üzenet küldése a karakternek